на Чинкуеченто SX 1997г.няма уред,който да отчита топлината на охлаждащата течност??Питах по сервизите,отговора беше неубедителен:от "Ма как няма,я да вида!!",до:"Ми тия са направени така,че не могат да прегряват??!".Вярно,че сипвам 5л.антифриз??
,което за това двигателче е много(може би),но така или иначе,това е единствената кола(която аз съм виждал)без такъв уред???!Избирай по-описателни заглавия на темите си, моля.Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Липсва уред за отчитане на темп. - Чинкуеченто
Collapse
X
-
Точно това е въпроса-как да усетя,че прегрява?За лампа не знам,защото няма книжка към колата,а когато превъртя ключа светят само 3 лампи-масло,акумулатор,ламбда сонда.tomny написа:И какъв е въпроса?
Най-вероятно имаш лампа, която светва при определена критична температура.1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Уред няма-на негово място има някаква измишльотина,която уж показва налягането в гумите???BaiLamarin написа:Колега- провери си лампата да не е изгоряла крушката, виж закачена ли е за датчика. На такива коли аз слагам допълнителен уред. Интересно правил съм едно, имаше си уред. Ама не помня година и точен модел.
Така или иначе,до края на месеца ще влизам за смяна на масло и задни амортисьори(мамка му и пътища
),така че на монтьора ще му се стъжни,но уред ли ще е ,лампа ли,но трябва да се направи нещо по въпроса.
1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Добре де, като дадеш на контакт, няма ли някаква лампа, която да светва за малко, и да прилича на термометър? Съжалявам, че не мога да помогна повече, но от това, което съм чел, съм стигнал до извода, че колите, без такъв уред задължително имат такава сигнализация. Виж в сервизната книжка описание на твоето табло, там вероятно ще я намериш, ако е изгоряла. (можеш да я свалиш от downloads тук, във форума) Ако е така от началото, възможно е датчика да е правил проблеми, и джамбазите да са изкормили лампата.
Коментар
-
Колега, не се ядосвай! Предполагам датчика за лампата е на главата където иначе е за уреда. Просто слагаш такъв- не са скъпи. Уред- 2 варианта- оригинален в таблото или допълнителен външен /тогава и датчика трябва да е за него, за да отчитат вярно- обикновено работят на съпротивление което се променя/ . Има и комбинирани датчици потенциометър + лампа но не си струва- най- добре е уред само. Тая кола лесно прегрява, моторчето е доста нежно.
Аз на това и манометър за маслото съм му сложил, че го създадох от няколко кашона чарколяци и купчина скраб, ама си движи. И е безумно икономично.
Внимавай с перката- ниско е, малко кофти стои, след време запича. за това ти е и уреда. Проблемно е и обтягането на ремъка и от там също прегрява- заложи на истински който не се разтяга и не иска обтягане често, то също е доста ограничено от принципа си.п.п. И по датата не хващам с кой мотор е SХ. Говоря ти за 4- цилиндровите с верига и триопорен вал. Двуцилиндровия е слаб за това купе, 1.1 фаера е доста добър, но му е малко тясно. Обаче с датчика въпроса е същия.
Незнайно защо не мога да ти кача снимка, ако да е малка- датчика е от горе на термостата. Виж дали е закачен. Допри кабела на маса при подаден контакт и виж каква лампа светва, ако е жива.
Коментар
-
Мерси,колега!Да,това е двигателя-1108кубика,54кончета и е като изтребител :P (пу,да не са му уроки :P ).А за тясното-меко казаноBaiLamarin написа:Колега, не се ядосвай! Предполагам датчика за лампата е на главата където иначе е за уреда. Просто слагаш такъв- не са скъпи. Уред- 2 варианта- оригинален в таблото или допълнителен външен /тогава и датчика трябва да е за него, за да отчитат вярно- обикновено работят на съпротивление което се променя/ . Има и комбинирани датчици потенциометър + лампа но не си струва- най- добре е уред само. Тая кола лесно прегрява, моторчето е доста нежно.
Аз на това и манометър за маслото съм му сложил, че го създадох от няколко кашона чарколяци и купчина скраб, ама си движи. И е безумно икономично.
Внимавай с перката- ниско е, малко кофти стои, след време запича. за това ти е и уреда. Проблемно е и обтягането на ремъка и от там също прегрява- заложи на истински който не се разтяга и не иска обтягане често, то също е доста ограничено от принципа си.п.п. И по датата не хващам с кой мотор е SХ. Говоря ти за 4- цилиндровите с верига и триопорен вал. Двуцилиндровия е слаб за това купе, 1.1 фаера е доста добър, но му е малко тясно. Обаче с датчика въпроса е същия.
Незнайно защо не мога да ти кача снимка, ако да е малка- датчика е от горе на термостата. Виж дали е закачен. Допри кабела на маса при подаден контакт и виж каква лампа светва, ако е жива. 
.Всеки опит за пипане по моторния отсек,дори за сипване на течност за чистачки,си е изпитание,което при топъл двигател е невъзможно
.Просто няма начин да не се изпечеш някъде.
1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
колеги, карам Пунто 1.1 54 коняНямам датчик за температурата..... имам лампа, която никога не е светвала, ама никога,разглобявал съм цялото табло, и тогава провеих и крушките, всичко беше наред но мисля че лампата светва само когато колата е загряла ...Как е при вашитеколега пиши като си сложиш датчик много ми се иска и на мендругото е да си сложа примерно цяло табло от пунто с оборотомер?!
Ето ме вече с Фиат
Коментар
-
Колега, какво си търсил? Просто откачи кабела от датчика за лампата когато колата е на контакт и го допри на маса. Ако светне- има лампа. Самия датчик на проводимост с нагряване. Ако искаш да показва- просто смени с такъв за мерене и сложи уред.Това е лошото на лампите- разбира се кога и дали изобщо вкл. когато обикновено е късно. Ама щом си изкарват гаранцията кой му пука- важното е да е евтино и да се пести в завода.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар