,Днес разговарях с колегата, стигаме до няколко мнения. въздух в системата,збъркан маркуч към радиаторчето вход изход, прецакана водна помпа. Мисля че беше писал че входния маркуч е студен а изходния е топъл, Виж да не са разменени. На единия маркуч на парното трябва да има нещо като тапичка/пробка за обезвъздушаване/. Налей до максимум трябва да е добре загряла и тогава да обезвъздушиш, като не трябва да ти мада под минимума.ако трябва откачи казанчето и го вдигни по на високо с отворена капачка и подаи газ докато излези топло от парното и гледай нали ще излизат мехури от казанчетощом спрат затваряй и се кефи на топлото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Духа студено а колата е загряла?
Collapse
X
-
Въи , въи ... ясно преебал си гарнитурата .... щом си отвил капачката като е била загряла и е излязло антифриз от нея .... НИКОГА НЕ СЕ ОТВАРЯ КАПАЧКАТА НА ЗАГРЯЛА КОЛА !!! ЧАКА СЕ ДА ИЗТИНЕ Понеже охладителната течност е под налягане и рязката промяна на температурата после и бързото охлаждане води до мизерии . 100% си преебал гарнитурата (Това с отвиването на капачката на загряла кола става при лади, жигули и москвичи ... които нямат ел.мотор за охлаждане и не работят под налягане ) ...еми беше на мах даже един от пьрвите пьти беше топла колата и излезе от капачката като я отвих ще погледна пак,но почти 100% имам антифриз до мах>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
еми незнам, но тогава небеше толкова студено даже небяха минусови температури и несьм я отварял напьлно само изфьстя и я затворихFiat_Punto11 написа:Въи , въи ... ясно преебал си гарнитурата .... щом си отвил капачката като е била загряла и е излязло антифриз от нея .... НИКОГА НЕ СЕ ОТВАРЯ КАПАЧКАТА НА ЗАГРЯЛА КОЛА !!! ЧАКА СЕ ДА ИЗТИНЕ Понеже охладителната течност е под налягане и рязката промяна на температурата после и бързото охлаждане води до мизерии . 100% си преебал гарнитурата (Това с отвиването на капачката на загряла кола става при лади, жигули и москвичи ... които нямат ел.мотор за охлаждане и не работят под налягане ) ...еми беше на мах даже един от пьрвите пьти беше топла колата и излезе от капачката като я отвих ще погледна пак,но почти 100% имам антифриз до мах
Коментар
-
Концентрирай се в маркучите на парното. Първата причина входящия да е топъл, а изходящия студен е запушено радиаторче. Ако парното се управлява с кранче (не знам как е на Пунто МК2) и жило, твърде възможно е проблема да е в него или жилото, което го управлява. За гарнитурата - не се притеснявай, че си развил капачката при горещ двигател. Ако е тръгнала, не е от това. Преди да предприемеш интервенция по главата, първо се консултирай със специалист.
Коментар
-
Въздух има в системата,аз моята я обезваздушавам от радиатора,там има една пробка на моя е горе в ляво(като застана срещу колата)започвам да наливам течност и отварям пробката като текне от там я затягам.И това са глупости за отваряне когато е студено нищя няма да и стане,аз преди 2 дена отврях да долея антифриз и колата си работеше.Еми не и стана нищо,как вряла течност ще изстине за толкова кратко време незнам.moniii написа:еми незнам, но тогава небеше толкова студено даже небяха минусови температури и несьм я отварял напьлно само изфьстя и я затворихFiat_Punto11 написа:Въи , въи ... ясно преебал си гарнитурата .... щом си отвил капачката като е била загряла и е излязло антифриз от нея .... НИКОГА НЕ СЕ ОТВАРЯ КАПАЧКАТА НА ЗАГРЯЛА КОЛА !!! ЧАКА СЕ ДА ИЗТИНЕ Понеже охладителната течност е под налягане и рязката промяна на температурата после и бързото охлаждане води до мизерии . 100% си преебал гарнитурата (Това с отвиването на капачката на загряла кола става при лади, жигули и москвичи ... които нямат ел.мотор за охлаждане и не работят под налягане ) ...еми беше на мах даже един от пьрвите пьти беше топла колата и излезе от капачката като я отвих ще погледна пак,но почти 100% имам антифриз до мах
Коментар
-
Напълно подкрепям колегата NAI7. Обезвъздуши я от маркуча на радиаторчето с пробката и долей антифриз и някой да ти подава газчица че да изтика въздуха. Това че се я отворил като е топла капачката на разширителния съд са пълни глупости мога да ти кажа, само да не се засегне колегата. Обезвъздуши я, ако не стане провери водната помпа да не се е прее...а турбината й. Тя е в състава на ангренажа. Ако и там не е значи ще правиш гарнитурка. Наблегни на обезвъздушаването но при топъл двигател. Ако трябва развърти капачката.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
каде е тази тапичка накой маркуч??????аз сьм я обезваздушавал от пробката на входното маркуче за парното което влиза в купетоavent написа:Пак правих консулт и установихме че трябва да обезвъздушиш системата от тапичката/пробката на маркуча. Не се притеснявай ако си отворил системата дори и при работещ двигател. Попринцип системата трябва да ти се самообезвъздуши.
Коментар
-
Тая кола е духнала гарнитура!Със същия мотор брава и тя така бълбукаше.За да не сваляш глава напразно в някои сервизи мерят нивото на изгорели газове в антифриза.moniii написа:ахам да от 1-вата снимка сьм го обезвьздушавал, но за радиатора незнам дали имам такава пробка ще трява да видяи пак мерси на всичкиnai7 написа:Аз от тук го обезвъздушавам.
Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар