Пунто 1.1 - както е карал сина ми,светва лампичка "прегряване" и долу вляво (гледано наведен над радиатора) е избила силна струя горещ антифриз.Радиатора е горещ близо до маркуча,но е по-малко горещ в лявата част (където има едно пластмасово винтче за обезвъздушаване).Дали е запушен радиатора ?И от къде е избила струята,тъй като сега няма теч,а и след доливане на вода,сина ми е изминал 40 км. без да прегрее отново.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.1 питане за радиатор
Collapse
X
-
Re: Punto 1.1 питане за радиатор
от двигатела бре ... има термостат клала с пружина която се отваря при високо наляга изпуска водата задане ти спука,гарнитурата ... явно нямаш стрелка за темепературата ... не разчитаи на термостата на двигателя моя не се отвори и и стана мазало и по добре данети приказвам , монтираи си някакъв допълнителен уред да следиш температурата и копче за ръчно включване на вентилатора.boy123 написа:Пунто 1.1 - както е карал сина ми,светва лампичка "прегряване" и долу вляво (гледано наведен над радиатора) е избила силна струя горещ антифриз.Радиатора е горещ близо до маркуча,но е по-малко горещ в лявата част (където има едно пластмасово винтче за обезвъздушаване).Дали е запушен радиатора ?И от къде е избила струята,тъй като сега няма теч,а и след доливане на вода,сина ми е изминал 40 км. без да прегрее отново.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Punto 1.1 питане за радиатор
колега не че нещо но тия неща дати си написал са пълни глупости!!! вземи малко попрочети как работи термостата и за кво служи и тогава давай компетентни мнения!Та колега "boy123" точно както го описваш в ляво на радиатора като си над него няма маркучи има само пробка за обезваздушаване. ако се е получила ваздушна вазглавница в радиатора тогава ще е различна температурата в двата края. но ако е текло антифриз от пробката за обезвазушаване няма как да се получи ваздушна вазглавница. остава вариянта с запушения радиатор, провери го това като запалиш колата и като позагрее малко и като отвори термостата хвани горния маркуч кадетото е в дясно на радиатора като си над него и като подадеш газ на по висок оборот ако маркуча се издува значи радиатора е запушен и няма циркулация на антифриза и оттам идва загряването.Fiat_Punto11 написа:от двигатела бре ... има термостат клала с пружина която се отваря при високо наляга изпуска водата задане ти спука,гарнитурата ... явно нямаш стрелка за темепературата ... не разчитаи на термостата на двигателя моя не се отвори и и стана мазало и по добре данети приказвам , монтираи си някакъв допълнителен уред да следиш температурата и копче за ръчно включване на вентилатора.boy123 написа:Пунто 1.1 - както е карал сина ми,светва лампичка "прегряване" и долу вляво (гледано наведен над радиатора) е избила силна струя горещ антифриз.Радиатора е горещ близо до маркуча,но е по-малко горещ в лявата част (където има едно пластмасово винтче за обезвъздушаване).Дали е запушен радиатора ?И от къде е избила струята,тъй като сега няма теч,а и след доливане на вода,сина ми е изминал 40 км. без да прегрее отново.
Коментар
-
И аз се насочих към запушен радиатор,защото и входящ и изходящ маркучи бяха горещи ,а лявата част на радиатора беше само топла.Развих (горе,вляво) малкото пластмасово винтче с перчатка и налях дестилирана вода,докато протече от този отвор.Пое около 1-1,5 литра. Ще го свалям за промивка и нов антифриз утре.
Коментар
-
ако разполагаш с пари /не че е скъпо ама.../ смени си радиатора, водната помпа и термостата и забравяш за проблемите! щото това са 10+ годишни коли...поне аз съм така, да не дърпам дявола за опашката де...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Имах същи проблем но с Пунто 1.6Скъса ми нервите, докато разбера какво е. Значи:1. Проблема беше от върпоснот пластмасово болтче за обезвъздушаване, просто изкарва по много малко водичка, леко сълзи и като си караш след няколко стотин (в началот хиляди) километра колата изведнъж загрява, доливаш вода и забравяш до следващия път - Отстраних го2. Изгнил маркуч, отново не може да го хванеш, пак сълзи леко и като прибваим факта, че капе върху горещия мотор.... апсурд. - Случайно го мерна приятел, смених го и всичко ок.3. Началото на тази година пак същи проблем докато карах при това извън града... Долх вода и като се прибрах, реших да сваля радиатора... свалих го и отидах да гио тестват (надуят) видях, че са изгнили едни гумички до казанчето и явно от там е изхвърляло вода, не можаха да го залепят и си купих нов но от тогава до сега вече 8 к. км. не е имало проблем.Преди да правиш каквито и да е ремонти или промивки най добре паркирай някъде, на чистичко сложи един картон от долу и виж дали не губиш вода. Дали не капе от някъде, не че е гаранция да хванеш и така въпросния теч.FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.
Коментар
-
Re: Punto 1.1 питане за радиатор
в случая съм се объркал несъм прочел както трябва поста и понеже човека пита от къде другаде би могло да изтече вода и лампата е светнала помислих ,че е избило от термостата , но явно си има проблем с радиатора и водните кръгове, я ми метни един линк или обесни ми може и тук може ина привате , как работи термостата... Да взема го науча закакво служи и да го знам и що плюе водата или антифирза като прегрее в резултат на какво ? (В долната дясна част на радиаотракато застанеш пред колата има пресостат ( Датчик за вентилатора )които при високо налягане от нагрятятата охладителна течност,се задеиства и дава контакт (плюс ) зада включи венитлатора и има 2 степени на охлаждане, ако случайно пресостата откаже и не задеисвта вентилатора ,налягане продължава да расте тъпата лампичка светва и в наи-добрия случаи водата се изхвъля през термостата.Така дотука къде бъркам ?По нанатък аконесе задеиства и термостата следва пукане на гарнитурата и навлизане на вода в цилиндрите на двигатела при мен изби и чак през въздушния филтър? Та кое точно незнам ?JacK`DanielS написа:колега не че нещо но тия неща дати си написал са пълни глупости!!! вземи малко попрочети как работи термостата и за кво служи и тогава давай компетентни мнения!Fiat_Punto11 написа:от двигатела бре ... има термостат клала с пружина която се отваря при високо наляга изпуска водата задане ти спука,гарнитурата ... явно нямаш стрелка за темепературата ... не разчитаи на термостата на двигателя моя не се отвори и и стана мазало и по добре данети приказвам , монтираи си някакъв допълнителен уред да следиш температурата и копче за ръчно включване на вентилатора.boy123 написа:Пунто 1.1 - както е карал сина ми,светва лампичка "прегряване" и долу вляво (гледано наведен над радиатора) е избила силна струя горещ антифриз.Радиатора е горещ близо до маркуча,но е по-малко горещ в лявата част (където има едно пластмасово винтче за обезвъздушаване).Дали е запушен радиатора ?И от къде е избила струята,тъй като сега няма теч,а и след доливане на вода,сина ми е изминал 40 км. без да прегрее отново.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
свая се много лесно колега, като гледам пунтото е 1.1 и е с малкия радиатор. така... изваждаш всички маркучи от радиатора (2) вадиш буксата от датчика за радиатора вадиш и буксата на перката. след това като клекнеш пред колата точно под ключалката на предния капак има еда тапичка ( то там варви една цяла пластмаса и на нея има пунктирана тапи4ка която се чупи и се отваря път към видията която даржи радиатора) развива се с камаче "8" с малко гедоре и с 1-2 удалжения щото е доста навътре в дупката тая видия. след това издърпваш радиатора леко нагоре за да излезе от тампончетата които са на гредата отдоло. после го завърташ и с малко клизма излиза барабар със перката. перката е захваната със видии за радиатора по добре недей да я сваляш защото видиите са много шибани и псоел много трудно се навиват пак в същата резба.това е успех колегаboy123 написа:Термостата е горе,под делкото,сменял съм го преди 1 година.Струята е избила от радиатора,горе-долу срещу масления филтър.Ще свалям радиатора за промивка.Приемам съвети как да го сваля,защото не съм го правил.Не че няма да открия,но със съвет по-бързо става.Благодаря на отзовалите се!
а на колегата "Fiat_Punto11" ще кажа данесе излага с такива мнения че много хора ще се смеят (нищо лични! ) просто му давам савет!

Коментар
-
[quote="JacK`DanielS"]Да ти кажа става всякакъв радиатор бил съм и с 2та вида ,какаъвто намериш малък , голям стават ,само дане попаднеш на спукан , ана оная гад термостата вяра даму нямаш... и моя е сменян ама открих,че не се задеиства отново ... ПС: Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Не ми обръщаите внимание не разбирам нищо от коли ,просто си губя времето аиде със здраве...boy123 написа:Термостата е горе,под делкото,сменял съм го преди 1 година.Струята е избила от радиатора,горе-долу срещу масления филтър.Ще свалям радиатора за промивка.Приемам съвети как да го сваля,защото не съм го правил.Не че няма да открия,но със съвет по-бързо става.Благодаря на отзовалите се!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Скъса ми нервите тая кола(на сина ми).Аз затова си карам Лада Самара.Днес пак изхвърли антифриза.Май от гарнитура на водната помпа е избил.Водата е завряла,но не е светнала лампата за прегряване.Купих нов термостат и капачка на разширителния съд(която трябва да отваря на 0.7 атмосфери,но изобщо не отваря,щом избива на друго място.).За капачката ми каза момчето от АХМ в Люлин,София.Смених ги и налях вода,ако не избие,ще сипвам антифриз.А дали е възможно водната помпа да не движи както трябва водата?Не и знам конструкцията,но тя е на ред ако пак избие...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар