Седят си тези мокри (малко мазни) петна на пода на водача на моето Браво. И анифриза в казанчето бързо изчезва, за 20 дни вече е под мин. Подозирам радиаторче или съединения. Но няма ли логика ако е от тях да има петна по пода на пътника? Някои ако има идеи ще съм благодарен. Прочетох за смяна на радиатор, но дали съм опрял до това?Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Петна на пода? Антифриз?
Collapse
X
-
Искаш да кажеш централата на airbag-a!6ma7ka7a написа:Колега мятай радиаторчето на парното то ще е главния виновник и по скоро да не се прецака ABS-а.Защото е много близо до радиаторчето и като падне течност върхо него и згъва.Затова не се двоуми, а го сменяй.
Наистина колегата да вземе мерки да не се сбогува с този модул...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Да колега не беше ли там и на ABS или аз се бъркам.Vladim написа:Искаш да кажеш централата на airbag-a!6ma7ka7a написа:Колега мятай радиаторчето на парното то ще е главния виновник и по скоро да не се прецака ABS-а.Защото е много близо до радиаторчето и като падне течност върхо него и згъва.Затова не се двоуми, а го сменяй.
Наистина колегата да вземе мерки да не се сбогува с този модул...Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
След като имаш петна от антифриз на пода най-добре е да отидеш в сервиз и да смениш радиаторчето на парното тъй като антифриза е корозивен и ще предизвика маса поразии на анти корозивното покритие на легените.Самото радиаторче е към 60-70 Лв. но за труд зависи от модела на таблото (колко детайла се свалят)колко пари ще ти вземат.На мен като протече ми присветна лампата на airbag и на следващия ден го сменихFiat Brava 1.6,100
Коментар
-
Според мен не е радиаторчето! То не може да се пукне толкова лесно, по-скоро е кранчето... голяма глупост е това кранче ей!! Миналата година бащата го прави... тая година и аз!!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Бъркаш, централана на АBS-а е в модула в, който е и мотора, и вентилите, т.е. в моторния отсек.@Executer за, какво кранче става въпрос? Доколкото знам кранче няма. И аз имах подобен проблем преди три години, мазничко петно само, че в краката на пътника. Налях една добавка за запушване на печове и вече три години няма и капка!6ma7ka7a написа:Да колега не беше ли там и на ABS или аз се бъркам.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз малко говоря найзуст, но ако съдя по типото, там има едно кранче което се контролира от врътката за топло/студено.Това е на модел без климатик... но пак казвам че е трудно да се спука алуминиевия радиатор, единствено ако колата е прегряна брутално!Vladim написа:Бъркаш, централана на АBS-а е в модула в, който е и мотора, и вентилите, т.е. в моторния отсек.@Executer за, какво кранче става въпрос? Доколкото знам кранче няма. И аз имах подобен проблем преди три години, мазничко петно само, че в краката на пътника. Налях една добавка за запушване на печове и вече три години няма и капка!6ma7ka7a написа:Да колега не беше ли там и на ABS или аз се бъркам.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
петното може да е където си иска, защото има една пласмаса под него, която пази ако протече да отвежда и да не ти хвърли върху крака. по принцип най-ниската точка се пада на преградата между двигателя и купето, оттам като протече се стича по пода на колата нанякъде. радиаторчето не гние, щото е алуминиево, а проблема е в едни гумички в края на тръбичките. а антифриза не е разяждащ както казва един колегаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
А тогава, защо се сменят радиаторчетата?pakumba написа:петното може да е където си иска, защото има една пласмаса под него, която пази ако протече да отвежда и да не ти хвърли върху крака. по принцип най-ниската точка се пада на преградата между двигателя и купето, оттам като протече се стича по пода на колата нанякъде. радиаторчето не гние, щото е алуминиево, а проблема е в едни гумички в края на тръбичките. а антифриза не е разяждащ както казва един колега
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
както на рад. на парното, така и на водния радиатор в края на всяка тръбичка, където влиза в общия обем има гумичка. гениално е. тази гумичка реално уплътнява тръбичката кум общия обем. с годините се втвърдява и почва да пропуска, на водния ми дори се бяха нацепили. ако няма механичен удър самата тръбичка няма как да изпуснею/е, ако караш с белина може/ на парното радиаторчето го бях лепил дори- покрих всичките тези гумички с лепило и държа известно време, но водата си направи път в лепилото ми и през него пак изби, то и лепилото беше обущарскоVladim написа:А тогава, защо се сменят радиаторчетата?pakumba написа:петното може да е където си иска, защото има една пласмаса под него, която пази ако протече да отвежда и да не ти хвърли върху крака. по принцип най-ниската точка се пада на преградата между двигателя и купето, оттам като протече се стича по пода на колата нанякъде. радиаторчето не гние, щото е алуминиево, а проблема е в едни гумички в края на тръбичките. а антифриза не е разяждащ както казва един колега
ако ти е много интересно под ръка ми е водния ще ти го снимам.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
каква е тази добавка за запушване на течове?Vladim написа:Бъркаш, централана на АBS-а е в модула в, който е и мотора, и вентилите, т.е. в моторния отсек.@Executer за, какво кранче става въпрос? Доколкото знам кранче няма. И аз имах подобен проблем преди три години, мазничко петно само, че в краката на пътника. Налях една добавка за запушване на печове и вече три години няма и капка!6ma7ka7a написа:Да колега не беше ли там и на ABS или аз се бъркам.
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар