Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених термостата но пак променя градусите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених термостата но пак променя градусите?

    Колеги, смених си термостата но колата пак сменя температурата.Става въпрос за браво 1.8 16v. 97г. Загрява на две чертички под средата(което според мен не са 90 градуса а около 80-83 но трябва да се измери) и след това качва до средата като тръгна да карам пак пада на две чертички под средата, нормално ли е първите няколко дни да го прави докато се обезвъздуши хубаво системата или има някакъв проблем с датчика или нещо друго. А и от тогава оборотите на колата започнаха да падат, смисъл държи по-ниски обороти и когата съм на скорост и изключа от скорост рязко падат до 500-600 оборота като едвам не огасва колата и след това се нормализират на 800? имате ли няква идея от какво може да е или да ходя да я закачам на диагностика да кажат какво е, но и на диагностика като отида и там ми казват че нищо и няма на колата в повечето случай а проблемите остават нз кво да правя....

    #2
    и моя термостат прави същото... загрва 2 черти под средата...ако стои се качва до средата след малко се включва перката а като тръгна пак си отива на старото място. Купил съм го преди година.. А оборотите се дължат най вероятно на стъпково моторче..отвори го и го почисти с ВД-40 а ако не стане ....или не е от него или купувай друго
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      evgeni85 написа:
      и моя термостат прави същото... загрва 2 черти под средата...ако стои се качва до средата след малко се включва перката а като тръгна пак си отива на старото място. Купил съм го преди година.. А оборотите се дължат най вероятно на стъпково моторче..отвори го и го почисти с ВД-40 а ако не стане ....или не е от него или купувай друго
      Моят е сменен преди 3 дни и го прави това, незнам от какво е. Ти намери ли някво решение на проблема, и с какъв термостат си. Моят е BEHR попринцип по каталог го дават за колата и се води за един от най-хубавите ако не и за най-добрия, та ме съмнява самият термостат да е проблемен, затова търся някакъв друг проблем и дано някои които е имал такъв проблем и го решил най вече да каже...

      Коментар


        #4
        dolarcho написа:
        evgeni85 написа:
        и моя термостат прави същото... загрва 2 черти под средата...ако стои се качва до средата след малко се включва перката а като тръгна пак си отива на старото място. Купил съм го преди година.. А оборотите се дължат най вероятно на стъпково моторче..отвори го и го почисти с ВД-40 а ако не стане ....или не е от него или купувай друго
        Моят е сменен преди 3 дни и го прави това, незнам от какво е. Ти намери ли някво решение на проблема, и с какъв термостат си. Моят е BEHR попринцип по каталог го дават за колата и се води за един от най-хубавите ако не и за най-добрия, та ме съмнява самият термостат да е проблемен, затова търся някакъв друг проблем и дано някои които е имал такъв проблем и го решил най вече да каже...
        И моя е същата марка... емм ко да направя повече..? Няма да купуван друг.. писна ми... така си карам Е.. съм му мамата
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          Бих ви предложил да изключите акумулаторите за 1 нощ, на сутринта да включите, да запалите, и докато загрее колата да не пипате абсолютно нищо - никакви консуматори, никакво подаване на газ, нищо. Просто колата да си загрее сама на място. Това е по повод нестабилните обороти. Вижте също темата за подскачащата стрелка, май беше в downloads, ако не - питайте naskobg къде е качена. Ако ударите с юмрук по таблото , стрелката променя ли позицията си ?

          Коментар


            #6
            стрелката ми не играе...просто термостата е скапан боклук.... стария преди да се бъгне беше 6+
            Powered by Emzo

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Бих ви предложил да изключите акумулаторите за 1 нощ, на сутринта да включите, да запалите, и докато загрее колата да не пипате абсолютно нищо - никакви консуматори, никакво подаване на газ, нищо. Просто колата да си загрее сама на място. Това е по повод нестабилните обороти. Вижте също темата за подскачащата стрелка, май беше в downloads, ако не - питайте naskobg къде е качена. Ако ударите с юмрук по таблото , стрелката променя ли позицията си ?
              Братле какво значи това, че променя позицията стрелката при удър щото моята го прави?
              Fiat Marea HLX TD100 98г.

              Коментар


                #8
                Братле - това значи че имаш лош контакт някъде из таблото, например прегънато краче на уреда, или нещо подобно. При такъв проблем стрелката може да се отклони с повече 20-30 градуса !

                Коментар


                  #9
                  Не нямам проблем в стрелката, при удар нищо не се получава. Според мен проблема е другаде но неможе да се разбере все още. Не е от термостата защото е на 5 дни, незнам дали е и от датика на термостата а и ваобще от какво друго може да е, затова пуснах темата за да може някои с подобен проблем да се изкаже или някои да каже какво може да бъде направено по-въпроса. Благодаря на ogi28b за съвета, ще опитам и ще видя какво ще стане. Ако има промяна ще пиша, до тогава дано някои друг да каже нещо по въпроса.

                  Коментар


                    #10
                    dolarcho написа:
                    Не нямам проблем в стрелката, при удар нищо не се получава. Според мен проблема е другаде но неможе да се разбере все още. Не е от термостата защото е на 5 дни, незнам дали е и от датика на термостата а и ваобще от какво друго може да е, затова пуснах темата за да може някои с подобен проблем да се изкаже или някои да каже какво може да бъде направено по-въпроса. Благодаря на ogi28b за съвета, ще опитам и ще видя какво ще стане. Ако има промяна ще пиша, до тогава дано някои друг да каже нещо по въпроса.
                    Е кво като е на 5 дни... Моя чисто нов го сложих 70лв дадох и пак стрелката играе... на място си стига средата... след 2-3 минутки се включва и перката... ама като тръгна пак пада една чарта надолу
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      evgeni85 написа:
                      dolarcho написа:
                      Не нямам проблем в стрелката, при удар нищо не се получава. Според мен проблема е другаде но неможе да се разбере все още. Не е от термостата защото е на 5 дни, незнам дали е и от датика на термостата а и ваобще от какво друго може да е, затова пуснах темата за да може някои с подобен проблем да се изкаже или някои да каже какво може да бъде направено по-въпроса. Благодаря на ogi28b за съвета, ще опитам и ще видя какво ще стане. Ако има промяна ще пиша, до тогава дано някои друг да каже нещо по въпроса.
                      Е кво като е на 5 дни... Моя чисто нов го сложих 70лв дадох и пак стрелката играе... на място си стига средата... след 2-3 минутки се включва и перката... ама като тръгна пак пада една чарта надолу
                      Мда колега същата работа е и при мен. Но ме съмнява проблема да е от термостата, според мен е някъде по електроника нещо такова. При смяната на твоя понамокри ли малко насам натам при източването на антифриза?

                      Коментар


                        #12
                        dolarcho написа:
                        evgeni85 написа:
                        dolarcho написа:
                        Не нямам проблем в стрелката, при удар нищо не се получава. Според мен проблема е другаде но неможе да се разбере все още. Не е от термостата защото е на 5 дни, незнам дали е и от датика на термостата а и ваобще от какво друго може да е, затова пуснах темата за да може някои с подобен проблем да се изкаже или някои да каже какво може да бъде направено по-въпроса. Благодаря на ogi28b за съвета, ще опитам и ще видя какво ще стане. Ако има промяна ще пиша, до тогава дано някои друг да каже нещо по въпроса.
                        Е кво като е на 5 дни... Моя чисто нов го сложих 70лв дадох и пак стрелката играе... на място си стига средата... след 2-3 минутки се включва и перката... ама като тръгна пак пада една чарта надолу
                        Мда колега същата работа е и при мен. Но ме съмнява проблема да е от термостата, според мен е някъде по електроника нещо такова. При смяната на твоя понамокри ли малко насам натам при източването на антифриза?
                        Смених всичко.. 1 коляно всичкия антифриз и нов дадчик на термостата. просто явно ви е такъв... ти ако им знаеш принципа на действие... много съмнителна работа :D Вътре е пълен с парафин който при дадена темп се разширява и така отваря.. абе ментета карам вече година така, иначе парното е шест плюс... ама... стой под 90
                        Powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          и нищо неможе да се направи така ли? е тва е супер изцепка за страхотната колица... просто нямам думи Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 Yellow_Flash_Colorz_PDT_43

                          Коментар


                            #14
                            амм не знам..не мисля да купувам пак друг..... може и да съм попаднал на дефектен. Свалях го да го гледам дали някой боклук не е заседнал по мембраната ама няма нищо...
                            Powered by Emzo

                            Коментар


                              #15
                              evgeni85 написа:
                              амм не знам..не мисля да купувам пак друг..... може и да съм попаднал на дефектен. Свалях го да го гледам дали някой боклук не е заседнал по мембраната ама няма нищо...
                              Колега термостата ти работи напълно нормално и няма как да искаш в движение стрелката ти да стои на 90 градуса при положение че термостата ти отваря на 83.Ако си забелязал на скалата на купе има не само чертички а и една точка която е точно 83 градуса,следващата след нея чертичка е 85 и над нея 90.Стрелката в движение трябва да стои срещу точката.Не знам колеги как искате колите ви да работят на 90 градуса като от ФИАТ са казали че термостатите им ще отварят на 83,температура от 90 градуса този мотор може да вдигне единствено ако радиатора вече е пълен с горещ антифриз и при отварянето на термостата в двигателя не постъпи студена течност,Ако насрещния въздух не може да охлади течноста в радиатора при отворен термостат започва повишаване на температурата в радиатора до достигане на точката за включване на перката ,която пък при този мотор се командва от гадното ХИТАЧИ чрез датчик на термостата.

                              Коментар

                              Working...
                              X