Питането ми е следното:Понеже съм поразглобил така или иначе жабката и реших да изкарам радиаторчето понеже леко ми сълзи сигурно от някъде щото е мокро под него и май е за смяна. Та видях къде се намира и знам как да го извадя обаче върху неговото капаче имам някаква пластмаса която ми пречи(тя е върху капачето и продължава до другия край откъм педалите и задния и край продължава до начаото на тръбичките за антифриза,който влизат в купето Утре ще кача и снимки ако не е станало ясно тъй като много много неможе да се обясни Искам да я махна тая пластмаса която покрива тръбичките и капачето на радиаторчето за да си го сменя или да видя дали не е от гумените пръстени
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос свързан със смяната на радиаторче за парното
Collapse
X
-
Не е нужно да сваляш пластмасата, просто я избутваш на долу и демонтираш радиатора. Той е прикрепен с един винт от горната страна и с фланец с три болта към тръбите. Аз лично я закрепих с една отверка натисната на долу за да използвам и двете си ръце
Ps:Ако срещнеш някаква трудност при подмяната на радиатора обади се 0888123472- Тодор
Bravo 1.6 16v
-
u_bo -
И аз така сложих нови "О"-пръстени , но и на мен ми сълзи . Ти какъв силикон използва? WURTH?6ma7ka7a написа:Колега задължително намажи о пръстените със силикон, че аз моя радиатор го сложих сложих нови о пръстени след една седмица и протече затова мажи със силикон.Картинките бяха от накакъв сайт който сега немога да намеря добре че съм запаметил картинките.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Малко извън темата. Къде се намира клапата за промяна на посоката на въздуха за купето и навън??www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Колега няма значение каква марка ще е силикона само да издържа на висока температира.VooDoo написа:И аз така сложих нови "О"-пръстени , но и на мен ми сълзи . Ти какъв силикон използва? WURTH?6ma7ka7a написа:Колега задължително намажи о пръстените със силикон, че аз моя радиатор го сложих сложих нови о пръстени след една седмица и протече затова мажи със силикон.Картинките бяха от накакъв сайт който сега немога да намеря добре че съм запаметил картинките.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
няма д астане със силикон пичове, вервайте ми, 3 пъти съм го свалял. няма толкова високи о пръстени да се продават, затова така става- не може да уплътни добре и сълзи- или си карате така или слагате като мен- на диаметър тършсите същия като оригиналния, но на височина намирате по-ниски и слагате 2 о-пръстена, които да са малко по високи от оригиналния и после дори няма нужда от кой знае кво стягане на планката дето натиска тръбите. изпробвано
клапата се намира отпред под поленовия филтър
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Значи викаш няма да станеpakumba написа:няма д астане със силикон пичове, вервайте ми, 3 пъти съм го свалял. няма толкова високи о пръстени да се продават, затова така става- не може да уплътни добре и сълзи- или си карате така или слагате като мен- на диаметър тършсите същия като оригиналния, но на височина намирате по-ниски и слагате 2 о-пръстена, които да са малко по високи от оригиналния и после дори няма нужда от кой знае кво стягане на планката дето натиска тръбите. изпробвано
клапата се намира отпред под поленовия филтър
. Може би има някаква съставка в антифриза, която е агресивна към силиконовото уплътнение. Трябва да измисля нещо ,че ми писна не толкова да доливам, а да слагам разни парцалчета до радиаторчето, които да попиват антифриза.
SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
u_bo
e има го написано, без снимки .. досегаPaUnOff написа:Знам че има около 3 теми със снимки...всички съм ги чел обаче точно това което питам го няма! Прочети ми въпроса да видиш,ако го имаше нямаше да питам за въпросното пластмасово капаче
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EF%FA%EB%ED%EE
Коментар
-
Ами колега моето е направено така с о пръстени НОВО и допълнително намазани със силикон а не тече не сълзи всичко е ок.А колега ако не намери нови о пръстени може и със старите ако разбира се не са скъсани хубаво ги намзва със силикон и пак ще стане.Ами това е от мен поздрави.pakumba написа:няма д астане със силикон пичове, вервайте ми, 3 пъти съм го свалял. няма толкова високи о пръстени да се продават, затова така става- не може да уплътни добре и сълзи- или си карате така или слагате като мен- на диаметър тършсите същия като оригиналния, но на височина намирате по-ниски и слагате 2 о-пръстена, които да са малко по високи от оригиналния и после дори няма нужда от кой знае кво стягане на планката дето натиска тръбите. изпробвано
клапата се намира отпред под поленовия филтърFiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Да не кажеш че само се заяждам сега. Намира се зад жабката, над вентилатора за купето, и под филтъра за въздуха в купето, ако гледаш от вън. Обаче за да я достигнеш за ремонт не е достатъчно само да махнеш жабката. Най-лесно се пипа отвън, като махнеш филтъра за купето, и бръкнеш към вентулатора надолу. Ако ти е запецнала затворена, няма да можеш да видиш вентилатора, ако го виждаш - значи е отворена.crush написа:Малко извън темата. Къде се намира клапата за промяна на посоката на въздуха за купето и навън??
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар