Колеги, имам супер необясним проблем. Тази вечер влизам в колата и виждам локва в краката на пасажера. Пипвам , помирисвам- чист антифриз. Веднага проверих нивото в разширителния съд- абсолютно нормално. Проверих някъде под жабката, под таблото...докъдето можех да бръкна- авсолютно сухо. Запалих и потеглих да се прибирам. Колата си загря съвсем нормално- след около 2-3 км. Пуснах парното - работи идеално. Прибрах се, това е около 8-9 км. , изгасих и проверих пак нивото- адсолютно както преди. Извадих и изпрах стелките, подсуших до колкото може и съм постелил вестници , ако може да се разбере от къде тече. Беше изтекло не по малко от 1/2 литра, може и повече да е било. Дайте идеи, че съм в шах.Става въпрос за колата от подписа 97г.Сега като попрочетох насам натам видях къде е радиаторчето за парното. Възможно ли е да е от него и ако е то не трябва ли да има разлика в нивото в разширителния съд? Прочетох и за някаква специална капачка за този съд с клапа.Като гледам моята е без клапа- съвсем обикновенна с жълта лепенка отгоре.... Май доста въпроси станаха.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на антифриз
Collapse
X
-
кола
Гледай да не се намокри -направо е покрий централа на аербега под касетофона ниско Трябва да се поогледа вътре около радятора на парното като се свали жабката .http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3
-
Нямам еарбег. Тази сутрин видях, че е намалял антифриза в разширителния съд. Ще разглобявам и ще се види. Четох доста за размера на О-пръстените и не разбрах кой е точния размер. Може ли малко помощ по въпроса? Благодарности !!!!Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Проблема е в радиатора на парното. Свалих го по описаните методи във форума, но имам няколко притеснения. След като го откачих, забелязах, че двете труби към двигателя се движат доста свободно. Това тала ли трябва да е или има прблем и от другата им страна. Купил съм нов радиатор и 3 размера О-пръстени и мисля в събота пак да се наг..вам да зглобявам. Чакам само отговор на въпроса ми , да не се наложи повторно разглобяване че много тясно за 110 килограмов като мен
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Тръбите са наред,трябва да имат луфт,инак няма да можеш да ги напаснеш после.Добре гледай как слагаш металната пластина която ги пристяга.Размера на пръстените е 16х2,5.Не бързай да сглобяваш пластмасите,покарай малко за да провериш дали всичко е на ред и тогава си събирай чарколяците.veselin10 написа:Проблема е в радиатора на парното. Свалих го по описаните методи във форума, но имам няколко притеснения. След като го откачих, забелязах, че двете труби към двигателя се движат доста свободно. Това тала ли трябва да е или има прблем и от другата им страна. Купил съм нов радиатор и 3 размера О-пръстени и мисля в събота пак да се наг..вам да зглобявам. Чакам само отговор на въпроса ми , да не се наложи повторно разглобяване че много тясно за 110 килограмов като мен
Коментар
-
Операцията приключи успешно...за сега
Пръстените които сложих са 16х2,65 и за сега всичко е ОК. Благодарности за помощта. И едно последно въпросче: Какъв е точния ред на действия за правилно обезвъздушаване на системата?
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Развиваш капачката на съда за антифриза,доливаш на МАХ,палиш матора и чакаш да загрее,през това време наблюдаваш казанчето и доливаш.veselin10 написа:Операцията приключи успешно...за сега
Пръстените които сложих са 16х2,65 и за сега всичко е ОК. Благодарности за помощта. И едно последно въпросче: Какъв е точния ред на действия за правилно обезвъздушаване на системата?
Коментар
-
А тези врътки на радиатора за какво са? Някой ми каза че от там се обезвъздушава... мотора е 1,8 16в 97 г.krasio_79bs написа:Развиваш капачката на съда за антифриза,доливаш на МАХ,палиш матора и чакаш да загрее,през това време наблюдаваш казанчето и доливаш.veselin10 написа:Операцията приключи успешно...за сега
Пръстените които сложих са 16х2,65 и за сега всичко е ОК. Благодарности за помощта. И едно последно въпросче: Какъв е точния ред на действия за правилно обезвъздушаване на системата?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Моята е със същият мотор и не съм ги развивал.Отделно ,че са и скрити под едни въздухосборници.Доколкото ми е известно те са за обезвъздушаване на самият радиатор,а при теб е само парното.Ако ти се занимава развивай ги и тях,при мен нямаше нужда.veselin10 написа:А тези врътки на радиатора за какво са? Някой ми каза че от там се обезвъздушава... мотора е 1,8 16в 97 г.krasio_79bs написа:Развиваш капачката на съда за антифриза,доливаш на МАХ,палиш матора и чакаш да загрее,през това време наблюдаваш казанчето и доливаш.veselin10 написа:Операцията приключи успешно...за сега
Пръстените които сложих са 16х2,65 и за сега всичко е ОК. Благодарности за помощта. И едно последно въпросче: Какъв е точния ред на действия за правилно обезвъздушаване на системата?
Коментар
-
Колега моля за малко инфо откъде си купи читави о-пръстени, че не мога да намеря точния размер за тръбите които влизат в радиаторчето за парното.Благодаря предварително!veselin10 написа:А тези врътки на радиатора за какво са? Някой ми каза че от там се обезвъздушава... мотора е 1,8 16в 97 г.krasio_79bs написа:Развиваш капачката на съда за антифриза,доливаш на МАХ,палиш матора и чакаш да загрее,през това време наблюдаваш казанчето и доливаш.veselin10 написа:Операцията приключи успешно...за сега
Пръстените които сложих са 16х2,65 и за сега всичко е ОК. Благодарности за помощта. И едно последно въпросче: Какъв е точния ред на действия за правилно обезвъздушаване на системата?Fiat Marea 1.6 16V седан
Коментар
-
Ето от тук : http://www.hubata-seals.com/bg/categories/contact.htm Просто казваш размера и получаваш
Имат всякакви размери аз взех няколко, но съм написал точно кои сложих. Питах специално дали са масло устойчиви и ми отговориха , че са. Цената е 30 ст. на бройка. Супер магазинче, за което научих пак от колега от тук
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар