Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. клапа за обръщане от топло на студено....къде се намира?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. клапа за обръщане от топло на студено....къде се намира?

    Колата колеги е от подписа, та някой знае ли къде е тази ш**ана клапа че днес ми изписа Error Cli и сега не иска да духа топло трактора....
    93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
    00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
    * * * * * * * * * * * * * *
    Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

    #2
    кола

    Тя пък си няма общо с това друго е Ако говориш за клапата външен/вътрешен въздух тя е под чистачката Ако го гледаш от долу - над вентилатора за парното махаш 3 те винта на кожуха с вентилатора и се вижда на горе
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      от клапата не може да спре да духа топлодаваш едната врътка на хи другата на мах деф и третата на 0 даваш на контакт и почвош да въртеш 0-ауто 3 пъти и на таблото трябва да изпише еррор и числа запиши числата и ще установиш проблемауспех
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Колега сваляш дясно огледало и в него се намира датчика за външна температура сменяш ги него или цялото огледало и си в джаза

        Коментар


          #5
          Четох и други теми за същия проблем и при повечето е от тази клапа.....Но не тази която вкарва въздух отвън а тази която обръща от топло на студено.... тя ме интересува къде се намира.. п.п. а това за огледалото не виждам никаква логика в него...
          93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
          00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
          * * * * * * * * * * * * * *
          Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

          Коментар


            #6
            След "Error Cli" трябва да ти изпише номер на грешка. Колегата, който предложи да си смениш огледалото има предвид, че температурният сензор, който се намира в него може да е дал фира.Клапата, която обръща топло-студено се намира на майка си в г*за... Утре ще ти дам схема на клапите, че сега не ми се търси.
            nsn написа:
            от клапата не може да спре да духа топло
            Може! Ако, колата е с автоматичен климатик (т.н. при нашите коли климатроник), тази клапа се управлява от ЕКУ.Другото е вярно! Нека колегата направи една самодиагностика, та да видим номера на грешката.
            даваш едната врътка на хи другата на мах деф и третата на 0 даваш на контакт и почвош да въртеш 0-ауто 3 пъти и на таблото трябва да изпише еррор и числа запиши числата и ще установиш проблема
            Alfa 159 SW 2.4 Ti
            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

            Коментар


              #7
              подведох се че става въпрос за клапата която определя от къде да засмуква въздух
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                Сега като се замисля, напълно е възможно някой от температурните сензори да дава погрешни показания и това да бърка цялата работа... Компа да решава, че в купето е прекалено топло и да пуска само студен въздух. Ето клапите. 3 - клапа за външен въздух4 - вентилатора6 - изпарител или там както му се казва на радиатора на климатика5 - радиатора на парнотоонова в червено - клапата, която ти трябваЕто мат’риал за четене: http://download.fiat-bg.org/Books/Br...ry%20Units.pdf
                Прикачени файлове
                Alfa 159 SW 2.4 Ti
                Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                Коментар


                  #9
                  Номера на грешката която изписва е "00" ....... Yellow_Flash_Colorz_PDT_25 Yellow_Flash_Colorz_PDT_25 п.п. температурния датчик в огледалото си е наред !
                  93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                  00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                  * * * * * * * * * * * * * *
                  Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                  Коментар


                    #10
                    Гадно...Вариантити, за които се сещам са да провериш/почистиш контактите на моторчето (не знам къде се намират) или да извадиш радиаторчето на парното, за да имаш някакъв достъп до клапата.Нека и колегите да помагат!
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      моята беше така до преди няколко дни.как я оправих-разглобих 4-те болта на пепелника,махнах го и бръкнах на вътре за да видя къде точно е клапата.колата си беше на контакт и по едно време чух как моторчето тръгна да работи-явно е имало лош контакт на буксата.трябва да махна всичко отпред за да имам достъп и да я напръскам с контактен спрей,но за сега нямам време.в момента си е отворена т.е духа топло и когато имам повече време ще я разглобя

                      Коментар


                        #12
                        абе малко глупав въпрос ама имаш ли достатъчно антифриз в системата
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          Имам достатъчно и редовно го проверявам......, защото преди като сменяхме водната помпа и беше започнало да капе и от тогава ми е като навик да я поглеждам в седмицата поне 1 път....
                          93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                          00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                          * * * * * * * * * * * * * *
                          Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                          Коментар


                            #14
                            Error 00 означава, че в системата няма текущи грешки. Това трябва да бъде изписано при всяка здрава система. Може би някой датчик дава съвсем погрешни стойности, които все пак са в нормите за този датчик, и затова хем няма текущи грешки, хем колата духа студено. Просто трябва да се свърже към диагностичен софтуер и някой, който разбира какво пише на екрана да направи качествена диагностика и веднага ще ти каже какъв е проблемът.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги нямам понятие как стана , но парното се оправи и вече имам топло ...ще го гледам за напред дали ще ми ги върти тея номера....
                              93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                              00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                              * * * * * * * * * * * * * *
                              Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                              Коментар

                              Working...
                              X