Здравейте, колата е Браво 1.8 .Проблема с перката на радиатора е, че понякога не тръгва нито на 1-ва степен, нито на втора. Преди 2-3 седмици ми направи тая мизерия- стигна до 1-2 черта след средата и никаква перка не чух. Тогава гледах разни датчици, включвах перката директно към акумулатора и т.н. Тогава се оправи като стегнах една букса на датчика за температурата, който беше на термостата. Не знам дали беше от тази букса, но като загря колата си включи перката и аз помислих, че е била хлабава нещо връзката. Всичко добре, ама днес колата пак загря до 2-ра черта след средата и не включи перка. Изгасих я побутнах тази същата букса на датчика и като запалих се включи 1-ва степен (на тази температура трябваше да включи втора). След това 1-вата степен изгасна по рано и повече не искаше на никаква да включи. Кажете да не би този датчик направо да е дал фира и да не мери правилно температуратаhttp://paunofff.snimka.bg/automobiles/termostat.607784 ето термостата, снимката е от колега с 2.0 мотор, но при мен са същите зелен и червен датчик. Аз стягах буксата на червения датчик
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката не включва понякога
Collapse
X
-
ОК това ще го направя довечера, а след малко ще я покарам пак малко да видя не се ли е оправила отново. Ааа между другото до каква температура е безопасно да загрее(до коя черта) http://paunofff.snimka.bg/automobile...07784.24303589 това ми е таблотоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Колега, аз също съм с мотор 1.8, но при мен датчика на термостата е само един и се използва от ECU-то. Другият дачтичк е завит в главата, точно до термостата и се използва за темп. уред на таблото. Предлагам ти да провериш двата датчика с мултимер. До колкото разбирам този, който отговаря за таблото (не знам в твоя кой от двата е) работи правилно и съмненията са за другия. Предполагам в сервизното ръководство или в autodata може да намериш какви стойности би трябвало да имат. Другото, което не е лошо да провериш, е връзката между датчика за температура и ECU-то, при този мотор и двете степени се управляват от компютъра. Най-добре е ако имаш възможност да закачиш една Visa или FES за да видиш какви стойности чете компютъра. Не знам са FES, но Visa-та дава възможност да се тестват и двете степени на вентилатора, което е допълнително удобство и ще ти позволи да провериш и веригата за управлението на този вентилатор.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Червеният датчик- за уреда на таблото е на главата както каза колегата. Синият, който е зелен всъщност, а буксата му е синя е този за перката и се намира на термостата. Преди малко го премерих с мултицета и даде стойности като в аутодатата. Изкарах буксата и като запалих колата с извадена букса перката тръгна направо на 2-ра степен на студена кола. После я включих и като загря колата перката си заработи нормално Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Нещо не е имало хубава връзка ли- не знам. Колеги предложете как да направя перката да я включвам принудително, но на втора степен, защото не знам кога ще ми направи пак мизерия този датчик?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Аз я гледах, но там инсталацията беше друга мисля
Коментар
-
Да, точно нея гледах, но нещо не свързвам тази букса при мен къде е. На мен в перката ми влизат само два кабела.... Не съм се захванал да разгадая кабеляците иначе мисля, че ще се справя. Някой ако е запознат с 1.8 да пише. Иначе аз ще се занимая когато имам време и ще направя снимкиFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар