Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 2 изгорели перки на Мареа 1,8 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с 2 изгорели перки на Мареа 1,8 16в

    Колеги изгаря вече втора перка на фиата в рамките на 2 дни.Преди да сменя перката:Ходих при един диагностик, закачихме я всичко по управлението бе нормално, подадохме директен ток към перката и не тръгна, от там намерих една втора употреба, пробвахме я в моргата - работеше без проблеми.Вчера след смяната всичко си дойде по реда си - щом пусна климатика си завърта без проблем температурата нормална и т.н., тъкмко когато реших, че минах тънко и всичко е ОК, тръгнах Перник за София (днес) и на втория светофар в София температурата пак започна да се покачва (климатика беше пуснат) проверих - въртеше нищо подозрително. На третия светофар темп се покачи до предпоследната чертичка и проверката установи, че перката не се върти. Моля за съвети и мнения.Днес разглобих мотора на старата перка и прикачам снимките.http://195.149.248.189:8080/2011-07-...2281_920x0.jpghttp://195.149.248.189:8080/2011-07-...1f70_920x0.jpghttp://195.149.248.189:8080/2011-07-...dff6_920x0.jpghttp://195.149.248.189:8080/2011-07-...2303_920x0.jpgНищо не вдявам от ток, четки намотки и т.н., но се надявам, че ще дадете мнение по проблема! :DPS Бушоните са здрави и не са горели!?!?!?!
    http://www.nivabg.com

    #2
    провери датчика които се намира зад левиа фар на цват е зелен с четири кабелчета моа проблем излезе точно от там двата са за комперсора а другите два за перката
    fiat

    Коментар


      #3
      Проблем с 2 изгорели перки на Мареа 1,8 16в

      rzgeorgiev написа:
      провери датчика които се намира зад левиа фар на цват е зелен с четири кабелчета моа проблем излезе точно от там двата са за комперсора а другите два за перката
      Става въпрос за т.н. пресостат . Много е прав Гошо , когато ти пише да го погледнеш , Колега .
      FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
      FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

      Коментар


        #4
        http://195.149.248.189:8080/2011-07-...x0.jpgКъде е 4-тата четка?
        MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
        ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.

        Коментар


          #5
          Kъм rzgeorgiev, твоя проблем какъв беше? Към plamenHART просто е мушната навътр, там си е, а пружините ги прибрах за да не ги загубя, идеята ми е този, оригиналния мотор да се възстанови и да се установи проблема.А този преостат или букса не е в кутията с релетата или?! Как се ремонтира или се сменя???Съжалявам за глуповатите въпроси, ама.....
          http://www.nivabg.com

          Коментар


            #6
            махни маркуча за въздуха намира се малко по надоло
            fiat

            Коментар


              #7
              Коелги, оригиналнтата перка тръгна, но се оказва че първа степен не работи, това ще го оправя като сменя резистора.На втората перка й отворих мотора, проблема е дошъл от неизправната оригинална инсталация, букста беше много нагоряла, от нея жегата е тръгнала към вътрешността на мотора и четкодържателя беше стопен - от там целия мотор блокирал. Засега смених инсталацията, която беше нагоряла с читава от морга (под инсталация разбирам кабелите които се държат на перката - главния захранващ и тели двата за степените). Остава да чакам дали пак ще изгори перката.Последно пак да питам - какво да търся по преостата? Как да разбера дали има проблем в него, и каква е неговата роля за перката?
              http://www.nivabg.com

              Коментар

              Working...
              X