по идея на колегата YAROSHKHнека всеки напише марка термостат , който е позвал, до него + или - АКО желае (щото на мен ми е писнало и не ми се споделя просто) да напише по-подробно защоиначе марки : FACET, EPS, BEHR, MOTORAD, WERNET , WAHLERето от мен:WERNET -BEHR -и двата със сигурност не са ментаци , но са много инертни, смених вернетта с бер-а , НО разлика нямаше в поведението на температурата.АКО някой има забележки - моля на ЛС ... а, за самоделките опишете ги наапример така - "самоделка от Рено5 Вернет - "
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
да споделим опит за ТЕРМОСТАТ
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_boЕтикети: –
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: да споделим опит за ТЕРМОСТАТ
Ние със самоделките WERNET от Рено 5 директно в маркуча да се намесваме ли в темата или че не тепате Yellow_Flash_Colorz_PDT_06u_bo написа:по идея на колегата YAROSHKHнека всеки напише марка термостат , който е позвал, до него + или - АКО желае (щото на мен ми е писнало и не ми се споделя просто) да напише по-подробно защоиначе марки : FACET, EPS, BEHR, MOTORAD, WERNET , WAHLERето от мен:WERNET -BEHR -и двата със сигурност не са ментаци , но са много инертни, смених вернетта с бер-а , НО разлика нямаше в поведението на температурата.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Оргиналния беше BEHR и го смених с WARNET разлика никаква, стрелката си седи на първото деление преди средата ила малко над нея, после разбрах че на всички Пунто 75 е така
							
						Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз сложих EPS на моята таратайка. Работи си безупречно- колата загрява бързо и стрелката стой винаги в средата независимо от околната температура. Обаче има нещо с охлаждащата система, което не знам дали е нормално или не- много често дори в хладано време без да съм юркал колата като я загася и малко след това като дам на контакт чувам вентилатора да работи ,а стрелката на температурата е минала малко средата.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
нормално еVooDoo написа:Аз сложих EPS на моята таратайка. Работи си безупречно- колата загрява бързо и стрелката стой винаги в средата независимо от околната температура. Обаче има нещо с охлаждащата система, което не знам дали е нормално или не- много често дори в хладано време без да съм юркал колата като я загася и малко след това като дам на контакт чувам вентилатора да работи ,а стрелката на температурата е минала малко средата.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	Orcinus
Как пък ще е нормално?!? Нормално е лятото, не и при 10 градуса външна температура.Аз 2-3 пъти да съм чул перката да завърти тая зима, а колата и при -15 градуса ковеше средата на скалата!
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз съм с Бер от около 2 години температурата ми е винаги една черта преди средата, а според мен трябва да е на средата и почвам да се замислям да сложа нов но да не е от тези който са вграждани в автомобила от завода, а друга марка.Незнам колко ще ви прозвочи сериозно но си мисля че тези марки с който излиза от завода ги правят да отварят по рано защото нашите коли ще се карат в италия а там е по топло и затова отварят по рано.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега,хич не се занимавай с глупости.Не се знае на какво менте ще попаднеш и тогава пак ще върнеш стария.Ще береш само ядове,една черта под средата е нищо ...6ma7ka7a написа:Аз съм с Бер от около 2 години температурата ми е винаги една черта преди средата, а според мен трябва да е на средата и почвам да се замислям да сложа нов но да не е от тези който са вграждани в автомобила от завода, а друга марка.Незнам колко ще ви прозвочи сериозно но си мисля че тези марки с който излиза от завода ги правят да отварят по рано защото нашите коли ще се карат в италия а там е по топло и затова отварят по рано.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Стрелката не е точна и от там идва разликата.И аз си мислех за същия проблем.Смених оригиналният термостат с Берт и разлика няма.Дори след малко ще го слагам на мареата,че на нея термостата е заседнал отворен и температурата ми е 60 градуса извънградско.6ma7ka7a написа:Аз съм с Бер от около 2 години температурата ми е винаги една черта преди средата, а според мен трябва да е на средата и почвам да се замислям да сложа нов но да не е от тези който са вграждани в автомобила от завода, а друга марка.Незнам колко ще ви прозвочи сериозно но си мисля че тези марки с който излиза от завода ги правят да отварят по рано защото нашите коли ще се карат в италия а там е по топло и затова отварят по рано.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Преди бях сложил VERNET по изпитания начин в тръбата след оригиналния термостат, но сържеше около 2 чертички под средата, затова сложих оригинален за модела, но се оказа, че и с него са същитя показания, мисля че е BEHR.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
на мойто браво сложих VERNET и си се държи много добре. обикновенно е на 1 четра под средата. понякога като позастане на едно място колата се включва и вентилатораFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
С Vernet съм от три години, градско загрява нормално, но на по-дълги отсечки стои около 80 градуса зимата. Иначе на място отваря нормално, не е отворен постоянно, но сигурно не затваря плътно. Карам изключително почти само градско, така че експерименти не ми се правят с други марки, но като тоя сдаде багажа определено следващия ще е EPS.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар