Нормално ли е?Стрелката стоеше малко след средата когато днес бях пуснал климатикаИ това при скорост около 90 км/ч на прав участък 4-5 кмЗащото като си го обяснявам май наистина е така - кондензатора на климатика е пред радиатораИ при работа на климатика въздуха се стопля там и после обдухва радиатора
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
По-висока работна температура при работа на климатика?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да и при мен е малко по висока температурата , но в рамките на нормалнотоAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
На градско като загрее двигателя и пусна климатика много бързо му пада температурата, това съм го пробвал и на едно служебно Пежо, предполагам че хладилният агент се затопля от ДВГ което допълнително му отнема температура.Т.е. при мен е точно обратното и мисля, че това е нормално.FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не е съсем така. "Хладилният агент" е топъл и трябва да се охлажда! Затова му е радиатора. Пипнете един хладилник отзад за да видите за, какво говоря, но леко за да не се опарите!jqb написа:На градско като загрее двигателя и пусна климатика много бързо му пада температурата, това съм го пробвал и на едно служебно Пежо, предполагам че хладилният агент се затопля от ДВГ което допълнително му отнема температура.Т.е. при мен е точно обратното и мисля, че това е нормално.
 Принципа на хладилника е толкова шашав и объркан за мен, че до ден днешен не ми стана ясно как така хладилника отзад трябва да е топъл за да е леден отвътре...
							
						Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: По-висока работна температура при работа на климатика?
И при мен се покачва температурата с 1 чертичка над средата като карам на клима!sev написа:Нормално ли е?Стрелката стоеше малко след средата когато днес бях пуснал климатикаИ това при скорост около 90 км/ч на прав участък 4-5 кмЗащото като си го обяснявам май наистина е така - кондензатора на климатика е пред радиатораИ при работа на климатика въздуха се стопля там и после обдухва радиатораBravo 1.6 16v
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И как иначе като принципа за работа на хладилника с компресор е изобретен от Айнщайн.Vladim написа:Принципа на хладилника е толкова шашав и объркан за мен, че до ден днешен не ми стана ясно как така хладилника отзад трябва да е топъл за да е леден отвътре...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Няма нищо сложно.Не съм техник,ама радиатора на хладилника е за охлаждане на маслото на мотора,доколкото съм запознат,а иначе системата е пълна с инертен газ,които при нагнетяване поема топлината и при обратен процес я отделя.
							
						Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Радиатора отпред се казва" кондензатор" а този в купето "изпарител".Принципа на климатика е много прост и е основан на своуствата на газовете при сгъстяване да отделят топлина ,а при разреждане да поемат такава.Тоест когато се покачва налягането в един съд(примерно радиатора отпред)темп.се покачва.И когато пада налягането в един съд темп. се понижава(радиатора вътре).А понеже двата са в един кръг компресора тегли фреон от вътрешното тяло и го компресира към външното.Когато има възможност за обръщане на посоката на изпомпване/компресиране вече говорим за климатроник.Тоест нагрява се вътрешното тяло и духа топличкооо :D .А маслото е за комресора и при работата му просто то навлиза и по системата ,което пък не и пречи.125s/1600ccm/100ps
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
FIAT 125s написа:Радиатора отпред се казва" кондензатор" а този в купето "изпарител"(или обратно).Принципа на климатика е много прост и е основан на своуствата на газовете при сгъстяване да отделят топлина ,а при разреждане да поемат такава.Тоест когато се покачва налягането в един съд(примерно радиатора отпред)темп.се покачва.И когато пада налягането в един съд темп. се понижава(радиатора вътре).А понеже двата са в един кръг компресора тегли фреон от вътрешното тяло и го компресира към външното.Когато има възможност за обръщане на посоката на изпомпване/компресиране вече говорим за климатроник.Тоест нагрява се вътрешното тяло и духа топличкооо :D .А маслото е за комресора и при работата му просто то навлиза и по системата ,което пък не и пречи.125s/1600ccm/100ps
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
това за климатроника не е точно такаклиматроник (автоматичен климатик)- може темпепратурата да се зададе точно и да се поддържа автоматичноFIAT 125s написа:FIAT 125s написа:Радиатора отпред се казва" кондензатор" а този в купето "изпарител"(или обратно).Принципа на климатика е много прост и е основан на своуствата на газовете при сгъстяване да отделят топлина ,а при разреждане да поемат такава.Тоест когато се покачва налягането в един съд(примерно радиатора отпред)темп.се покачва.И когато пада налягането в един съд темп. се понижава(радиатора вътре).А понеже двата са в един кръг компресора тегли фреон от вътрешното тяло и го компресира към външното.Когато има възможност за обръщане на посоката на изпомпване/компресиране вече говорим за климатроник.Тоест нагрява се вътрешното тяло и духа топличкооо :D .А маслото е за комресора и при работата му просто то навлиза и по системата ,което пък не и пречи.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар