Та проблема ми е когато паля сутрин ми показва +15 +20 градуса а навън е лед ,след 5 минути постоянно падане почва да показва реялна температура -5 -8 градуса .Искам да попитам знаете ли от какво е и дали може да се оправи .И пречи ли по някакъв начин това на работата на климатроника или работата на двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
посъветвайте ме какво да правя с датчика за външна температу
Collapse
X
-
Ако системата на климатроника е същата като на Дедрата, а мисля че е (поне на Темпра е същата), то, да - пречи.При външна температура над +3 градуса в напълно автоматичен режим се включва компресора на климатика против запотяване на стъклата - в режим на изсушаване.Така че ако ти показва положителни температури то това включва компресора. Все пак не съм сигурен дали системата е същата. За всеки случай ако има бутон ECON, дръж го натиснат през зимата. Това не позволява включване на компресора.
Коментар
-
аз писах че ми е проблем първите 5-10 минути .А от какво може да е причината че от малко преди нова година почна да го прави точно като заваля дъжд и после сняг.Мисля че причината не е в дъжда или снега ама само казвам кога се появи .Може нещо да се е намокрило или не знам какво ако може някой да ми помогне .
Коментар
-
Хмм и при мен се появи това нещо. Сутрин, когато навън е около минус 10, термометъра ми показваше +7. След известно време започва да спада, но незнам дали достига истинската температура. Например днес сутринта спадна до -6, но според колегите е било -9. Също така и вентилатора на парното започна да свири много странно по същото време. Незнам дали двете неща имат нещо общо.Brava 1.6 103к.с. 99г.
Коментар
-
С-мата е по-различна - полуавтоматична се води. С тази разлика, че АУТО управлява единствено силата на вентилатора, докато в Дедрите АУТО решава и откъде да духа, а също и дали да включи компресора. В Мареа и Брава/о компресора винаги трябва да се задейства ръчно, и пак има датчици които ще го изключат в случай на замръзване.Immortal написа:Така че ако ти показва положителни температури то това включва компресора. Все пак не съм сигурен дали системата е същата. За всеки случай ако има бутон ECON, дръж го натиснат през зимата. Това не позволява включване на компресора.
Коментар
-
Re: посъветвайте ме какво да правя с датчика за външна темпе
И аз имах същия проблем миналата зима а сега стана още по зле вече въобще нищо не отчита и ми изписва "Error cli" и това е нещо се прецака ама незнам какво и сега се чудя какво да правя в самия датчик ли е проблеми или пък кабелите някаде нещо се ебават незнам ако някои има идея какво може да е нека сподели.lubomm написа:Та проблема ми е когато паля сутрин ми показва +15 +20 градуса а навън е лед ,след 5 минути постоянно падане почва да показва реялна температура -5 -8 градуса .Искам да попитам знаете ли от какво е и дали може да се оправи .И пречи ли по някакъв начин това на работата на климатроника или работата на двигателя.
Коментар
-
Re: посъветвайте ме какво да правя с датчика за външна темпе
твойто ми намирисва на прекъснат кабел или изключен куплунг във вратата ама мойто показва се пак някаква температура но не е реялнаdivlimon написа:И аз имах същия проблем миналата зима а сега стана още по зле вече въобще нищо не отчита и ми изписва "Error cli" и това е нещо се прецака ама незнам какво и сега се чудя какво да правя в самия датчик ли е проблеми или пък кабелите някаде нещо се ебават незнам ако някои има идея какво може да е нека сподели.lubomm написа:Та проблема ми е когато паля сутрин ми показва +15 +20 градуса а навън е лед ,след 5 минути постоянно падане почва да показва реялна температура -5 -8 градуса .Искам да попитам знаете ли от какво е и дали може да се оправи .И пречи ли по някакъв начин това на работата на климатроника или работата на двигателя.
Коментар
-
Днес проверих за този датчик за външна температура и ми казаха, че се продава само в комплект с огледалото. Сигурно има някъде по моргите на старо... В някоя тема мернах преди време, че може да се използва някакъв универсален датчик от Метро, но много не ми е ясно как може да се помести на същото място в огледалото.Brava 1.6 103к.с. 99г.
Коментар
-
Аз съм сложил такъв и просто го натиках зад самото стъкло на огледалото,въпреки че показва с 1-2 градуса отклонение работи.А датчика го взимаш.....има едни термометри вътрешни дигитални със жичка имат и датчик за външна има ги навсякъде МЕТРО,Бриколаж,Практикер 7-8 лв май беха.Резваш датчика и го поиш на кабелите и си готов.Ако ти блокира датчика на -темп лятото нема как да подкараш климатика че нема да стартира компресораbaj написа:Днес проверих за този датчик за външна температура и ми казаха, че се продава само в комплект с огледалото. Сигурно има някъде по моргите на старо... В някоя тема мернах преди време, че може да се използва някакъв универсален датчик от Метро, но много не ми е ясно как може да се помести на същото място в огледалото.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Аха, сетих се. Мерси PREDATORst.Само да попитам как точно се разглобява това огледало. Четох, че се махала черната пластмаса и отдолу имало шестограми, ама при мен май не се маха тая пластмаса. С Брава съм и аз. Има два винта отдолу на самото огледало и три винта на частта, която го държи. Развих ги всичките без един (нещо беше запекъл) и се отказах да напъвам, че ме хвана страх да не строша нещо. Та ако може да кажеш как точно се сваля с най-малко манипулации.Brava 1.6 103к.с. 99г.
Коментар
-
Значи аз го правих на браво!триъгълната пластмаса отвътре е на щипки маха се,пон нея ще видиш 2 винта шестограми,третия винт е по напредна вратата ще видиш една гумена тапа махаш я отдолу ще видиш третия винт.Клеясалите ги напръскай с ВД-40.А като махнеш триъгълната пластмаса ще видиш и буксата с кабелите за огледалото от ляво на дясно последните 2 са за датчика (не им помня цветовете)baj написа:Аха, сетих се. Мерси PREDATORst.Само да попитам как точно се разглобява това огледало. Четох, че се махала черната пластмаса и отдолу имало шестограми, ама при мен май не се маха тая пластмаса. С Брава съм и аз. Има два винта отдолу на самото огледало и три винта на частта, която го държи. Развих ги всичките без един (нещо беше запекъл) и се отказах да напъвам, че ме хвана страх да не строша нещо. Та ако може да кажеш как точно се сваля с най-малко манипулации.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар