Колеги, можели да се направи перката на Браво 1.6 97 година да не се пуска, като се загаси двигатела.Имали някакъв начин, защото много дразни пък и акомулатора си отива много бързо.Моля помогнете!Ще съм Ви много благодарен!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Перката на радиатора ....
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Може си прав- не знам. При много коли даже има предупреждение изписано в моторния отсек, че е възможно внезапно включване на перката на радиатора дори когато двигателя е загасен. Но пък нямам проблем с охлаждането и двете степени си работят.naskobg написа:Не трябва да е така колега.VooDoo написа:При мен като загася двигателя и перката спира- като дам контакт пак започва да се върти.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Така е на по-старите охлаждания - перките са захранени от акумулатора, а масата им - от датчика на радиатора. Той не се влияе дали колата работи , или не. Когато водата е гореща, датчика превключва, перката се върти. На по новите, каквито са например 1.9 ЖТД - захранването на перките е през релета, а на релетата - идва от контактния ключ, а масата им - от ЕКУ. Така че когато изгасиш контктния ключ, релетата ввече не са захранени, и перките спират. Има Брава/о 1.6 изпълнено и по двата начина. PB 5976 BC - Не е възможно акумулаторът да ти пада от това, все пак перката се върти съвсем малко. Измий хубаво радиатора, провеи за обезвъздушаване, и все пак ако искаш - за един жичкаджия няма да е трудно да прекара управлението на перките през контактния ключ, и като изгасиш - да спират.naskobg написа:Не трябва да е така колега.VooDoo написа:При мен като загася двигателя и перката спира- като дам контакт пак започва да се върти.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Перката ми вкючва точно малко над средата на уреда и ми сваля 3 черти надоло.Защото аз като я вземах отиваше горе в небесите чак до 3-та черта на уреда и ме беше шубе, то верно италианките работят на по-високи температури, ама чак толкова не бива и затова смених датчика който е на радиатора за градусите 1-ва степен и 2-ра степен с по ниска температура.Ама аз като се замисля то ма нем никога не съм виждал перката да се върти по-слабо на първа степен или по-силно на 2-ра, или върти яко или изобщо не се включва.Незнам ко да праа ... бахму мамата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Като за начало - да възстановиш датчика и да е с такива стойности, които отговарят на предписаните. Едновременно с това да възстановиш бавната скорост на перката, ако има. Ако не си с климатик, може и да няма бавна скорост. За бавната скорост - потърси теми в които се коментира охлаждането на 1.6, резистор за бавна степен, и ще видиш кой е най-честият проблем, а отстраняването му е "бързо, лесно и евтино" както каза един колега наскоро.PB 5976 BC написа:Перката ми вкючва точно малко над средата на уреда и ми сваля 3 черти надоло.Защото аз като я вземах отиваше горе в небесите чак до 3-та черта на уреда и ме беше шубе, то верно италианките работят на по-високи температури, ама чак толкова не бива и затова смених датчика който е на радиатора за градусите 1-ва степен и 2-ра степен с по ниска температура.Ама аз като се замисля то ма нем никога не съм виждал перката да се върти по-слабо на първа степен или по-силно на 2-ра, или върти яко или изобщо не се включва.Незнам ко да праа ... бахму мамата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не съм сигурен за мощността на перката, но ако вземеш реле за 60 ампера (мисля е е достатъчно, и се намират почти навсякъде). За схема - мога да ти драсна принципна, но ако имах възможност да видя колата ти и да се "ориентирам в ситуацията", щеше да е най-добре.Схемата представлява следното нещо: релето се казва "реле с нормално отворен контакт", има крачета, номерирани както следва : 30, 87; 85, 86. 85 и 86 е управлението на бобината. свързваш 85 към маса, а 86 свързваш към който и да е кабел, на който имаш +12 при контакт (по номерация се води "15" ) на 30 и 87 трябва да свържеш главния захранващ кабел на перката, преди да влезе в нея. Намираш го, режеш го, ако трябва удължаваш, и единия край - на номер 30, другия - на номер 87.Задължително е връзките да са здрави, стабилни, и да има хубава контактна площ, защото токът не е малък! Преди кабела да влезе в релето, задължително се монтира предпазител който е малко по-мощен, или = на оригиналния предпазител на колата, но в никакъв случай да не е по-мощен от самото реле. Ако има неясно питай, надявам се и колегите да се включат с някой съвет. Утре ако не забравя ще ти го начертая това което написах сега, но на схмеа.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Перката на радиатора ....
Доди и изгасен двигателя все пак се обдухва. А за акумолатора не си прав, при мен перката работи доста след като е изгасена колата (особенно лятото в града), а акумолатора вече пета година си работи без проблемPB 5976 BC написа:Колеги, можели да се направи перката на Браво 1.6 97 година да не се пуска, като се загаси двигатела.Имали някакъв начин, защото много дразни пък и акомулатора си отива много бързо.Моля помогнете!Ще съм Ви много благодарен!FIAT Marea ex
FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар