Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа комби загрява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа комби загрява

    Пътуваме известно време всичко е наред.Перката върти и колата започва да загрява трябва да пусна парното за да падне темперетурата иначе ще прегрее.Моля помогнете че не мога да пътувам на големи разтояния със нея а ми е много удобна.

    #2
    Точно щях да пускам същата тема. И аз го имам същия проблем на дълъг път. В градско(София) няма проблем, температурата се движи +- 1 мм. от средата, но при продължително каране 3000-3500 оборота загрява и трябва да пускам парното на мах. Нови термостат и водна помпа, както и шлайф и гарнитура на главата. Нов радиатор на парното...ако има значение. Перката работи и на първа и на втора степен. Колега извинявай че пиша в твоята тема, но проблема е същия. Става въпрос за колата от подписа. Благодаря на всички отзовали се.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      veselin10 написа:
      Точно щях да пускам същата тема. И аз го имам същия проблем на дълъг път. В градско(София) няма проблем, температурата се движи +- 1 мм. от средата, но при продължително каране 3000-3500 оборота загрява и трябва да пускам парното на мах. Нови термостат и водна помпа, както и шлайф и гарнитура на главата. Нов радиатор на парното...ако има значение. Перката работи и на първа и на втора степен. Колега извинявай че пиша в твоята тема, но проблема е същия. Става въпрос за колата от подписа. Благодаря на всички отзовали се.
      Това май става заразно.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=76152Но и аз не съм намерил решение все още.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #4
        Колеги, а махнали ли сте си картоните пред радиаторът от зимата .... Шегичка, не се връзвайте! Единственото което се сещам е да е затлачен отпред радиаторът и да не се обдухва добре от насрещният възадух ... Ако сте и с климатици между двата радиатора се наблъсква с мръсотия и няма циркулация...Друго не се сещам..
        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

        Коментар


          #5
          Може ли на пароструйка да се реши проблема с мръсотията между двата радиатора или трябва разглабяне?
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            Разглабяне то е краен вариянт,аз лично го мия моя с водоструика и Меглио.За по-сигурно му свалям бронята,на на Типото е за 5мин
            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
            EX.Fiar Ritmo 105TC

            Коментар


              #7
              veselin10 написа:
              Може ли на пароструйка да се реши проблема с мръсотията между двата радиатора или трябва разглабяне?
              Не може да се реши по този начин. С препарати и водо/пароструйка можеш да измиеш повърхностите сравнително успешно, но това което е между радиаторите няма начин да излезе без да го махнеш с ръка, след като разглобиш. Това ще е добър повод да подмениш и антифриза в системата, ако не е сменян скоро. Мисля, че в темата "Да не забравим какво да направим преди лятото", която е в раздела "Консултации по общи въпроси", бях качил снимки и малко описание на сваляне на радиатор и миенето му. Ако някой се притеснява от нещо - лесно е! Ефектът е доста добър, значително се подобрява работата на климатика.

              Коментар


                #8
                Благодаря Оги. Тази вечер я закарах на пароструика и според мен се махнаха боклуците(които бяха ужасно много). Утре ще видя дали има ефект и ще пиша. Ако няма ...ровя за твоята тема по разглабянето и събота действам.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  Ефекта от пароструйката, не че го няма, но е минимален, в събота ще разглабям за основно почистване на радиатора и смяна на антифриза. Възможно ли е от стар антифриз също да загрява повече или се сменя просто за профилактика?
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #10
                    Сваляй и го измий вътре и вънка.Процедурата отнема около час-час и половина със разглобяването и събирането.Първо си купи и скоби за маркучите към радиатора.От цялата процедура има само едно гадно болтче което е на проблемно място,долу в ляво и отстрани.То държи водният за климатичния радиатор.Вчера минах през процедурата и днес вече съм доволен от ефекта.Перката се включва за забележимо по кратко време.Преди ако работеше примерно минута,сега работи за 30-40 секунди и спира.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #11
                      Някаква схемичка за процедурата по разглабянето има ли, че все за нафтени мотори намирам. Моята е от подписа.
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #12
                        3 или 4 болта бяха. нямаш нужда от схема.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          veselin10 написа:
                          Някаква схемичка за процедурата по разглабянето има ли, че все за нафтени мотори намирам. Моята е от подписа.
                          Ще се постарая да го снимам с телефона.Снимки или видео след около 30-40 минути.
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            #14
                            Разглабянето е елементарно, не ти трябва схема, само огледай внимателно радиатора и развии 4-те болта, които са в 4-те му ъгъла и придържат климатичния радиатор за него. После водния се държи горе на два тампона за гредата, а долу също е стъпил в едни тампони, вади се внимателно нагоре с издърпване. Преди това махни перката де, а преди да я монтираш обратно - подложи по една шайба 2-3 мм дебелина, така че корпусът с перката да се отдалечи малко от радиатора и разстоянието от перката до радиатора да е по-голямо отколкото е между отделните ламели. Така дори някакъв боклук да премине през питата, той ще е по-малък и перката няма да го задере в питата и няма да скъса някоя тръбичка. (Това се случи при мен преди 2 г.)Чети и ТУК

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря за обясненията и снимковия материал. В събота ще действам, ще тествам и ще напиша резултата.
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар

                              Working...
                              X