днеска запалих сутринта рано колата и я изчаках да загре малкопипам единия маркуч дето влиза в радиатора стана малко стопал а другия много леко промениизчках още пуснах парното и пипам и двата маркуча топли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик за тепературата на водата.Голям Проблем
Collapse
X
-
Пипай радиатора в по-горната част ако е топъл преди да е дигнала температура колата значи е отворен термостатаmadmax написа:днеска запалих сутринта рано колата и я изчаках да загре малкопипам единия маркуч дето влиза в радиатора стана малко стопал а другия много леко промениизчках още пуснах парното и пипам и двата маркуча топли?

Коментар
-
Ми то и без да пускаш парното, след като загрее двигателят, ако всичко е нормално, двата маркуча ще стоплят, защото термостатът отваря големия кръг. Ако стои постоянно отворен, колата няма да достига оптималната температура и би трябвало парното да не ти грее достатъчно добре. Обратно, ако термостатът не отваря, то двигателят ще прегрява. Та ми се струва, че проблемът е по елверигата и преди да почнеш да сменяш термостати, си стегни клемите.jovanialex написа:Пипай радиатора в по-горната част ако е топъл преди да е дигнала температура колата значи е отворен термостатаmadmax написа:днеска запалих сутринта рано колата и я изчаках да загре малкопипам единия маркуч дето влиза в радиатора стана малко стопал а другия много леко промениизчках още пуснах парното и пипам и двата маркуча топли?
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Щом ти нагрява радиатора преди да е загряла до оптимална температура значи термостата със сигурност ти е постоянно отворен. За колко време загрява сутрин и държи ли стабилна температура извънградско?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар