Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8 не загрява?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.8 не загрява?

    Колеги, Бравото ми държи много ниска температура на работа. Качва се максимум до втората чертичка. Това нормално ли е или термостата е свършил? Някой във форума ми беше споменал, че ефективно се подменя с термостат от Рено, като по-евтина алтернатива. Някой да сподели как става това и крие ли някаква опасност. Благодаря!
    Bravo GT, 1.8 16v

    #2
    има тема с картинки във форума потърси с търсачката .Аз съм втора година с такъв и нямам проблеми

    Коментар


      #3
      Колега и аз бях така но си реших много лесно проблема. Взех един картон и го разкроих да ми обхване 2/3 от радиатора по дължина (оставих 3 4 пръста само от горе му да се охлажда)Сега за 10-12 мин колата си загрява имам и парно и всичко е розово.Надявам се да съм ти помогнал . Разбира се дано проблемът не се крие някъде другаде но нищо не ти пречи да изпиташ този на вид груб но ефективен метод .Успех
      Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
      Fiat Marea 1.6 16v 99

      Коментар


        #4
        Аз също съм с такова "проспособление", че голям студ и не ми се рови по колата. Наистина груб, но ефективен метод. Само е хубаво по-честичко да се следи температурата, защото при някой по-топъл ден колата може да прегрее!
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #5
          Благодаря колеги за съветите. Наистина си го мислех. Преди 10 год в казармата така си загрявах Зила-с весници. На половин радиатор работеше идеално. Днес не издържах и тъй като имах да сменям спирачен маркуч му натъпкахме в едно сервизче и един термостат Вернет за рено 5. По принцип трябва да отваря на 86 гр., но май отваря по-рано. Оказа се че пласмасовия държач на щивчето на оригиналния не е счупено. Не можахме да установим до колко е от термостата проблема защото изобщо не я пробвах дали върти вода към радиатора при студено. Като го сложих чаках доста време да качи температура на място, а и се оказа че стрелката ме лъже с две чертички ако не и повече. Мерихме му температурата и се оказа че 85-86градуса са на 4-та чертика. В движение има малък ефект защото преди ми стоеше на първа чертичка, а сега е на трета. Ще видим ефекта като ходя на работа. До там са ми осем километра и около 15 мин. път. Ако не иска да загрее значи съм се прецакал. А и термостата имаше леко ръбче. Като четох на Благун напъствията препоръчваше без кант. Малко е и по-различен от този на снимката, но е със същата цилиндрична форма. Обаче от там нататъка няма вадене. Ако се прецака процедурата май е нов маркуч и ново тъпчене. :D
          Bravo GT, 1.8 16v

          Коментар

          Working...
          X