Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

режим на работа на климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Определено като и смачкам газта малко по бързо с пуснат климатик се усеща как отделя шайбата и мотора "дръпва". Колкото и да е "голям" двигател 1.9, пуснатият климатик му се отразява - цяла зима и пролетта като съм карал без климатик и сега правя веднага разликата.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #17
      Попитах, защото моят не спира и като изпреварвам трябва да му цъкна копчето, иначе съм като такси на метан...
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #18
        1

        Като застанеш така,че да виждаш ремъчната шайба на компресора подавайки рязко,,газ,,се вижда ясно как ,,муцунката,, му се изтегля наляво -прекъсва силовата връзка с компресора.Мисля,че това става и при директно захранване с 12волта на включвателя.
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #19
          Не всички климатици имат управление от ЕСU на ДВГ. На ТД100 с управляем климатик със сигурност изключва при рязко подаване на газ, чува се и на място, ако изфорсиряш рязко с включен климатик. Също изключва и при достигане на зададената температура в купето. На Пежо 306 1,9 Д не изключва при рязко подаване на газ - неуправляем климатик (натискаш копчето и духа студено докато го спреш). Там климатика работи малко и като NOS - като искаш да ускориш за изпреварване изключваш климата и дръпва изведнъж На неуправляемите климатици, обикновено изключва само ако вдигне свръх-налягане (получава се при ниско ниво на фреона) или обледи охлаждащия радиатор.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Днеска при мен стана нещо странно карам с климатик извън града с 90 100 навънка беше над 36 и по едно време гледам обортомера ми падна на нула изкючих климатика дадох свободна и после на скорост и се оправи после като включих след малко пак стана по едно време и километража отиде на нула, за малко и сякаш светеше слабо лампата на акумулатора после като изключих климатика се оправи сичко, миналата година несъм имал подобни проблеми акумулатора е нов варта алтернатора си зарежда добре 14,2
            Fiat Bravo TD100

            Коментар


              #21
              Почисти хубаво точките за маса - под двата фара, както и вътре в купето - при горната панта на лявата и дясната врата, ама вътре в таблото които са. Също - основния кабел за маса на акумулатора и захващането му към купето.

              Коментар


                #22
                Dido_Lyubenov написа:
                Също изключва и при достигане на зададената температура в купето.
                Как точно се задава температура в купето на кола с обикновен климатик?!?

                Коментар


                  #23
                  Immortal написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Също изключва и при достигане на зададената температура в купето.
                  Как точно се задава температура в купето на кола с обикновен климатик?!?
                  това става само с климатроник... с обикновен имаш два варианта:1. да месиш с парното...2. да регулираш силата на духането...Аз ползвам 2 вариант... Доколкото дали всички клими се управляват от ЕКУто когато дадеш рязко газ незнам, ама мойта 100% се управлява и когато смачкам педала на газта, климата изключва! Може би е някаква екстра знам ли но при мен е така!
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    Почисти хубаво точките за маса - под двата фара, както и вътре в купето - при горната панта на лявата и дясната врата, ама вътре в таблото които са. Също - основния кабел за маса на акумулатора и захващането му към купето.
                    можеш ли да ми обесниш основния за маса кабел каде точно се захваща за купето и точките за маса под фаровете лесно ли се виждат
                    Fiat Bravo TD100

                    Коментар


                      #25
                      Immortal написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Също изключва и при достигане на зададената температура в купето.
                      Как точно се задава температура в купето на кола с обикновен климатик?!?
                      Това се отнася за управляем климатик (както накои казват - климатроник).
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар

                      Working...
                      X