Здравейте! Преди няколко месеца се получи някаква "аномалия" с датчика за температурата на охл.течност - както си показваше средата на скалата (нормалната температура), изведнъж скачаше до крайната горна точка (червено - high temperature) и след 5-10 секунди спадаше на средата, като перката на вентилатора работеше сякаш нормално. Смених датчика и няколко седмици карах без проблеми. След като се затопли времето изведнъж колата почна да прегрява - в задръстванията температурата се качваше до крайната червена точка. Перката на вентилатора въобще не се включваше. Отидох при майстор. Той ми каза, след диагностика, че перката не включвала първата си степен и в това бил проблемът. Каза че "пипнал" реостата и сега колата работела, както трябва. И наистина перката започна да се включва, но въпреки това при напълно загрял двигател температурата се вдига леко над средната черта на скалата и така стои, въпреки работещата перка. Да добавя, че смених антрифриза, както и преди 1 година термостата. Искам да попитам дали е нормално това, и дали има проблеми да карам колата в този случай. Бях чувал някъде, че при Фиат Браво било нормално стрелката на температурата да се колебае около средата, въпреки че ми се струва странно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Работеща вент.перка - висока температура - Браво
Collapse
X
-
На твоят модел стрелката трябва да стои закована на средата, зиме, лете, с климатик, с парно.... Ако набиеш един шамар по таблото отгоре - стрелката променя ли показанието си ?Майсторът е бил прав и не е бил прав. Прав е бил за това, че може би перката не се включва на бавна степен. Не е бил прав, че това е проблемът! Дори и да не се включи бавната - има бърза, тя също трябва да се включи и да не позволява на стрелката да стига до критични стойности.
Коментар
-
Колега, какъв модел автомобил караш? Знаеш ли, че това което си написал е напълно НЕвярно и така заблуждаваш колегата, който има проблем? Ако искаш ще ти отворя сервизните документи за да прочетеш сам, че това наистина е така, въпреки че не е москвич. Да не говорим пък колко пъти е доказано с диагностични софтуери, че наистина е така, а не го пише само в книжката. При всички модели Браво/Брава/Мареа произведени в периода 98-2002 (Или както някои го наричат - след "фейслифта") - положението на стрелката при изправна система е точно на средата, като закована. Независимо дали караш 10 или 200 км, или после стоиш 2 часа в задръстване.stefaka222 написа:закована седи само на москвичтрябва да се движи тя не е за украса няма как да карам 10км и да спра на свефар за 5 мин. и пак да седи закована как става като за тия 5 мин тембературата се покачва как??? ако не е изправен датчика може да седи закована
Коментар
-
здравейте колеги извинете че се намисам така в темата,но и аз имам подобен проблем колата е фиат купе 2000 г. 1.8 ,значи когато карам извънгтадско показва 70 градуса а в града сега като се стопли отива около 98 тогава се включва перката и охлажда.това нормално ли или имам и аз проблем.и още веднъж да ме извинява колегата че се намисам в темата муFiat Coupe 1.8 16V
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Коментар
-
Струва ми се, че имаш проблем с термостата. И аз имах същият проблем преди година-година и половина. Понякога колата работеше при много ниска температура, без значение колко съм я карал, а понякога качваше над средата. Термостатът отваряше или затваряше не както трябваше и не когато трябваше. Решението - смених го и този проблем изчезна. Ама се га се появи новGODSMACK` написа:здравейте колеги извинете че се намисам така в темата,но и аз имам подобен проблем колата е фиат купе 2000 г. 1.8 ,значи когато карам извънгтадско показва 70 градуса а в града сега като се стопли отива около 98 тогава се включва перката и охлажда.това нормално ли или имам и аз проблем.и още веднъж да ме извинява колегата че се намисам в темата му
На колегата stefaka222 мога да кажа, че от целия ми опит с моето браво съм забелязал, че наистина при изправна система стрелката трябва да "цепи" средата да не слиза (при загрял д-л). Сега колата ми работи напълно нелогично за мен, защото перката работи и въпреки това температурата не спада до средата. Дори я пробвах онзи ден с включен климатик и отново си поддържаше същата леко по-висока стойност, макар че перката работеше постоянно. И нямам ясна представа какво да я правя и затова пиша тук
Иначе майсторът ми каза, че като я качил на компютър не видял грешки от датчики, както и повреда в отчиташият уред, който показва на таблото.
Fiat Bravo 1.2 1999
Коментар
-
тук няма да споря защото съм съгласен че има разлика между 1995 до 98 и нагорено просто казах как е при мен аз съм 97 година не казвам че 100% е така на по новите фиатчетано нека да мине на няколко сервиза за да не се търси някой несъществуващ проблемнека да му тесват системета както трябва тук не е сервиз може само да се ориентира човек но най добре е колега Sagittarius да намериш същото браво изправно палиш и двете да са студени и чакаш или тръгваш но вместо да се чудим и да те заблуждаваме всеки с различно мнение отиди на 2 сервиза и си прецениКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар