Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Размяна на буксите на перката за 1-ва и 2-ра степен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Размяна на буксите на перката за 1-ва и 2-ра степен

    Колеги искам да Ви попитам, дали ако размена буксите на перката за охлаждането ще се получи ли някакъв проблем?На мястото на 1-ва степен да сложа 2-ра степен и обратното.

    #2
    PB 5976 BC написа:
    Колеги искам да Ви попитам, дали ако размена буксите на перката за охлаждането ще се получи ли някакъв проблем?На мястото на 1-ва степен да сложа 2-ра степен и обратното.
    и като ти загрее над 95 и трябва да се включи 2-ра стпен - какво става? - тръгва първа --> по-лошо охлажданеима и по-добро решение.....

    Коментар


      #3
      u_bo написа:
      PB 5976 BC написа:
      Колеги искам да Ви попитам, дали ако размена буксите на перката за охлаждането ще се получи ли някакъв проблем?На мястото на 1-ва степен да сложа 2-ра степен и обратното.
      и като ти загрее над 95 и трябва да се включи 2-ра стпен - какво става? - тръгва първа --> по-лошо охлажданеима и по-добро решение.....
      Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95 На мен ми е интересно каква е целта на това нещо, и КОЕ ТОЧНО ще се размени, че не мога да си го представя ?

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        ..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95 ..
        а ако стигне, ко прайм драги Whatson? нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ

        Коментар


          #5
          u_bo написа:
          ogi28b написа:
          ..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95 ..
          а ако стигне, ко прайм драги Whatson? нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ
          Няма да стигне логично е ... попринцип тея перки се включват когато колата е на място ... рядко се включват когато си в движение ... и Логично е като се включи 2ра степен колата да се преохлажда бързо ... но дали 2ра и шунтиране за мен е все едно за първа вероятно минава през някакво съпротивление което намалява оборотите на вентилатора ... И какво примерно Пунто 1.1 е с една степен и ...? Тряа да караш като откачен ... че да се включва и то чак като спреш... аз като сам с вентилатор от 1.2 и кво ? Включва се охлажда за близо 40 секунди до 1 минута и спира , стария доста повече въртеше ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            u_bo написа:
            ogi28b написа:
            ..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95 ..
            а ако стигне, ко прайм драги Whatson? нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ
            Ако стигне 95, това значи че бързата степен която е въртяла до този момент поради размяната, не е в състояние да охлади двигателя. В такъв случай какво значение има дали първо се върти бавната, а после бързата, или първо се върти бързата, щом бързата не може да охлади достатъчно? Като си има проблем в охладителната система - няма значение коя степен кога се пуска, все си подлежи на ремонт. Който разбира се, че няма аз да поема, защото аз не разменям никакви букси по ничия кола.
            u_bo написа:
            драги Whatson

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              u_bo написа:
              ogi28b написа:
              ..Прочети внимателно де....Когато пък трябва да му се включи първа, ще тръгне направо втората, и въобще няма да стига до 95 ..
              а ако стигне, ко прайм драги Whatson? нима ти ще поемеш ремонта... неее има и ПО-ДОБРО РЕШЕНИЕ
              Ако стигне 95, това значи че бързата степен която е въртяла до този момент поради размяната, не е в състояние да охлади двигателя. В такъв случай какво значение има дали първо се върти бавната, а после бързата, или първо се върти бързата, щом бързата не може да охлади достатъчно? Като си има проблем в охладителната система - няма значение коя степен кога се пуска, все си подлежи на ремонт. Който разбира се, че няма аз да поема, защото аз не разменям никакви букси по ничия кола.
              u_bo написа:
              драги Whatson
              хипотеза - след яка ръчка колата дига темп. МНОГО бързо - и отива над 95 гр. -- резултат ае ясен - при твоето решение --ще се включи бавната степен

              Коментар


                #8
                Предлагам да приключим с това, че щом в завода е направено първо да е бавната, а после бързата степен - значи така трябва да е. Всяка друга итнервенция е неоправдана. И все пак - наистина - в движение трябва да е някакъв критичен случай, за да се включи бързата. Сигурно на бензиновите им се случва, но на дизеловите , поне на моята със сигурност не, а дори и на място - бърза степен никога не се е включвала, освен под команда от климатика.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  сигулно ме и изгоряло резистора или са нагорели кабелите и за това изка да се включва направо 2 степен а то като укъсиш жиците пак ще тръгне на 2 ра степен
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    сигулно ме и изгоряло резистора или са нагорели кабелите и за това изка да се включва направо 2 степен а то като укъсиш жиците пак ще тръгне на 2 ра степен
                    Окъсяването на жиците не го препоръчвам. Аз го бях направил така и една сутрин не успях да запаля колата. От големия ток се бяха слепили пластините на температурния датчик и беше въртяла втора степен докато има ток. Не напразно втората степен е направена през реле. Датчика не може да понесе целия ток. Ако се направят крачетата на датчика за първа степен пак през реле и вентилатора да върти с пълни обороти, няма да има проблем. Но направо окъсяване през датчика - не.
                    FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                    LPG System BRC Just

                    Коментар


                      #11
                      ще се получи нещо доста некомфортновтората степен тръгва със зверска силаи се усеща даже вътре в купето
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Абе гледам тука един колега е заговорил за дизел ... та да попитам значи мотора е 1.9 D (не се отнася за фиат просто питам за обща информация) чист ... бе вече я имаме таз кола година и нагоре несъм чул да се включи перката ... колата си загрява нормално до средата ... когато я карам аз със яко фиркане качва леко и над средата ... ма никога несъм чул да се включи пустата и перка дургото е ,че парното не духа топло смисал духа но леко се осеща чак при скорост над 90 км/ч. И си мисля дали е термостата ? Пипал сам маркучите на парното единия адски пари другия ...не Но се пак ме интересува при дизела перката включва ли се често или само в наи-адските жеги ?
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          трябва да се включва като загрее ама при теб като не загрява вярно термостата може да седи все отворен виж маркучите като запалиш даоли всички стават топли или тъзи към двигатела където е термостата е студен в началото а парното виж дали няма въздух трябва да има някъде да се ожбезвъздушава или пък в най крйния момент да е запушено радяторчето парно парно трябва да има и колата когато работи на място нали пускаш моторчето/ работи ли то /също
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар

                          Working...
                          X