Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ел. схема на BRAVA S 1,6 96 г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ел. схема на BRAVA S 1,6 96 г

    Търся ел. схема на BRAVA S 1,6 но СПЕЦИАЛНО за 96 г за климатика и охлаждането.В даунлоад секцията схемите са от 98 година нататък , а има разлика.Моят вентилатор на радиатора се управлява директно от термодатчика,а не от компютъра.Имам и проблем - купих колата катастрофирала и липсва някакво счупено реле в кутията пред акумулатора.Подозирам че, е за включване на 1 степен на вентилатора при включване на климатика ( което при мен не се случва)Трябва ли задължително да се върти голямата перка при включен климатик и все още незагряла кола ?Благодаря предварително!
    Прикачени файлове
    BRAVA S 1.6 16V 96г.

    #2
    проверих напреженията на изводитеИзглежда разположението на перата е по- различно.Ако разменя двата извода в куплунга и махна единия +, ще мога да използвам релетата които имам (които всъщност се изполват при моделите от следващите години за степените на перката и се управляват от компа).Това което ме интересува е :може ли някой да каже коя степен на вентилатора трябва да се включи при включването на климатика?И въобще има ли значение..?Така както е опроводено изглежда ще включи вентилатора на пълни обороти.
    Прикачени файлове
    BRAVA S 1.6 16V 96г.

    Коментар


      #3
      Re: ел. схема на BRAVA S 1,6 96 г

      tsvetkov.j написа:
      Търся ел. схема на BRAVA S 1,6 но СПЕЦИАЛНО за 96 г за климатика и охлаждането.В даунлоад секцията схемите са от 98 година нататък , а има разлика.Моят вентилатор на радиатора се управлява директно от термодатчика,а не от компютъра.Имам и проблем - купих колата катастрофирала и липсва някакво счупено реле в кутията пред акумулатора.Подозирам че, е за включване на 1 степен на вентилатора при включване на климатика ( което при мен не се случва)Трябва ли задължително да се върти голямата перка при включен климатик и все още незагряла кола ?Благодаря предварително!
      Степените на вентилатора се управляват не от еку а от датчика на радиатора. провери си резистора закрепен долу отдясно на радиатора. ако имаш късмет просто клемите са нагорели. ако не сработи сменяй с нов.При включване на климатика се задейства втора степен на вентилатора и като направи необходимото налягане се изключва заедно с компресора
      Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Вече го побългарих както аз си знам, размених 2 кабела на куплунга и махнах най-долния + сложих едно реле с нормално отворен контакт.. засега работи както трябва.Не знам защо си мислех че с компресора трябва да включи първа степен ....tozarat , дали степените на вентилатора се управляват от еку или от датчика на радиатора зависи от годината на производство на колата !Нали точно за това търсех ( вече не търся ) схема за 96 година ! Просто ги има и двата варианта.Всъщност при мен 2 степен се включва или от датчика през 1 реле ( при висока темп) или от еку през 2 релета( при включ климатик) !ЛОгическо ИЛИ.. И двете степени си работят нормално , не знам защо си останал с впечатление за неработеща 1 степен.
        BRAVA S 1.6 16V 96г.

        Коментар

        Working...
        X