Колеги имам невероятен проблем.Почвам с това какво смених:Датчик температура вода(показва темп. на таблото)кат.номер 1.830.000 EPS,Датчик за вентилатора кат.номер 1.850.681 EPS.резистор и реле-’’като е с климатик степените са 2 на първна степен минава пред един голям резистор и реле’’Проблема:Смених всички горе упоменати неща и първата степен на перката според показанията на таблото се включва малко преди стрелката за температурата да влезе в червения сектор(окола2мм.преди сектора).Датчиците са точно за моя модел автомобил,Фирмата производител търговците казват че е една от най-добрите на пазара.Давайте съвети какво да правя от тук нататък.Качвам и снимков материал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с градусовите показания на таблото ПУНТО МК1 75
Collapse
X
-
Re: кола
Може,но за да съм сигурен ми трябва термометър с който да измеря темп. на водата при която се включва перката.А незнам от каде да си закупя такъв.Забравих да спомена че и термостата е сменян скоро и работи нормално.kluchar написа:може и стрелатада не отчита точно но при мен ако стигне до там двигатела ще е за смяна обикновенно е малко над снимкатаПунто 1.2 75 94г климатик SX
Коментар
-
Re: кола
благодаря за съпричасността но на 04.08.2010 ми откраднаха всички документи включително и документите на колатаkluchar написа:на някой уреди -Омммери има да мери градуси -слага се допълнително сонда на повечето мерат горе долу точно ела на срещата в неделя да е видимПунто 1.2 75 94г климатик SX
Коментар
-
Re: проблем с градусовите показания на таблото ПУНТО МК1 75
А дали е възможно да се е повредила водната помпа и да не циркулира охладителната течност?Или да има някаде запушване по системата или въздушен джоб и пак да не цирколира течноста?А може да има и проблем в таблото в измерителния уред на темп.на водата?И как да процедирам при някой от гореспоменатите проблеми благодаря предварително.zaxaxa написа:Колеги имам невероятен проблем.Почвам с това какво смених:Датчик температура вода(показва темп. на таблото)кат.номер 1.830.000 EPS,Датчик за вентилатора кат.номер 1.850.681 EPS.резистор и реле-’’като е с климатик степените са 2 на първна степен минава пред един голям резистор и реле’’Проблема:Смених всички горе упоменати неща и първата степен на перката според показанията на таблото се включва малко преди стрелката за температурата да влезе в червения сектор(окола2мм.преди сектора).Датчиците са точно за моя модел автомобил,Фирмата производител търговците казват че е една от най-добрите на пазара.Давайте съвети какво да правя от тук нататък.Качвам и снимков материал.Пунто 1.2 75 94г климатик SX
Коментар
-
Вчера я обезвъздуших от пробката на маркуча за парното,на радятора не го намерих.Но забравих да спомена че на връщане от морето клоата започна да загрява на магистралата,тогава замасих перката на 1-ва степен и благодарение на времето че заваля успях да се прибера.А перди да се кача на магистралата като се движех с окло 80км стерлката за температурата седеше по средата м/у средното и червеното деление но не загряваше, и както дигнах скороста 100/120 загряването беше моментално,все едно съм сложил вестници пред радятора.Та от тогава са моите ядовеrusee написа:Ако не си я обезвъздушавал ти досега,има две пробки- една на радиатора(горен ляв ъгъл) и една на маркуча към парното.Има доста теми за обезвъздушаване на Пунто,потърси и пробвай.А ако няма въздух в системата остават другите неща,които си посочил като възможни за проблема.Пунто 1.2 75 94г климатик SX
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар