Здравейте колеги.Климатика си работи но наляганията на ниската и високата страна не са в нормиНа ниската страна при 2000об ми държи 1,3-1,4 а на високата тива на 20 при околна темп. 27-28грА при това налягане на ниската страна изпарението е около -5 , -6гр и подмръзва изпарителя в купето и изключва компресора за около 10сек.Трябва да държи при тези обороти на ниската поне 2-2,1атмИмахме съмнение в трв-то на изпарителя.Сменихме филтър дехидратора и трв-то но проблема си останаСтрелката на ниското налягане леко играе и се появи съмнение за счупен клапан в компресора....Сменихме и него но проблема си оставаИначе като температура 6градуса на клапите и 15гр в купето поддържаНо това изключване поради ниското налягане си остава и вече ми се изчерпаха мислите в главатаНякой случайно да се е зблъсквал с подобен проблем като моя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатик
Collapse
X
-
каква ти е колата първо.На фиатките браво и компания компресорите след определено време се скапват и почват да държат ниско налягане и от там стават малко странни нещата включва изключва прекалено често и не работи както трябва, масово е това на 9 от 10 фиата е така компресора.Нормално е износва се и не може на постига нужното налягане има защита и когато падне под определено ниво налягането (не помня колко беше) се изключва компресора.Няма полза да се чудиш караи и хич да не ти пука когато се скапе съвсем сменяй с нов компресор.При мен е същото положението но колкото кара толкова.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
-
тук проблема не е в нито един от радиаторите просто компресора е износен и не постига достатъчно наляге.Не си заслужава да се прави.Преди време с един приятел пълнехме климатици на коли и този проблем беше характерен за фиатките имаше и друг проблем ако не се напълни навреме системата с фреон се скапваше даже и без да се пуска нормално е все пак не е кола за 6000 лв а за 2000 не е направена за вечно ползване.Колега от къде намираш желание да се занимаваш с тоя компресор професия ли ти е или просто си фен?КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Не си прав за налягането.По горе бях писал за наляганията какви са.Компресора си постига налягане на високата страна даже в повече от необходимо.Днес го отворих(комресора не е бутален а лопатков) и да ти кажа съдейки по клапаните и лопатките е работил малко този компресор и според мен си е в редЛеглата също не са подбитиВиждал съм преди време и износени клапани доста подбити легла....Въпроса е защо ниското налягане не е в нормите 1,2-1,4 а трябва да е поне 1,8-2,2 при 2000обднес си поиграх и с трв-то или по точно понеже е скрито и нямам достъп до него а подлежи на реглаж (чрез винта отстрани) ,направих отвор в пластмасовата кутия(от към педалите) където седи изпарителя точно срещу болта.Направих си и по дълъг инбус за регулиране на тва трв.Утре ще се занимавам по обстойно А за желанието.....Ами имам си работилница и баща ми е хладилен техник а аз и от тва вдявам и няма да мирясам докато не го вкарам в пътя.stefaka222 написа:тук проблема не е в нито един от радиаторите просто компресора е износен и не постига достатъчно наляге.Не си заслужава да се прави.Преди време с един приятел пълнехме климатици на коли и този проблем беше характерен за фиатките имаше и друг проблем ако не се напълни навреме системата с фреон се скапваше даже и без да се пуска нормално е все пак не е кола за 6000 лв а за 2000 не е направена за вечно ползване.Колега от къде намираш желание да се занимаваш с тоя компресор професия ли ти е или просто си фен?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар