Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с перката на радиатора

    Здравейте,колеги!Не ми работи перката на радиатора.Бушона е здрав,дадох на късо буксата на датчика нищо не става ,мерих дали до буксата на вентилатора идва ток при окъсен датчик-пак няма никой и накрая пуснах ток директно на вентилатора и не върти.Перката се върти с лекота на ръка. Моята теза е че вентилатора е окъсил и вместо да изгори бушона,е цъфнало някъде по инсталацията.Чакам мнения

    #2
    кола

    Виж бушона вътре при другите бушони и от вън ако имаш .Буксите провери също .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Е проверих бушона който е вътре,за друг не знам дали има ? Иначе връзките са си читави!Четох за някакво реле което също играе за включването на вентилатора,нямам представа къде се намира.

      Коментар


        #4
        кола

        тук има схема № 64 Охлаждащия вентилатор65 Охлаждащ вентилатор Топлинен прекъсвач66 Температура на охладителя сензор87 Предпазител за радиатор фен (30 A)ако има и климатик има и 90 Регулиране на съпротивлението на вентилатора, охлаждащ радиатора91 Предпазител и реле климатик кутия Air: С таймера се превръща на втора фен етап охлаждане, реле Б на Първа съд на вентилаторни охладители, втора степен C вентилаторни реле радиатора, реле D Спомагателни въздух климатик компресор съединител, съединител E Main кондициониране на въздуха на компресора реле, предпазител F втора степен завои електрически вентилатор (3 А), G климатик компресор съединител предпазител (7.5)93 Топлинен прекъсвач радиатор близнак контактвиж масата поне дали е има http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema9.gif
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Всичко ми е ясно освен там при бушона на схемата,това ми прилича баш на реле(Е1),да подчертая нищо не цъка като окъся датчика,иначе колата е без климатик!

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с перката на радиатора

            ivan_cirkov90 написа:
            Здравейте,колеги!Не ми работи перката на радиатора.Бушона е здрав,дадох на късо буксата на датчика нищо не става ,мерих дали до буксата на вентилатора идва ток при окъсен датчик-пак няма никой и накрая пуснах ток директно на вентилатора и не върти.Перката се върти с лекота на ръка. Моята теза е че вентилатора е окъсил и вместо да изгори бушона,е цъфнало някъде по инсталацията.Чакам мнения
            Ти си го написал, че е вентилатора. Няма смисъл да се ровиш повече. Нов или се пробвай да го правиш.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Подлежи ли на ремонт,доколкото разбрах е капсолован и няма отваряне?

              Коментар


                #8
                Всичко подлежи на ремонт. Стига да имаш инструменти и да знаеш как.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Самия мотор има го при Италянеца и не е скъп ако няма климатик .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е решен!Оказа се прекъснат кабел и нагоряла букса.Няма никакви релета директно е пуснат + и - и датчика играе ролята на ключ.Благодаря на отзовали те се !!!

                    Коментар

                    Working...
                    X