Здравейте колеги, искам да си сменя антифриза, но преди това искам да промия цялата охладителна система. Понеже изчетох доста и сега се чудя как да го направя, само с вода, с добавка за промиване на охладителни системи, с оцет? Ако го направя само с вода не знам дали ще бъде ефективно, ако използвам добавка за промиване според мен ще бъде най-ефективно, а и според доста мнения е така, но от друга страна е най-вероятно да се получат течове. За оцета също има доста мнения, доста са го използвали и доста са доволни, но го използват главно за промиване на радиаторите. Споделете Вие как сте си промивали охладителната система и с какво?Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С какво да промия охладителната система?
Collapse
X
-
nedialk00
примий два три пъти с вода като имаш мерак, и сипвай антифирза и имаи впредвид, че ще остане известно количество в системата(според мен около литър неможе да се източи) че миналата година се сещам как един колега беше безкрайно възмутен от някакъв антифриз, а не беше съобразил изобщо как го е разредил и му замръзнал на -10
-
Има едно добавка за промиване- Holts Speed Flush. Има я в метро, около 10 лв. Доста е добра обаче след нея обикновено ти трябва Radwelt за да спре да тече.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Като имах Мареата още и аз бях голям маниак на промивките.Точих около 10 пъти водата и наливах нова.На 11-тия път с водата сложих една добавка не и помня марката вече,но след интервенцията излезе още гняс.Това всичкото първото лято и без термостат.След още около три пъти промивки след добавката спокойно можех да пия вода от радиатора или казанчето-беше по-чиста от чешмяна вода.Обаче взе да губи по 2-3 литра вода на седмица,а не се вижда отникъде капка да капне,като мотора ми е открит отвсякъде и без кора отдолу.Така и до днес като я продадох и момчето всяка сутрин си налива по около половин литър вода,а тя е също толкова бистраripper_pz написа:Е pakumba, то това какво означава, въобще да не го сменям? Така и така съм си го навил на пръста, така че мисля да направя една промивка с чиста вода и после да наливам новия антифриз.
както преди три години.На сегашното подарено Ситроенче във охладителната уредба имаше много масло,защото на годината поне един път духало гарнитура по думите на братовчед ми,който всъщност ми го подари.След 5-6 промивки с вода и нулев ефект за падане налепите от радиатора имах неблагоразумието да изсипя едно ’Бинго" в радиатора.Е това Бинго излезе с около 20-25 промивки и мисля има още малко,като развивам и пробката на блока и ефекта отново беше нулев
.После сложих и Меглио и пак промивки докато ти се завие свят.Накрая ми писна и отидох на една пароструйка и наврях маркуча вътре,като всички пробки бяха отворени.Сега вече може да се пие водата от радиатора и парното е добре
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Лятото като взех либрата беше със сменен с 2 ръка радиатор и при съответните условия ми загряваше, мих я на маркуч 1 цол, с налягане от помпа- демек доста сериозно като дебит и налягане, излязоха някакви парченца котлен камък, после промивах с оцет и меглио, ама голямо миене падна. Така или иначе проблема си остана и взех нов радиатор, а този го отворих да видя какво направих- ами нищо, парченцата котлен камък, които изкарах са били толкова нещастни, съвсем съм си губил времето- има ли такива замърсявания, никакъв смисъл от промивка. http://media.snimka.bg/9090/024434503-big.jpg?r=0Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар