Колеги, на Марея JTD 1,9 термостата на кой от двата маркуча от радиатора е? Обикновено при другите модели е на горния маркуч, но тука и двата са горни...Фактически докато не е отворил термостата тоя маркуч трябва да е студен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Марея JTD 1,9 - термостата на десния маркуч ли е?
Collapse
X
-
Тук Оги ще каже,че има само един отговор и това е левия.Като застенеш срещу колата се пада десния,ако си вътре в купето е левия.Няма как да го сбъркаш,единия води до блока на колата,другия се зевира нейде надолу и не ти трябва.И да ,трябва да е студен маркуча докато стрелката не отиде в средата,почне ли по рано да затопля е ясно-термостат.
-
Колега, с лице към колата съм - значи десния. Но не си прав - точно той отива надолу и е вързан за блока - от дясната му страна като стоиш отпред. Мястото не е много добро - сваляне капака на двигателя и акумулатора. Иначе левия е по-високо и по-лесно достъпен.willow75bg написа:Тук Оги ще каже,че има само един отговор и това е левия.Като застенеш срещу колата се пада десния,ако си вътре в купето е левия.Няма как да го сбъркаш,единия води до блока на колата,другия се зевира нейде надолу и не ти трябва.И да ,трябва да е студен маркуча докато стрелката не отиде в средата,почне ли по рано да затопля е ясно-термостат.Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
-
В краен случай Оги да каже :Dwillow75bg написа:Тук Оги ще каже,че има само един отговор и това е левия.Като застенеш срещу колата се пада десния,ако си вътре в купето е левия.Няма как да го сбъркаш,единия води до блока на колата,другия се зевира нейде надолу и не ти трябва.И да ,трябва да е студен маркуча докато стрелката не отиде в средата,почне ли по рано да затопля е ясно-термостат.Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
-
Точно за този става въпрос.Колега като не можеш да разбереш на една кола къде й е термоса,не пипай нищо.Не се сърди.bobist написа:Колега, с лице към колата съм - значи десния. Но не си прав - точно той отива надолу и е вързан за блока - от дясната му страна като стоиш отпред. Мястото не е много добро - сваляне капака на двигателя и акумулатора. Иначе левия е по-високо и по-лесно достъпен.willow75bg написа:Тук Оги ще каже,че има само един отговор и това е левия.Като застенеш срещу колата се пада десния,ако си вътре в купето е левия.Няма как да го сбъркаш,единия води до блока на колата,другия се зевира нейде надолу и не ти трябва.И да ,трябва да е студен маркуча докато стрелката не отиде в средата,почне ли по рано да затопля е ясно-термостат.
Коментар
-
Няма място за сърдене - гледам да си свърша работа, пък и не мисля да го отремонтирам сам. Просто като поработи малко колата двата маркуча се затоплят различно и преди да отида на майстор трябваше да да имам представа. Пък и не съм рентген да сканирам в кой чаркуч е термостата. Въпроса ми беше прост и отговора беше прост - левия/десния. Само желание да има човек.willow75bg написа:Точно за този става въпрос.Колега като не можеш да разбереш на една кола къде й е термоса,не пипай нищо.Не се сърди.bobist написа:Колега, с лице към колата съм - значи десния. Но не си прав - точно той отива надолу и е вързан за блока - от дясната му страна като стоиш отпред. Мястото не е много добро - сваляне капака на двигателя и акумулатора. Иначе левия е по-високо и по-лесно достъпен.willow75bg написа:Тук Оги ще каже,че има само един отговор и това е левия.Като застенеш срещу колата се пада десния,ако си вътре в купето е левия.Няма как да го сбъркаш,единия води до блока на колата,другия се зевира нейде надолу и не ти трябва.И да ,трябва да е студен маркуча докато стрелката не отиде в средата,почне ли по рано да затопля е ясно-термостат.Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар