Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто ГТ ел. помпичка за вода

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто ГТ ел. помпичка за вода

    дон 2 седмици имам пунто гт още първия ден като го зех прегря (или не включи перка или термостата заяде)вече е оправено сичко нова гарнитура глава сичко е направено нов термостат и сега ми се варти из главата да си сложа електрическа помпичка за водатата (колата имаше и нужда от дягностика защото нещо забиваше като надуе турбото и по тази причина я карах на Орлин WhitePower колагата докато ми правеше даягностика се заговорихме за тая помпичка и ми каза да я слагам без да се замислям) да ама се чуда каде да я сложа е наи добре помпичката е от опел принципно беше вурзана да вурти водатата от единия краи на радиатора до другия ама аз не сикам да я слагам там а се чуда каде е по добре дали да е на малкия кръг или на големия даите савет наи ми е лесно на големия кръг на маркуча през които минатава картерната вентилация (има нещо като алуминиев четворник )точно под дебитомерапп искам да отправа специални благодарности към Орлин WhitePower за сички савети които ми даде много е точен и го препоръчвам на секи
    ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

    #2
    Колега, като изключим неграмотното писане, което явно вече става стандарт във форума, кажи ми ако ти заяде пак термостата каква работа ще върши тази помпа, независимо къде я поставиш? Термостата разделя малкия от големия кръг, като големия кръг допълнително охлажда двигателя след достигане на определена температура. Когато отвори обаче, колата има водна помпа, чиято цел освен да опъва ремъка е и да върти охладителната течност в целия кръг. Да разгледаме ситуацията, в която термостата не ти отваря и в големия кръг не постъпва топла вода. Какво ще върти тази помпа. Единствено, ако е заял на половина може малко да помогне на механичната помпа, но не е гаранция, че можеш да си караш така и да прегряваш постоянно!Успех!
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      Да не би колегата да иска дори и след изключване на мотора антифриза да циркулира? Ако е така идеята е добра и от нея би имало ефект лятото, ако не идеята ми се струва необмислена.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        maskarata написа:
        Да не би колегата да иска дори и след изключване на мотора антифриза да циркулира? Ако е така идеята е добра и от нея би имало ефект лятото, ако не идеята ми се струва необмислена.
        точно това имам в предвид а обясненята на колегата за малак и голям кръг мисла че са излишни или пък за термостата Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 за кои как пише еми сажелявам докато имах часове по български и летиретура си сменях двигатели на ладата Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
        ....Турбото е закрепено от долната страна на акумулаторната стойка. Наложи се да повдигна турбото. След което отново си сложих всичко на мястото. Турбото не съм го откачал от никакви кабели, но оттогава започна да издава един шум...

        Коментар


          #5
          maskarata написа:
          Да не би колегата да иска дори и след изключване на мотора антифриза да циркулира? Ако е така идеята е добра и от нея би имало ефект лятото, ако не идеята ми се струва необмислена.
          И не само лятото.Ако свърже и турбината за парното към подобрението, през зимата след като си угаси колата ще продължава да му духа топло в купето поне 10 мин при неработещ автомобил.Доста общо казано, обаче има фабрично реализирани такива системи, интегрирани в управлението на климатика.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар

          Working...
          X