Здравейте колеги,моля за съвет по следния въпрос - направи ми впечатление следния факт: отвъртам капачката на разширителния съд (там дето се сипва антифриза) и гледам, че антифриза не циркулира изобщо, а двигателя работи и температурата е достигнала оптимума - 90 градуса. Стрелката на температурата достига средата (90 градуса) и не мърда и с милиметър нагоре или надолу, т.е. проблем с охлаждането няма. Перката на радиатора обаче се включва много често. Не трябва ли при работещ двигател антифриза да циркулира постоянно? Пипнах и маркуча дето влиза откъм горната страна на разширителния съд и ми се стори доста студен... Възможно ли е да има някакъв проблем с водната помпа? Колата е Брава 1,2.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водна помпа - проблем?
Collapse
X
-
Според мен системата си работи екстра!!! И при мен н се вижда движение във разширителния съдFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
Аз пък съм си вързал редуктора на газовия инжекцион там и ако няма циркулация ще ям дръвчето.bochi написа:Според мен системата си работи екстра!!! И при мен н се вижда движение във разширителния съд
Отоплява се от този кръг
:D Не съм го направил от мързел да хвана отопление от кръг с по-голяма циркулация , така прецених че това му стига и досега нямам проблем няма и да имам
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Охлаждането е перфектно, защото стрелката не помръдва от средата, там дето са 90 градуса. Просто ми стана чудно защо няма циркулация на вода (антифриз), поне видимо де... и дали охлаждането при мен не се дължи на перката, която забелязвам често се включва?Вижте и вие вашите коли - забелязвате ли циркулацията в казанчето ви?Vladim написа:Не го мисли толкова! Щом колата не преграва значи водната помпа работи добре!
Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
Ако е заминала водната помпа- ще прегрее на 2- рия километър, щом не прегрява- не се занимавай с нея.Ако перката се включва по- рано и по- често- тогава смени датчика за включване на перката,като имаш в предвид, че ако е включен компресора на климатика- тя се включва по- често. :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Прави сте колеги, като задържах газта над 2000 оборота и се вижда ясно как водата си циркулира в разширителния съд, идвайки от маркуча дето влиза от горната страна. При ниските обороти това изобщо не се забелязва.Благодаря на всички за компетентните мнения и умната по пътищата
Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар