Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съмнения за термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съмнения за термостат

    Здравейте, смениха ми днес антифриза, като преди това ми промиха охладителната система с вода.След като тръгнах два пъти след дълъг престой, колкото да изстине колата достатъчно(с времетраене 2 часа - първия и 7 часа - втория), установих, че парното започва да духа топло много по-рано от преди, а сега на връщане от работа 10км стрелката на температурата стоеше много ниско почти през целия път. Чак накрая вдигна до малко под средата. В средата на пътуването стоеше на 1/4, тоест на половината от половината.Възможно ли е да ми е заседнал термостат в отворено положение?

    #2
    И при мен беше така и се оказа термостат.
    Моля,пишете малко по-грамотно...

    Коментар


      #3
      Освен да изпсувам, друго не ми остава Ремонт прави ли им се?Ако не, на какви цени вървят тези неща?Може ли да се търси втора употреба, или не е желателно?

      Коментар


        #4
        Това е май хроничния проблем на почти всички фиати?Сега имам брава и си за смяна ама струва доста пари,преди това имах типо и там сменях термостат!!За термостатите виж тази дълга тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21416
        Fiat Brava 1.6 16v 97г.
        Citroen C4

        Коментар


          #5
          За да духа рано означава че стой винаги отворен.Направи следната проверка ,запали я на студено и вдигай капака.Хващаш двата маркуча,единия влизащ другия излизащ от термостата.Когато единия стане топъл,ако термостата затваря нормално другия трабва да е студенАко и двата станат едновременно топли,отиваме към смяна
          Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
          I am in love with my cars

          Коментар


            #6
            Ремонт- не ! Втора употреба- абсурд! Нов- 70 лв. Няма начин и аз минах по този път миналия уикенд.
            Моля,пишете малко по-грамотно...

            Коментар


              #7
              fuoco написа:
              Освен да изпсувам, друго не ми остава Ремонт прави ли им се?Ако не, на какви цени вървят тези неща?Може ли да се търси втора употреба, или не е желателно?
              Може и да не купуваш от 70-80-90лв. Аз използвах този начин http://storage.fiat-bg.org/Books/Bra.../Termostat.pdf Макар и за 1.9ЖТД аз успешно го приложих на 1.6 16В и вече 30хил.км. незнам какво е проблем с термостата , а някои колеги които си купиха оригинален смениха по два пъти вече. Инвестицията е само 10лв. но надхвърля очаквания резултат. Успех.
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #8
                Atanas71 написа:
                fuoco написа:
                Освен да изпсувам, друго не ми остава Ремонт прави ли им се?Ако не, на какви цени вървят тези неща?Може ли да се търси втора употреба, или не е желателно?
                Може и да не купуваш от 70-80-90лв. Аз използвах този начин http://storage.fiat-bg.org/Books/Bra.../Termostat.pdf Макар и за 1.9ЖТД аз успешно го приложих на 1.6 16В и вече 30хил.км. незнам какво е проблем с термостата , а някои колеги които си купиха оригинален смениха по два пъти вече. Инвестицията е само 10лв. но надхвърля очаквания резултат. Успех.
                Евалата,Колега,мераклия си. Обаче аз съм от хората,дето си обичат оригиналните елементи,не си падам по приспособленията. Иначе още веднъж- поздрави!!!
                Моля,пишете малко по-грамотно...

                Коментар


                  #9
                  alex_sn1 написа:
                  Atanas71 написа:
                  fuoco написа:
                  Освен да изпсувам, друго не ми остава Ремонт прави ли им се?Ако не, на какви цени вървят тези неща?Може ли да се търси втора употреба, или не е желателно?
                  Може и да не купуваш от 70-80-90лв. Аз използвах този начин http://storage.fiat-bg.org/Books/Bra.../Termostat.pdf Макар и за 1.9ЖТД аз успешно го приложих на 1.6 16В и вече 30хил.км. незнам какво е проблем с термостата , а някои колеги които си купиха оригинален смениха по два пъти вече. Инвестицията е само 10лв. но надхвърля очаквания резултат. Успех.
                  Евалата,Колега,мераклия си. Обаче аз съм от хората,дето си обичат оригиналните елементи,не си падам по приспособленията. Иначе още веднъж- поздрави!!!
                  И аз си падам по оригиналните елементи , но не ги предлагат по магазините. В никакъв случай не бих направил тази доработка , но много ментета се продават за нашите коли , и всеки търговец все обеснява че това е оригинално и много "кара"
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    Аз също напъхах един термостат от рено 5 в маркуча и сега стрелката направо отива на 90*С и не мърда от там. Наистина малко трудно влиза, но при икономия на 100лв и отгоре си е направо оферта. Само да добавя ако решиш да го купуваш кажи, че термостата ще го слагаш в маркуч, той този термостат си е направен за маркуч

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък си направих тяло за Термостат от Рено, както беше в темата. Срязах маркуча на големия кръг, поставих изработеното и ми излезе към 25лв. Ако си заинтересуван пиши, може и на теб да ти струговаме

                      Коментар


                        #12
                        То като се прави тяло няма нужда термостата да е от рено5 Този термостат от рено 5 си е за маркуч и в самото рено си стои в маркуча.

                        Коментар


                          #13
                          колега,извини ме,че ти оспамвам темата,но имам следните въпроси.Към колегата,който си е направил тяло за термостат на рено5: На какво разстояние от оригиналният термостат си поставил това тяло,колега?Някой вадил ли е прецакал се термостат от рено 5.Изписано е колко трудно влиза термостата в маркуча,но все още никой не е споменал как излиза от него.Какво правим,когато се прецака?Напъваме го с клещи?Режем маркуча?
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            Колега когато се прецака ваденето ще е в пъти по лесно. При вкарването все пак пазиш термостата и гледаш да не си груб.

                            Коментар


                              #15
                              Нищо, спамете, днес я чаках да загрее и на 12-тата минута пусна термостата (студеният маркуч стана горещ).На три черти под средата се случва това, ниско е, но няма да сменям за сега термостат.Остава да засека разхода на дълъг път другата седмица.

                              Коментар

                              Working...
                              X