Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених водата с антифриз и ми протече водната помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених водата с антифриз и ми протече водната помпа

    Смених водата с антифриз и ми протече водната помпа, ходих на майстор тои ми каза че така обикновенно става да почакам да видим дали ще спре да тече.
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    В повечето случай наистина така става, няма да спре ако е прокапала от фибъра.

    Коментар


      #3
      мдааам, така става. освен това може да ти протече някоя тапа /гние/, маркучите по входовете и изходите, радиатор също. и няма д асе оправи помпата без смяна
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Даа, много е лошо да се кара с вода. Последиците са гадни но много хора не го разбират.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          никога повече няма д аправя тази грешка... за месец бях с вода и после гледай кво става като се разтече отвсякъде. а унот ои ладата навремето съм ги карал предимно с вода и антифриз само зимата ... по малко. е не са имали таквиа проблеми, но бравока изкара точно месец с вода и смених една тапа, радитор и 2-3 маркуча свалях и чистих ръжда и слагах наново със скоби....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Ми гледай рекламата за калгон на пералните и ще се сетиш какво се случва като ползваш вода. Освен това антифриза не трябва да е разреждан с вода а с дестилирана такава. А и с вода фибърът на помпата не може да се маже и се скапва и протича скоро.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Оправи се

              iuly_vn написа:
              Ми гледай рекламата за калгон на пералните и ще се сетиш какво се случва като ползваш вода. Освен това антифриза не трябва да е разреждан с вода а с дестилирана такава. А и с вода фибърът на помпата не може да се маже и се скапва и протича скоро.
              Здравейте, колеги както каза майстора помпата спря да тече вече всичко е ОК , майстора каза че при преминаване от антифриз на вода пак се получава същия проблем , в 50 % процента от случайте след 2 3 дни спира да тече при мен тече един ден ако някой друг има същия проблем да не бърза да сменя помпата долял съм около 3 4 литра антифриз но сека всицхко е ОК .
              kokopati ,koichop@abv.bg

              Коментар


                #8
                дето е текло пак ще тече, хич не лежи на тези лаври.... ще те свари непотготвен
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Без да те плаша но да чурне отново е въпрос на време.Преди да сменя водната помпа на Типото видях следи от пръски по казанчето за антифриз и върху релетата над фара.След това спря.След месец два тчоно декември месец вече изпускаше яко.Смених помпата, смених и антириза и стана ужас.За два дни радиатора се издъни, едно съединение почна да изпуска и му смених цялата охладителна система за един месец от до :0Така, че внимавай и наглеждай да не стане някой фал!
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    dimmX написа:
                    Без да те плаша но да чурне отново е въпрос на време.Преди да сменя водната помпа на Типото видях следи от пръски по казанчето за антифриз и върху релетата над фара.След това спря.След месец два тчоно декември месец вече изпускаше яко.Смених помпата, смених и антириза и стана ужас.За два дни радиатора се издъни, едно съединение почна да изпуска и му смених цялата охладителна система за един месец от до :0Така, че внимавай и наглеждай да не стане някой фал!
                    аз сменях радиотора през май затова бях на вода ,ваобще не сам доливал вода от май месец,след 10 хил км може да сменям адренажен ремък та се чудя дали да не сменя и водната помпа тогава.
                    kokopati ,koichop@abv.bg

                    Коментар


                      #11
                      Ахам така става , изпитано и при мен като загрееше спираше да капе ... Нова помпа с гарнитурата . Внимаваи щот порачах си я от axm-auto.com доиде в кутииката си без гарнитура , а после научих от местните магазини ,че помпата се продава навсякъде със гарнитурата към нея.
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Fiat_Punto11 написа:
                        Ахам така става , изпитано и при мен като загрееше спираше да капе ... Нова помпа с гарнитурата . Внимаваи щот порачах си я от axm-auto.com доиде в кутииката си без гарнитура , а после научих от местните магазини ,че помпата се продава навсякъде със гарнитурата към нея.
                        ще видим да не чудя се дали да я пипам като всичко е ок ,да не се размести повече , сега не тече нито като студена нито като топла явно е било от смяната на видата с антифриза помпата е около 50 лв на магазина на стамболийски
                        kokopati ,koichop@abv.bg

                        Коментар


                          #13
                          Fiat_Punto11 написа:
                          Ахам така става , изпитано и при мен като загрееше спираше да капе ... Нова помпа с гарнитурата . Внимаваи щот порачах си я от axm-auto.com доиде в кутииката си без гарнитура , а после научих от местните магазини ,че помпата се продава навсякъде със гарнитурата към нея.
                          С гарнитура се продава само ако си купиш цяла, а като я вземеш без капака е без гарнитура, навсякъде е така. Но пък няма смисъл си купуваш цяла, доста по скъпо ти излиза, а щом можеш си смениш значи и гарнитурка може си направиш . Така че не се ядосвай не си се набутал
                          Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                          ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                          Коментар


                            #14
                            Tihomir78 написа:
                            Fiat_Punto11 написа:
                            Ахам така става , изпитано и при мен като загрееше спираше да капе ... Нова помпа с гарнитурата . Внимаваи щот порачах си я от axm-auto.com доиде в кутииката си без гарнитура , а после научих от местните магазини ,че помпата се продава навсякъде със гарнитурата към нея.
                            С гарнитура се продава само ако си купиш цяла, а като я вземеш без капака е без гарнитура, навсякъде е така. Но пък няма смисъл си купуваш цяла, доста по скъпо ти излиза, а щом можеш си смениш значи и гарнитурка може си направиш . Така че не се ядосвай не си се набутал
                            Какво означава цялата ? даите една снимка на цяла и ... нецяла ... ,че невдявам нещо ?
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              Антифриз с дестилирана вода - това е начинът. Водата скапва фибъра на помпата, понеже не се маже, както ако е с антифриз. От там тръгват лагерите и в един момент, както си тръгнал на почивка да речем и оставаш насред пътя. Ако е спряла да капе, може да се предположи, че фибъра има още някой и друг ден живот, но знае ли човек? По-добре не се оставяй на празните надежди.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X