Здравейте колеги.От три дена не ми работят степените на оборотите на вентилатора за парното. Като запаля колата, вентилатора тръгва да се върти много слабо и не си променя оборотите. При всички положения на ключа, върти едно и също, включително и на положение "О".Някой сблъсквал ли се е с този проблем?Автомобила е Фиат Марея 1.6 1998Преди да пусна темата търсих подобен проблем в раздела но не открих нищо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неработещи степени на парно Марея-проблема се задълбочава
Collapse
X
-
Kлюча зад врътките! Някой може и да ти каже че е от резистора на парното, но не от това защото тогава нямаше да ти работят 1-2-3та степен а само 4та... и естествено на 0 нямаше да работи!
Успех колега!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Благодаря колега. В неделя ще разпилея централната конзола. Купих от колегата kotaraka79 цялата централна конзола с трите ключа за климатроника и директно ще ги сменя.Значи зад трите врътки има някакъв ключ, който трябва да го сменя-така ли да го разбирам? :Dxctr написа:Kлюча зад врътките! Някой може и да ти каже че е от резистора на парното, но не от това защото тогава нямаше да ти работят 1-2-3та степен а само 4та... и естествено на 0 нямаше да работи!
Успех колега!"Тези, които изковаха от мечовете си рала, сега орат за онези, които си запазиха мечовете"
Фиат Мареа 1,6 16V Weekend ELX
Коментар
-
Преди да разглобяваш конзолата може да провериш вентилатора на парното. Вентилатора може да го извадиш за да ти е по-удобно. Откачаш кабела към мотора на вентилатора и направо на буксите подаваш 12 волта. И гледаш дали върти нормално. Може самият вентилатор да иска почистване и малко масълце на осите на електромотора.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Това си го мислех и аз, но като завъртя дясната врътка на Max Def вентилатора се включва на максимални обороти и оттам стигнах до извода, че проблемът е в ключа за оборотите на вентилатора.Riki888 написа:Преди да разглобяваш конзолата може да провериш вентилатора на парното. Вентилатора може да го извадиш за да ти е по-удобно. Откачаш кабела към мотора на вентилатора и направо на буксите подаваш 12 волта. И гледаш дали върти нормално. Може самият вентилатор да иска почистване и малко масълце на осите на електромотора."Тези, които изковаха от мечовете си рала, сега орат за онези, които си запазиха мечовете"
Фиат Мареа 1,6 16V Weekend ELX
Коментар
-
Да към него има букса с доста на брой кабели.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Благодаря много.Днес се оказа като тръгнах за работа, че освен вентилатора който е зациклил, има проблем и с лявата врътка, която определя градусите на парното. Реших да я сложа на позиция MIN обаче никаква промяна- пердаши онова ми ти прано на MAX. На таблото ми изписа Clima Eror обаче не даде никакъв код.Стигнах до работа оставих колата за два часа и реших да направя диагностика на проблема, както е описано тук във форума 0-auto-o-auto-0 обаче ядец.Само изписва Clima Eror без даде код. Съвсем се ошашавих.Помагайте братя!xctr написа:Да към него има букса с доста на брой кабели.
"Тези, които изковаха от мечовете си рала, сега орат за онези, които си запазиха мечовете"
Фиат Мареа 1,6 16V Weekend ELX
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар