здравеите дали може някои да ми даде отговор каква е нормалната температура която трябва да подържа фиат браво 1.6 16v. Проблема ми е 4е когато влезна по малките ули4ки температурата веднага ска4а  една две индикации над средата и се 4уда дали дали това е нормално , ина4е когато крам на дълго разтояние нямам проблеми седи под средата.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
температура фиат браво
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	blondy_driver - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	blondy_driver
Честит първи пост и тема като за начало
 Като имаща същото Браво- да нормално е стига когато стрелката скочи до 1-2 деления над средата т.е. 90-тте градуса да ти са включва перката и да охлажда.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Вероятно проблема ти е преобогатена горивна смес. Ако разхода на колата ти е над 14 л. градско - можеш да си сигурен.Само че причините за преобогатена смес може да са много, така че - някой който е по-запознат с инжекционите да каже.pan999 написа:Аз имам абсолютно същия проблем. Дори по зле, като загрее пада мощноста и лесно ми гасне на 1и2-ра предавка/иска да подавам повече газ/ и ми падат оборотите и светва лампичката за маслото.Ако може съвет че..... идва и лято.Благодаряминимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: температура фиат браво
e dobre de sled kato kazvate 4e e normalno da se vdiga temperatyrata s edna dve indikacii sled srednata , tov nqma li da se okaje golqm problem prez lqtoto. vsmisal taka 4e da zagrqva i da mi pravi problemiе добре де след като казвате че е нормално да се вдига температърата с една две индикации след средната , тов няма ли да се окаже голям проблем през лятото. всмисъл така че да загрява и да ми прави проблемиЗабрави кирилицата
 Митко
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: температура фиат браво
може да смениш охладителната течностако е много стара и замърсена, ще е нарушен и топлообменаи по-трудно отдава топлината си на въздуха обтичащ радиатораvr1 написа:здравеите дали може някои да ми даде отговор каква е нормалната температура която трябва да подържа фиат браво 1.6 16v. Проблема ми е 4е когато влезна по малките ули4ки температурата веднага ска4а една две индикации над средата и се 4уда дали дали това е нормално , ина4е когато крам на дълго разтояние нямам проблеми седи под средата.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
С тая температура и на мен ми писна вече. Аз се движа само по центъра (температурата ми е постоянно в средата или в краен случай 1 черта отгоре) - това е ОК, но перката ми постоянно се включва и изключва. С две думи тя нон стоп работи. Изчел съм всичко във форума и уш "така трябва да е",но то по тая логика през лятото перката въобще няма да изключва. И да ви кажа на старата ми кола темп. постоянно си седеше на 90 градуса и за 4 год. съм и чул перката точно 2 пъти при същото каране. Така, че според мен нещо тия Фиатчета Браво са сбъркани с охлаждането!!!Bravo 1.6 16v
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
По принцип съм склонен да се съглася, но наистина не ми се вижда да е нормално това на -20 градуса. Слушам другите коли по светофарите и много рядко чувам перка през зимата. Ами лятото как ще е когато температурата навън в задръстванията е към 40 градуса просто не ми се мисли...Mitko написа:Така ще е само в центъра където си на принципа тръгни/спри. В движение със скорост когато има достатъчен въздушен поток перката няма да работи.chris написа:С тая температура и на мен ми писна вече. Аз се движа само по центъра (температурата ми е постоянно в средата или в краен случай 1 черта отгоре) - това е ОК, но перката ми постоянно се включва и изключва. С две думи тя нон стоп работи. Изчел съм всичко във форума и уш "така трябва да е",но то по тая логика през лятото перката въобще няма да изключва. И да ви кажа на старата ми кола темп. постоянно си седеше на 90 градуса и за 4 год. съм и чул перката точно 2 пъти при същото каране. Така, че според мен нещо тия Фиатчета Браво са сбъркани с охлаждането!!!Bravo 1.6 16v
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Стига бе, пич... това да не ти е ЗАЗ-ка да я мислиш лятото! Охлаждането на двигателя е една от най-важните системи така, че всичко свързано с него е изпипано до най-малкия детайл за да се осугурява максимален комфорт на двигателя при минус 20 и плюс 40 градуса! На старото опелче термостата му отваряше на 89 градуса, а сега на фиата забелязах, че пише 59 градуса! Разликата е огромна! Радиатори, дебит на въздушно налягане от перките, датчици, които ги управляват, всичко е изчислено, не го мисли много!chris написа:По принцип съм склонен да се съглася, но наистина не ми се вижда да е нормално това на -20 градуса. Слушам другите коли по светофарите и много рядко чувам перка през зимата. Ами лятото как ще е когато температурата навън в задръстванията е към 40 градуса просто не ми се мисли...
  А по принцип, че за едни двигатели работната темперетура смятана за нормална е една, а на други друга, това е различна тема за разговор. Важното е, че от завода така са решили. А... забравих да спомена, че и колите с климатик/климатроник имат още по-голям капацитет на охлаждащата система!
							
						Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Само изказвам мнение.Vladim написа:Стига бе, пич... това да не ти е ЗАЗ-ка да я мислиш лятото! Охлаждането на двигателя е една от най-важните системи така, че всичко свързано с него е изпипано до най-малкия детайл за да се осугурява максимален комфорт на двигателя при минус 20 и плюс 40 градуса! На старото опелче термостата му отваряше на 89 градуса, а сега на фиата забелязах, че пише 59 градуса! Разликата е огромна! Радиатори, дебит на въздушно налягане от перките, датчици, които ги управляват, всичко е изчислено, не го мисли много!chris написа:По принцип съм склонен да се съглася, но наистина не ми се вижда да е нормално това на -20 градуса. Слушам другите коли по светофарите и много рядко чувам перка през зимата. Ами лятото как ще е когато температурата навън в задръстванията е към 40 градуса просто не ми се мисли...
  А по принцип, че за едни двигатели работната темперетура смятана за нормална е една, а на други друга, това е различна тема за разговор. Важното е, че от завода така са решили. А... забравих да спомена, че и колите с климатик/климатроник имат още по-голям капацитет на охлаждащата система!Bravo 1.6 16v
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар