Колеги скоро смених темп. датчика а тои казва на компа кога да пусне перката и сега първа степен на вентилатора се пуска 2-черти над средната (дебелата) а втората скорост се пуска на третата черта след средната. За първи път виждам стрелката ми да стига до там. Колата нямаше признаци дае на косъм да заври.Оп щях да забравя да спомена какъв тип ми е уреда, от тези с многото деления, да си представим че на 19 часа ми е наи ниско стрелката след това до 21ч. имам поне 4-5 чертички там имам една дебела черта и обикновенно на загряла кола температурата се върти около нея, от 21 до 23ч. имама още толкова чертички, като червени са само последните две на 23ч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко нормално ви загряват фиатките 1.6 16V
Collapse
X
-
Моите са с една черта на гореpakumba написа:1 stepen 1 4erta nad sredata 2 stepen 2 4erti nad sredata. Sori za latinicata ama ot telefona e taka
1 степен на 2 черти, 2 ра степен на 3 черти колко е верно показва стрелката сега незнам. Щото в тоя датчик са два терморезистора единия за компа а другия за таблото. И може тоя за компа да показва верно но тоя за таблото да лъже с повече градуси. Как да ги хвана незнам, освен да си сложа стария датчик
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Някъде в аутодатата бях видял една таблица със съпротвление на датчика при различни температури евентуално от там може да се направи извод действа ли правилно датчика, а иначе моята клица повече от 2 черти над средата не съм я виждал само като изключа двигателя и спре циркулацията на водата тогава стига до 3-тата над средата. И в тоя ред на мисли някой случайно да се е пробвал да инсталира допълнителна електрическа водна помпа, която да включва след като се загази двигателя? Много съм надъхан да направя нещо такова.Slavi_Lancia написа:Моите са с една черта на гореpakumba написа:1 stepen 1 4erta nad sredata 2 stepen 2 4erti nad sredata. Sori za latinicata ama ot telefona e taka
1 степен на 2 черти, 2 ра степен на 3 черти колко е верно показва стрелката сега незнам. Щото в тоя датчик са два терморезистора единия за компа а другия за таблото. И може тоя за компа да показва верно но тоя за таблото да лъже с повече градуси. Как да ги хвана незнам, освен да си сложа стария датчик
Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Аз процедирам така. Сонда, то си е "термометър" по-скоро, от Шкода Мадара. Набутвам го хубаво в тръбата на казанчето и гледаш. Дава известна разлика от това което е в двигателя, но е най-близо. При показания на него около 85 градуса при мен включва 1-ва степен. Предполагам в двигателя е около 90-95 градуса. Втора степен не съм я чакал. Отделно ако я закачиш на компютър пак се вижда "реалната" температура, и кога и как се включват степените.
Коментар
-
Humppa
Нормално продължително градско в Белене -> 2 до 3 черти на д средата.Задръстване в София -> 3-4 черти над средата и перката като луда на 2-ра степен...
Коментар
-
нещо не е наред- дори в най-големите жеги в сф не ми пуска 2 степен. може би след продължително каране на климатик да я пусне, но не е имало досега такъв случай. втора степен при изправна първа никога не ми е пускала.Humppa написа:Нормално продължително градско в Белене -> 2 до 3 черти на д средата.Задръстване в София -> 3-4 черти над средата и перката като луда на 2-ра степен...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Е аз съм, като тебеHumppa написа:Нормално продължително градско в Белене -> 2 до 3 черти на д средата.Задръстване в София -> 3-4 черти над средата и перката като луда на 2-ра степен...
до 4 та не съм стигал ама до 3 та стигнах и де викаш перката като луда, това е само по голям баир ако катеря ми се качва до там че да се включи и втора степен. Иначе с нормално каране седи една идея над средата. Явно имам някакво разминаване на това какво показва стрелката и какво отчита компа.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
потвърждавампри работеща първа степен и изправна охладителна система не трябва да се включва втората степен (естествено при изключен климатик)при включване на климатика в градско движение стрелката рядко подминава средатаизвън града при равен път стои под средатапри натоварване вече я подминава, но с малкои това при каране на газ, там колите греят повече...за Славитъй като си с комбиниран датчикт.е. си ги сменил и дватаможе тази част, който е за таблото да не работи коректномери с мултицет :D
Коментар
-
Да това си мисля, поне пазя и стария датчик та ще правя сравнение имат ли разлики в показателите, ако не ша си сложа него, тои си беше здравSev написа:потвърждавампри работеща първа степен и изправна охладителна система не трябва да се включва втората степен (естествено при изключен климатик)при включване на климатика в градско движение стрелката рядко подминава средатаизвън града при равен път стои под средатапри натоварване вече я подминава, но с малкои това при каране на газ, там колите греят повече...за Славитъй като си с комбиниран датчикт.е. си ги сменил и дватаможе тази част, който е за таблото да не работи коректномери с мултицет :D
не знам внушавам ли си ма кат чили с новия датчик върви повече, но не изключвам това да е 99% внушение
За стрелката , стигна ми на 3 тата черта с 4 човека и багаж по баир по които не можеш да се качиш на 3та в жегите в петък
дълъг 16 км, така че проблем с охладителната изключвам
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Така вчера сварих двата датчика и проведох нАучно замерване
Интересно е че и двата показват едни и същи стоиности при 90 градуса на водата, и резистора за стрелката и резистора за компа на двата датчика бяха с еднакви данни. А като ги сложа на колата не е так
с стария датчик перката се пуска една идея над средата, а с новия датчик се пуска черта и половина над средата. Проблема не е в това какво показва стрелката а дали датчика мери верно да не зема да прегрея някъде заради него. Следващото замерване което мисля да направя е на работеща кола и вече загряла да меря температурата на водата в казанчето. Така с единия и после с други датчик разлика от 2-3 градуса ще е достатъчна да определя състоянието на датчика. И все пак с новия датчик кат чили върви повече тая кола, баси внушенията
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар