...Така, че едва ли 350-400лв. ще му стигнат на колегата за целият комплект на системата!
Прилагам ценоразпис:Компресор - 80лв вътрешно тяло - 40лвкомплект тръби с пресостати и дехидратор - 40лвпреден радиатор клима - 70 лвхидравлична помпа - 35преден воден радиатор - 70лввентилатор р реостат за 2-ра степен-30лвпълнене и боя и диагностика - общо 70лвПланка м/у коша и купето с доп. дупки - 10лв До тука - 445, останалите до 460 са за куриерите, понеже както виждате съм го взимал на части, а Васко извади късмет и го взе комплект.
Точно така се прави .. и няма никакъв проблем. Поздрави!
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Давайте ги тез коли + климатиците на карантия за монтажа се разбираме допълнително
Aми колега, ако можеш да го направиш - ще почна да събирам парички.
На собствената си кола го правих
Joro написа:
Vladim написа:
...Така, че едва ли 350-400лв. ще му стигнат на колегата за целият комплект на системата!
Прилагам ценоразпис:Компресор - 80лв вътрешно тяло - 40лвкомплект тръби с пресостати и дехидратор - 40лвпреден радиатор клима - 70 лвхидравлична помпа - 35преден воден радиатор - 70лввентилатор р реостат за 2-ра степен-30лвпълнене и боя и диагностика - общо 70лвПланка м/у коша и купето с доп. дупки - 10лв До тука - 445, останалите до 460 са за куриерите, понеже както виждате съм го взимал на части, а Васко извади късмет и го взе комплект.
235лв. пълен комплект с доставката, купих го от колегата hf_hpe - изключително коректен !!!ТУК има климатик за браво на 250лв. само дето не се знае за какъв двг е, но има телефон, скайп... Поставяне примерно 150лв, 100лв. други разходи...В крайна сметка 1500лв. май е доста неактуална цена ...
А друго по електрониката пипа ли се? Разгледах вашата тема, но доста от нещата не ми говорят нищо
Не, прави се съвсем отделна инсталация на климатика, и връзката с останалата част от електрониката е само това кабелче към еку-то което повдига оборотите.П.П. Мааалко се променя схемата на вентилатора на охлаждането заради втората степен.
Супер. Аз пък се бях разочаровал, понеже не съм виждал 1.4 с климатик, а не ми се занимава да го сменям заради единия климатик и т.н. Цените падат всеки изминал ден и след няколко месеца ще напазарувам за темпрата доста части, включително и климатик.
При браво/брава според аутодатата е малко по различно... подава се постоянен + на еку-то и само когато е пуснат компресора се прекъсва (при темпрата 1,4 е същата работа като при браво/брава)За допълнителната ел. инсталация - слага се реле на датчика за ниското налягане в системата (ако е ниско налягането на фреона компресора не се включва) слага се реле на датчика за високото налягане (ако е по-високо от 25 бара се изключва) и още едно реле което включва перката пак от датчик в системата на около 16 бара. Така системата се самозащитава но въпреки това ако нещо се обърка има механичен клапан на компресора които се отваря на 33 бара. Наляганията са по спомен и са конкретно за темпра 2-ка. За перката - аз несъм правил 1-ва и 2-ра степен поради многото оплаквания от неработеща 1-ва степен (включително и на брат ми бравото)... сложих едно реле 50А и да си върти на MAX!
Коментар