Провери си капачката на разширителният съд. Но още един + за гарнитура
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Загряване,не включва перка,парното духа студено-Мареа ТД125
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Термостата поне в тия моменти когато го следях дали отваря нямаше проблеми.Майстора при когото ходих гледа всичко от което може да е но и с него стигнахме до извода,че е гарнитура защото на място като я държахме на 3000 уборота веднага наду яко маркучите така,че вторник живот и здраве ще сменяме гарнитураПоздрави! Димитър
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Добре дошъл в клуба...При мен на Типо-то започна с едно приспивно чуруликане на въздух в парното...Чуваше се в купето като пусна парното...Ама не я бавих хич...Щото там въздух няма откъде да влезе, освен от гарнитура на главата...Щото газовата ми уредба беше с физически отделен кръг на водата от газта...Не с мембрана, а отливката на изпарителя беше такава...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Проблема с надуването на маркучите може да идва и от спукана глава или блок...Не е задължително да е от гарнитурата...mitrity написа:Смених гарнитурата но ми се струва,че пак са надути сериозно маркучите.Парното заработи както преди и на 900 и на 3000 оборота си духа топлоFIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Налягането е необходимо, за да се повиши температурата на кипене на течността...Ако нямаш налягане в система, като махнеш капачката, следва течността да завира на по-ниска температура...И не се учудвай ако на някое кръстовище изпушиш...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз залагам на термостата... При загряла кола- 100 и горница ако отвори капачката на разширителния съд ( при отворен голям кръг) такъв фонтан ще стане... За мен не отваря въобще големия кръг, от там и няма парно съответно като вторичен ефект.П.П. С бензинова съм , но знам, че и на нафтата големия кръг работи при 1,4 атмосфери както и при 1.8 16vNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е само на моята ли е на големияbgaf написа:Само дето на всички коли парното е вързано на малкия кръг...
)))))))))))))))))Малкия кръг е без налягане.П.П. И на Passat-а ми е на големия. И там е затворена система. Сигурно и той е тунингован още в завода 88 г. 
							
						Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами на зет ми е точно Marea TD125 и при него е на големия. На служебното ми Brelingo и Zafira също ... не ми се спори повече . Има си литература за всичко. А Passat -а ми специално големия кръг е на 1,2 атмосфери той пак е 1,8 ,но не е вентилиран и е пъна инжекция.bgaf написа:Ако някой майстор си е оставил ръцете, може и да е на големия...Гледам, че имаш метан...Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар