max_damage написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Нормално ли е да загрява толкова???
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
не се мъчи повечеизмий си добре двата радиаторааз така направих вчерапреди малко я пробвахвъобще не иска да мине средатамного леко се мести под средната чертичкаи при това вторат степен работи от време на времемъчих я в един черен път, при бавно каранена място с газ да загреено не искаако не си мил радиатор - измий го добреФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Мдааа пак загрява. Не успях да видя колко точно защото имаше много задръстване - стигна почти до втората чертичка след средата.Колега alvanovo как си изми радиаторите? С пароструйка или с маркуч? Някакъв препарат евентуално? Отвътре изми ли го и този за охладителната течност и ако да с какъв препарат (при мен има една чернилка и трябва задължително да го промия)Интересното е че го прави само при включен климатик. При включен климатик и на спускане опитва да загрее. При същото спускане но без климатик температурата е с 1 до 1,5 чертички по надолу.Сега ще мисля за това миене на радиаторите а ако не стане ще търся радиатор от марея 2,4 дизел
							
						. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
измиха го в сервизавътре бил чистно отвън много мръсотиясега е добрене загравякато включи вентилатора много бързо охлаждаиначе се мъчеше доста и все греешевъобще не мисли за друг радиаторизмий добре тозиhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41445и напиши какво е станало, сигурен съм, че ще имаш успехmax_damage написа:Мдааа пак загрява. Не успях да видя колко точно защото имаше много задръстване - стигна почти до втората чертичка след средата.Колега alvanovo как си изми радиаторите? С пароструйка или с маркуч? Някакъв препарат евентуално? Отвътре изми ли го и този за охладителната течност и ако да с какъв препарат (при мен има една чернилка и трябва задължително да го промия)Интересното е че го прави само при включен климатик. При включен климатик и на спускане опитва да загрее. При същото спускане но без климатик температурата е с 1 до 1,5 чертички по надолу.Сега ще мисля за това миене на радиаторите а ако не стане ще търся радиатор от марея 2,4 дизел
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Нормално ли е да загрява толкова???
Да си призная недочетох цялата тема и не се сдържах с отговораfiatini написа:Колеги карам фиат от половин година.Сега настанаха жегите и стрелката на температурата ми седи доста на горе както се вижда от снимката.Това обаче е само като качвам баир или съм пуснал клима.Понякога обаче стига и до последната бяла черта и веднага щом започне спускане стига до там където съм снимал а като е по хладно си седи на средата.Това нормално ли е?Бях на диагностика,двигателя работи нормално,ламбда сондата също,термостата и перката са в пълен синхрон и въпреки всичко незнам дали трябва да ходи там тая стрелка.Някой ако е имал подобен случай да казва докато е време :D колата е марея 1.6 1999г. Моят майстор стигна до заключението,че иска да ми свали радиатора и да го почисти външно и трябвало да има ефект.Антифриза ми също си е на мястото и е обезвъздушена това го проверихме също.
 Според мен да стига до там температурата е абсолятно ненормално - това са мисля около 110 градуса, кое му е нормалното? Аз като видя моета марея до там и спирам веднага - 100% проблем. Веднъж така спрях и имах спукан маркуч в близост до двигателя, което значи, че още 1км и можеше да я пратя в някоя морга  
 Преди това забелязвах как ежедневно нивото в казанчето за охл.течност намаляваше с по съвсем малко. Аз си доливам и след 10-на дни се случи това с маркуча. При мен е нормално стрелката на температурата да стой на втората чертичка - там тръгва и първа степен на перките, като качи до средата - по дебелата чертичка вече пуска втората и ако тогава неохлади и продължи нагоре значи автомобила има проблем, какъв и на какво се дължи нека каже някой компетентен за да недрънкам глупости  
  Относно за изказванията на колеги, че с климатика загрява повече - пълен абсурд. При работа на климата перките работят постоянно и загряване не би тр. да има, естествено ако всичко по системите е наред.  
 Климата единствено може да се отрази на мощноста на мотора, но не е на охлаждането. пс: Също мога да добавя, че термостата ако отваря, незначе че отваря на точната температура при която да тръгне втората степен на вентилаторите. може да отвори с 5-10 градуса над нормалното, което вече води и да това да неможе да охлади мотора при изкачване пс: Карам нофтова МАРЕЯ повече от година със 100 магарета - за протокола  :D
							
						FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Нормално ли е да загрява толкова???
точно така еslavy_ivanov написа:Да си призная недочетох цялата тема и не се сдържах с отговораfiatini написа:Колеги карам фиат от половин година.Сега настанаха жегите и стрелката на температурата ми седи доста на горе както се вижда от снимката.Това обаче е само като качвам баир или съм пуснал клима.Понякога обаче стига и до последната бяла черта и веднага щом започне спускане стига до там където съм снимал а като е по хладно си седи на средата.Това нормално ли е?Бях на диагностика,двигателя работи нормално,ламбда сондата също,термостата и перката са в пълен синхрон и въпреки всичко незнам дали трябва да ходи там тая стрелка.Някой ако е имал подобен случай да казва докато е време :D колата е марея 1.6 1999г. Моят майстор стигна до заключението,че иска да ми свали радиатора и да го почисти външно и трябвало да има ефект.Антифриза ми също си е на мястото и е обезвъздушена това го проверихме също.
 Според мен да стига до там температурата е абсолятно ненормално - това са мисля около 110 градуса, кое му е нормалното? Аз като видя моета марея до там и спирам веднага - 100% проблем. Веднъж така спрях и имах спукан маркуч в близост до двигателя, което значи, че още 1км и можеше да я пратя в някоя морга  
 Преди това забелязвах как ежедневно нивото в казанчето за охл.течност намаляваше с по съвсем малко. Аз си доливам и след 10-на дни се случи това с маркуча. При мен е нормално стрелката на температурата да стой на втората чертичка - там тръгва и първа степен на перките, като качи до средата - по дебелата чертичка вече пуска втората и ако тогава неохлади и продължи нагоре значи автомобила има проблем, какъв и на какво се дължи нека каже някой компетентен за да недрънкам глупости  
  Относно за изказванията на колеги, че с климатика загрява повече - пълен абсурд. При работа на климата перките работят постоянно и загряване не би тр. да има, естествено ако всичко по системите е наред.  
 Климата единствено може да се отрази на мощноста на мотора, но не е на охлаждането. пс: Също мога да добавя, че термостата ако отваря, незначе че отваря на точната температура при която да тръгне втората степен на вентилаторите. може да отвори с 5-10 градуса над нормалното, което вече води и да това да неможе да охлади мотора при изкачване пс: Карам нофтова МАРЕЯ повече от година със 100 магарета - за протокола  :DФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Нормално ли е да загрява толкова???
Благодаря колегаalvanovo написа:точно така еslavy_ivanov написа:Да си призная недочетох цялата тема и не се сдържах с отговораfiatini написа:Колеги карам фиат от половин година.Сега настанаха жегите и стрелката на температурата ми седи доста на горе както се вижда от снимката.Това обаче е само като качвам баир или съм пуснал клима.Понякога обаче стига и до последната бяла черта и веднага щом започне спускане стига до там където съм снимал а като е по хладно си седи на средата.Това нормално ли е?Бях на диагностика,двигателя работи нормално,ламбда сондата също,термостата и перката са в пълен синхрон и въпреки всичко незнам дали трябва да ходи там тая стрелка.Някой ако е имал подобен случай да казва докато е време :D колата е марея 1.6 1999г. Моят майстор стигна до заключението,че иска да ми свали радиатора и да го почисти външно и трябвало да има ефект.Антифриза ми също си е на мястото и е обезвъздушена това го проверихме също.
 Според мен да стига до там температурата е абсолятно ненормално - това са мисля около 110 градуса, кое му е нормалното? Аз като видя моета марея до там и спирам веднага - 100% проблем. Веднъж така спрях и имах спукан маркуч в близост до двигателя, което значи, че още 1км и можеше да я пратя в някоя морга  
 Преди това забелязвах как ежедневно нивото в казанчето за охл.течност намаляваше с по съвсем малко. Аз си доливам и след 10-на дни се случи това с маркуча. При мен е нормално стрелката на температурата да стой на втората чертичка - там тръгва и първа степен на перките, като качи до средата - по дебелата чертичка вече пуска втората и ако тогава неохлади и продължи нагоре значи автомобила има проблем, какъв и на какво се дължи нека каже някой компетентен за да недрънкам глупости  
  Относно за изказванията на колеги, че с климатика загрява повече - пълен абсурд. При работа на климата перките работят постоянно и загряване не би тр. да има, естествено ако всичко по системите е наред.  
 Климата единствено може да се отрази на мощноста на мотора, но не е на охлаждането. пс: Също мога да добавя, че термостата ако отваря, незначе че отваря на точната температура при която да тръгне втората степен на вентилаторите. може да отвори с 5-10 градуса над нормалното, което вече води и да това да неможе да охлади мотора при изкачване пс: Карам нофтова МАРЕЯ повече от година със 100 магарета - за протокола  :D
  Бях гледал тема в която някой беше показал с точност до градус схема на така наречените от мен чертички в индикацията на охл.течност, но немога да я намеря. Ако някой има идея ще съм му благодарен за линк  :P
							
						FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Нормално ли е да загрява толкова???
От снимката, която съм правил с моета стрела :D искам да покажа за каква скала говоря, понеже съм срещал какви ли не и така, както съм обяснил в по-горния пост мога да остана неразбран. Значи ако при продължително каране вдига над средната дебела черта и неохлажда, или пък трудно или каквото и да е КОЛАТА ИМА ПРОБЛЕМ!!! Наблюдаваш я постоянно и тръгваш към сервиз иначе лошо
  Имам в предвид без от сорта: Имаше изкачване и като го изкачих..... или пък: климатика беше пуснат и затова мисля... пс: съжалявам за размазаната снимка, беше ми трудно да фокосирам с тази скорост  
		
							
						FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Нормално ли е да загрява толкова???
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9753&postdays=0&postorder=asc&star t=15slavy_ivanov написа:Бях гледал тема в която някой беше показал с точност до градус схема на така наречените от мен чертички в индикацията на охл.течност, но немога да я намеря. Ако някой има идея ще съм му благодарен за линк :PFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Нормално ли е да загрява толкова???
Благодавности TornadoTornado написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9753&postdays=0&postorder=asc&star t=15slavy_ivanov написа:Бях гледал тема в която някой беше показал с точност до градус схема на така наречените от мен чертички в индикацията на охл.течност, но немога да я намеря. Ако някой има идея ще съм му благодарен за линк :P
  ще си я запазя на компито веднага тази снимка.
							
						FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
неможе на автомивката да го измият добре, най-много да ти го повредат със силната пароструйка, щото те тези по автомивките немислят много - внимавай!!! Най-добре е свдаляш сам у вас или отиваш в сервиз. Като се свали със струята на течаща вода няма да имаш грижи.miro2177 написа:За да се измие, трябва да се свали нали? Дали има варянт на автомивка, както е миене на двигател, да изпръскат радиатора или може да се прецака нещо?alvanovo написа:измиха го в сервизавътре бил чистно отвън много мръсотия
							
						FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тия дни като следя темата реших окончателно да оправя тая охладителна система. още тая вечер ще мина през един сервиз до нас и ще говоря да свалят радиатора да го измият отвън, промият отвътре и да сменят течноста. мислех в нас но после тия обезвъздушавания ме притесняват а и нямам време. Едва ли ще им отнеме повече от 4ас - час и половина???slavy_ivanov написа:неможе на автомивката да го измият добре, най-много да ти го повредат със силната пароструйка, щото те тези по автомивките немислят много - внимавай!!! Най-добре е свдаляш сам у вас или отиваш в сервиз. Като се свали със струята на течаща вода няма да имаш грижи.miro2177 написа:За да се измие, трябва да се свали нали? Дали има варянт на автомивка, както е миене на двигател, да изпръскат радиатора или може да се прецака нещо?alvanovo написа:измиха го в сервизавътре бил чистно отвън много мръсотия
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
според мен пък никой няма да се занимава с това. дори да се навият, едва ли ще го направят както ти би го направил. е, ако им имаш страхотното доверие, че ще си играят да го свалят, да го мият, да го промиват с препарат и т.н. ок, но на мен ми се струва, че ще им оставиш колата, ще развият една скоба и ще източат антифриз малко, ще стегнат скобата и ще долеят 2-3 литра нов антифриз, после с водо или паро струйката ще го пръснат ей така както си е там и аре бегай. па ти си мисли, че е свалян, мит, промиван. не е кой знае какво цялата процедура, но отнема около 2 часа или поне на мен толков ами отне.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами колегата Alvanovo е направил процедурата в сервиз, освен това аз ще съм там и ще надзиравам, искам да видя дали наистина ще падне мърсотия :D съгласен съм че най добре аз да си го направя сам, но просто нямам време да се занимавам а вс събота и неделя имам пътувания и такаpakumba написа:според мен пък никой няма да се занимава с това. дори да се навият, едва ли ще го направят както ти би го направил. е, ако им имаш страхотното доверие, че ще си играят да го свалят, да го мият, да го промиват с препарат и т.н. ок, но на мен ми се струва, че ще им оставиш колата, ще развият една скоба и ще източат антифриз малко, ще стегнат скобата и ще долеят 2-3 литра нов антифриз, после с водо или паро струйката ще го пръснат ей така както си е там и аре бегай. па ти си мисли, че е свалян, мит, промиван. не е кой знае какво цялата процедура, но отнема около 2 часа или поне на мен толков ами отне.
 не искам да чакам да се освободя и колата да грее  
							
						Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар