Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ.Теч от сменено радиаторче парно брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПОМОЩ.Теч от сменено радиаторче парно брава 1.4

    Колеги по всеизвестни причини се наложи смяна на радиаторчето на парното.Намерих го евтино от евро 07 за 37 лв.но нямаше о-пръстенчетав кутията.Купих ги отделно.Като демонтирах стария радиатор взех старите да ги сравня но се оказа че старите са малко по дебели от новите.Реших да сложа пак старите с малко червен силикон.След монтажа обаче се получи теч.ПОМАГАЙТЕ къде сбърках от старите пръстенчета ли е или трябва да чакам определено време силикона да исъхне.МОЛЯ ЗА БЪРЗ ОТГОВОР ЧЕ АНТИФРИЗА СИ КАПЕ.Благодаря.

    #2
    и в двете ти е грешката. Всеки силикон се чака да изсъхне, пише си колко. Освен това трбява да сложиш нови пръстени, малко по-дебели се намират, ако беше прочел темите, щеше да го знаеш и размера също. Можеш да направиш бай пас още отпред на маркучите, че да си караш колата докато го оправиш това.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Благодаря .

      Коментар


        #4
        Намерих от практикер о-пръстени малко по дебели и от по-плътна гума. Намазах всичко с червен силикон-тръбите-медните дифтунки-пръстенчетата-местата в радиатора където лягат.Сглобих всичко налях антифриза и вече няма теч.Запалих загрях до 90 градуса и парното е ОК.Така че червения силикон май имаше наи-голяма роля.

        Коментар


          #5
          valeri.conchev написа:
          Намерих от практикер о-пръстени малко по дебели и от по-плътна гума. Намазах всичко с червен силикон-тръбите-медните дифтунки-пръстенчетата-местата в радиатора където лягат.Сглобих всичко налях антифриза и вече няма теч.Запалих загрях до 90 градуса и парното е ОК.Така че червения силикон май имаше наи-голяма роля.
          Браво. А силикона има никаква роля там, при мяна няма и грам силикон и не е текнало вече не знам колко год /3 или 4/
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            "силикона" е излишен
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Но понякога само той спасява положението.п.с. лично изпитано на гърба ми при проблемите последвали след смяната на радиаторчето при старото ми БРАВО.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                Sev написа:
                "силикона" е излишен
                Мда, вчера смених О-пръстените на радиаторчето на една Марея (не моята) и всичко "заспа". Без силикон.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #9
                  най-сигурно е със силикон

                  Коментар


                    #10
                    Най-добре е с гумени О-пръстенчета и без силикон,но с ТОЧНИЯТ размер.Имат ги в магазина на Стамболийски.
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар

                    Working...
                    X