ogi28b написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Нормално ли е да загрява толкова???
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
а това дали го прави на други коли- защото никога на 5-те мои коли, които съм имал не съм забелязъл такъв проблем от газта. ако е проблем де, защото донякъде е съвсем нормално на байр да покачи температурата, еле навън като е 35 градуса....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Такаааа,върнах се от майстора.Награда за този който познае какво и имаше на колата....не е радиатора не са датчици а именно обичайния заподозрян ТЕРМОСТАТА.Майстора ми го е изтърбушил и ми каза да карам лятото така а на есен ще сложим нов.Бил е заседнал в някакво средно положение и не е отварял до край.За малко съм щял да си прегрея колицата.Сега стрелката с клима без си е все на средата.Много съм доволен от резултата.Прецакан ми е бил и датчика на перката и никога не я е изключвал от първа степен,макар че това може и да е било заради постоянно високата температура но са ми го сменили за всеки случай.Ами това е по моя проблем за сега дано да съм помогнал на някой с темата.Marea Wekeend 1999 1.6 16V
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не съм сигурен че си подбрал правилния цитат за отговора сиpakumba написа:а това дали го прави на други коли- защото никога на 5-те мои коли, които съм имал не съм забелязъл такъв проблем от газта. ако е проблем де, защото донякъде е съвсем нормално на байр да покачи температурата, еле навън като е 35 градуса....ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
 Аз пиша за съвсем друго 
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И аз да се включа в темата
 Така като гледам на мойте коли датчика който вклкючва вентилаторите е отделен от отзи за стрелката на таблото и е отделен от този който дава данни на ЕКУто. А това което е написал колегата ogi28b е много интересно. На служебната шкода 1,9 дизел стрелката на водата не мърда изобщо от средата, като аз си мислех че наистина е така 
  но явно съм грешал  
  .Има и един друг момент - като гледам датчиците за включване на перката има два модела с различни температури. (предполагам преди и след 98ма)Понеже аз лично си смених термостата (и не го проверих отвън дали работи от край до край 
 ) смятам да сменя този датчик с такъв за по-ниската температура и да видя каво ще стане.
		
							
						. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
според мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нуждаmax_damage написа:И аз да се включа в темата
 Така като гледам на мойте коли датчика който вклкючва вентилаторите е отделен от отзи за стрелката на таблото и е отделен от този който дава данни на ЕКУто. А това което е написал колегата ogi28b е много интересно. На служебната шкода 1,9 дизел стрелката на водата не мърда изобщо от средата, като аз си мислех че наистина е така 
  но явно съм грешал  
  .Има и един друг момент - като гледам датчиците за включване на перката има два модела с различни температури. (предполагам преди и след 98ма)Понеже аз лично си смених термостата (и не го проверих отвън дали работи от край до край 
 ) смятам да сменя този датчик с такъв за по-ниската температура и да видя каво ще стане.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
аз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормалноfiatini написа:Такаааа,върнах се от майстора.Награда за този който познае какво и имаше на колата....не е радиатора не са датчици а именно обичайния заподозрян ТЕРМОСТАТА.Майстора ми го е изтърбушил и ми каза да карам лятото така а на есен ще сложим нов.Бил е заседнал в някакво средно положение и не е отварял до край.За малко съм щял да си прегрея колицата.Сега стрелката с клима без си е все на средата.Много съм доволен от резултата.Прецакан ми е бил и датчика на перката и никога не я е изключвал от първа степен,макар че това може и да е било заради постоянно високата температура но са ми го сменили за всеки случай.Ами това е по моя проблем за сега дано да съм помогнал на някой с темата.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Съгласен съм с теб колега но има разлика в температурата на водата при термостата и при радиатора. Идеята ми е да се опитам да държа по-ниска работна температура на двигателя така че и при по-голямо натоварване (голям баир) да не може да прегрее. Този датчик за перката е ефтин и ще пробвам във събота да го сменя в полеви условияспоред мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нужда
 .Кажи какво е станало след смяната за да знам дали да сменям и моя термостат. Също ако не представлява проблем кажи каква е марката на термостата който имаш и този който са ти сложили.П.П. защо като цитирам някой колега не ми изписва "alvanovo написа:" а само "цитат:"аз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормално. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
не се разбрахме- имам предвид дали и при други марки и модели коли данните от датчика се обработват от процесор, понеже съм имал и няколко други коли, винаги на газ, които обаче не са покачвали температурите на байр, ако при повечето коли данните минават обработка и датчика е инертен и затова не забелязваме покачване на темп на байр, а само при браво/а преди 98 няма такава обработка и виждаме реалните данни, то тогава ясно, че няма за какво да се притесняваме, че грее.ogi28b написа:Не съм сигурен че си подбрал правилния цитат за отговора сиpakumba написа:а това дали го прави на други коли- защото никога на 5-те мои коли, които съм имал не съм забелязъл такъв проблем от газта. ако е проблем де, защото донякъде е съвсем нормално на байр да покачи температурата, еле навън като е 35 градуса....ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
 Аз пиша за съвсем друго 
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
колега, според мен ще бъде съвсем излишно. ще има смисъл да го смениш ако по задръстване ти вдига температуртаа прекалено и не те кефи. но на извънградско, като караш със 120 или със 100 и да ти се покачи температурата и да се пусне перка- представи си нещатата така- перката засмуква въздух, посоката е същата като при движение напред, въздуха минава през радиатор и после отива към перката и тя го духва назад към двигателя. тази перка, на колкото и градуса да включи, не може според мен да създаде по-силно движение на въздуха и съответно по-добро охлаждане от естетвеното охлаждане при скорост 100-120 км.... предполагам, че създава някакво движение на въздуха съответстващо на не повече от 40-50 км при движение. смао предполагам де. искам да питам всички тук- ЗА КАРАНЕ НА ГАЗ ЛИ СИ ГОВОРИМ?max_damage написа:Съгласен съм с теб колега но има разлика в температурата на водата при термостата и при радиатора. Идеята ми е да се опитам да държа по-ниска работна температура на двигателя така че и при по-голямо натоварване (голям баир) да не може да прегрее. Този датчик за перката е ефтин и ще пробвам във събота да го сменя в полеви условияспоред мен датчика за перката трябва да е в синхрон с тирмостатапърво отваря термостата и в края на отварянето ако продължава да загравя се включва перкатаиначе може да стане така, че при затворен термостат ще се включва перката, а няма да има защои перката ще работи излишно много време без нужда
 .Кажи какво е станало след смяната за да знам дали да сменям и моя термостат. Също ако не представлява проблем кажи каква е марката на термостата който имаш и този който са ти сложили.П.П. защо като цитирам някой колега не ми изписва "alvanovo написа:" а само "цитат:"аз днес ще сменям тервостатадано да се оправи и да заработи пак нормалноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това е интересно, но моята къде да я търся - по ВИН излиза 02.1998 с метални колектори?ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега, кога трябва да ти светне - точният отговор е НИКОГА! wwalker - просто погледни датчика на термостата - новите модели са с комбиниран датчик за комп. и табло, с 3 кабела. Металните колектори почти 100 % ти гарантират че си със старата система - датчик на термостата, датчик на блока или главата, и май че имаше на радиатора един син двустепенен датчик, в горния ляв край.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
За датчици на блока и радиатора незнам, но моя е с 2 датчика на термостата - на инжекциона и за стрелката на таблото. На по-новите термостата им е с 1 комбиниран.ogi28b написа:wwalker - просто погледни датчика на термостата - новите модели са с комбиниран датчик за комп. и табло, с 3 кабела. Металните колектори почти 100 % ти гарантират че си със старата система - датчик на термостата, датчик на блока или главата, и май че имаше на радиатора един син двустепенен датчик, в горния ляв край.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ако модела е преди 98 стрелката постоянно играе ли?ogi28b написа:И тук да ви кажа, че току що го писах същото почти - на моделите след 98-ма, стойностите които връща датчика, преди да стигнат до стрелката на таблото, минават през 1 процесор в него. Този процесор прави нещата така, че от 80 до 100 градуса стрелката да кове точно на средата. Затова като видите стрелката на средата, да знаете че температурата не е 90 градуса, а е между 80 и 100. За справка: Картинката в този пост.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
Коментар