Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мокро под стелката на шофьора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мокро под стелката на шофьора

    Миналата седмица установих, че под стелката на шофьора е МНОГО мокро, на пипане течноста беше мазна, но не мирише на нищо. По принцип имам теч на антифриз от 2 места, така че знам че си намалява. Забелязах, че стелката има малка дупка, а толкова много не е валяло че да е от мокро от обувки. Странното е че нагоре към педалите е абсолютно сухо. Мокър е само мокета назад след тази пластмаса под стелките. Цяла седмица стелката я бях махнал и отворил леко прозореца в гаража, но това изощбо не изсъхна. Сега под стелката слагам вестник и всеки път като се прибирам го хвърлям добре напоен Четох в една друга тема, че май оттам под мокета минавал и маркуча за задната чистачка, възможно ли е да е спукан и да е от него? По принцип ако е спукано радиаторчето на парното къде точно да гледам дали е мокро?Ъпдейт: Изпочупих тъпите щипки и свалих двете странични пластмаси долу зад средната конзола. Тече някъде оттам точно покрай педала за газта. Всичко беше мокро, кал, косми.. но не мирише на нищо. Мокро е точно зад пепелника. Самото радиаторче не го виждам къде е, виждам само една тръба, която отива откъм страната на педалите някъде към жабката, тръбата и под нея е абсолютно сухо. Пръснах малко на предното и задното стъкло и после пуснах колата да работи, от парното миришеше на ябълка точно като течността на чистачките. А сега де?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    #2
    колега и примен беше така зад пепелника и в краката ми беше много мокро, смених радиаторчето на парното и всичко е ОК
    MOTOCROSS POWER YAMAHA WR250F KAWASAKI KX250 HONDA CR250 KTM SX125

    Коментар


      #3
      re

      Проблема е в радиаторчето на парното, но не е задължително да тече то самото, а много често теч се получава при о-пръстените където се свързват тръбите към радиаторчето. От високата темпиратура и в следствие на годинките се спичат и започва да тече от там. Причината да се стича в краката ти , а не от другата страна е че има едно легенче под радиатора и се стича антифриза отляво в краката на шофьора.

      Коментар


        #4
        Да кажем, че е така. Странното е обаче защо след като пръснах на стъклата и пуснах парното от духалките взе да мирише на ябълка каквато ми е течността за чистачките.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          re

          Защото е вкарало миризмата от вън през вентилатора на парното. Нормално е . Но теча в краката ти не може да е от стъкломиещото. Просто няма как. Това може да се случи само на Трабант и Жигули, защото помпичките са им ръчни и системата минава през купето.

          Коментар


            #6
            Ясно... за да видя тея о-пръстени трябва ли да свалям цялото радиаторче или само трябва да се махнат някакви пластмаси които го закриват? На мен на антифриз в купето изобщо не ми мирише колкото и силно да надуя парното, пробвах всички клапи.Някой колега от Бургас, който е сменял да знае къде има въпросните о-пръстени?
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              На една Мареа едно приятелче сменя радиатор на парното, утре ще го питам/ако не ти е късно/
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
              Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
              Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

              Коментар


                #8
                re

                О- пръстените са с 20 мм вътр. диаметър и са дебели 2.5 мм.Мисля че ще оплътняват по-добре ако са правоъгълни и са с дебелина 3 мм.

                Коментар


                  #9
                  Не ми е късно, гаража ми е на кофти място и е малко неудобно за ремонти щото задръствам пътя пред блока пък и времето другия уикенд не знам какво ще е. Засега не губи много антифриз, то сигурно е така от месеци и не съм обърнал внимание.. може и до пролетта да изкара А освен пръстените е ясно, че ще купувам и VIKTOR-REINZНамерих някакви о-пръстени и изрезки от маркучи. Тези над левчето са с 18мм вътрешен и 2.5мм дебелина, вляво от тях 20мм вътршен и 2мм дебели. С 18мм дали ще стане? Меки са и се разтягат Цък на снимката за увеличение (малко кофти стана, макро със зуум от 2 метра)
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Значи тръбите уплътняват по вътр. диаметър и по чело, и мисля че ако сложиш 18- милиметровите тръбата ще ги завлече и скъса преди да си затегнал още.

                    Коментар


                      #11
                      Ами странно, в една друга тема колега е писал, че при него паснали о-пръстени 16х2.65, а ти казваш 20мм. И тея о-пръстени по магазините за авточасти ли да ги издирвам или в железариите? Все пак там прави около 90градуса. Не че в магазина за авточасти няма да ми кажат, че издържат до 300 поне Засега съм се ориентирал към радиатор АВА, дано имат.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Такива пръстени мисля, че може да намериш в едно малко магазинче до Хемус, точно зад спирката на автобус 12. Даже ако ми кажеш точният размер/ако го знаеш вече/, мога да мина да проверя дали има.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
                        Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
                        Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

                        Коментар


                          #13
                          Колега и аз имах същият проблем.Колата ми е БРАВА 2000г.Беше ми мокро точно на шофъорското място.Идеята е че ми беше повече мокро и по миризливо на течността за чистачктие точно след като пръсна.Знаеш ли какво се оказа.Не е нито миризмата от вън или от радиатора а си е точно от течността за чистачките.Явно на нашите коли минава някъде около шогорското място.Един ден си разглобих задната врата( на багажника) оказа се че маркуча там за пръскалката не ми е закрепен хубаво и като пръскам вода за задната чистачка отива половината към стъклото а половината се отчита по самият маркуч и като улейче отива точно на шофъорското място.И аз бях така слагах парцали кои то много добре се напояваха Като си оправих маркуча на задната чистачка да пръска само в чистачката всичките ми проблеми относно това спряха.Просто трябва да си го разглобиш от там .това е.
                          предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                          Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                          Коментар


                            #14
                            Не четете предишните мнения! Щом течността е мазна значи е антифриз! И най-вероятно тече от о-пръстените! Аз също имах на 1-2 пъти този проблем на типо-то и докато не свалих радиатора за да изсъхне и да му сложа хубав о-пръстен + victor-reinz не спря да тече!!
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              Съмнявам се да е от чистачките, защото според ЕПЕР (колко им е вярна схемата не знам), маркуча за задната чистачка минава по прага влято от шофьорската седалка. Най-странното е, че пода е ужасно мокър а не мирише на абсолютно нищо. Пръстените още не знам какъв размер са защото нито съм свалил старото радиаторче, нито съм купил ново, а според форума чета доста различни мнения.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X