Atanas71 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой знаели ,дали може да се изтърбуши термостат .
Collapse
X
-
Ок, мерси за отговора.mr. Nikoi написа:Здравей Колега.Нямам представа как се изтърбушва термостат на Фиат. Аз моят не съм го свалял - моят беше блокирал отворен и само направих доработката която е описана в линка който са ти дали колегите.Свален термостат на Фиат не съм виждал, но на жигулата с една отверка много лесно се отваряше за постоянно - без да се вади и чупи нищо, само се изместваше едно нещо.Другото което може да се направи е да се разпробият дупки в затварящата клапа за големият кръг ако е възможно. Колкото повече и по големи дупки по добре.Или с едни клещи с дълги човки се напъва и суче докато стане раотата.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Би ли щракнал една снимка къде ти стои стрелката при загряла кола,има ли разлика при спускане продължително време по надолнище и т.н.,че май и моят е за смяна,но не съм сигурен.Благодаря!Atanas71 написа:Прав е колегата ако термостата е останал отворен него изкормвай. Независимо от това че аз съм с Фиат Мареа 1.6 16в направих същата процедура както е в темата за доработка на термостат. Ефекта е повече от положителен. Колата загрява бързо до работна температура и парното е отличноmoraliyski написа:Е явно става дума за някой дизелов модел на FIAT я БРАВО я БРАВА на тези коли са им по 100 и нагоре лева термостати.Колега явно искаш да правиш тази процедура http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo....pdfмисля че там е описано висичко.Ако термостата ти е останал в отворено положение мисля че няма смисъл да го "изкормваш" желая ти успех в наченанието.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Съжалявам но не мога да ти покажа на снимка ,но като тръгна в града се вдига малко над долната дебела черта,а като тръгна на дълъг път пада дори и под нея .Направо се изстудява цялата,страшна работа.Ето една примерна картинка която намерих и по нея ще ви обясня къде ми стои стрелката като я карам в града и извън града.Значи като е в града си загрява някъде към 68 градуса,а като тръгна извън града пада на 42 градуса и дори още по надолу.Ужас е.dudulia написа:Би ли щракнал една снимка къде ти стои стрелката при загряла кола,има ли разлика при спускане продължително време по надолнище и т.н.,че май и моят е за смяна,но не съм сигурен.Благодаря!Atanas71 написа:Прав е колегата ако термостата е останал отворен него изкормвай. Независимо от това че аз съм с Фиат Мареа 1.6 16в направих същата процедура както е в темата за доработка на термостат. Ефекта е повече от положителен. Колата загрява бързо до работна температура и парното е отличноmoraliyski написа:Е явно става дума за някой дизелов модел на FIAT я БРАВО я БРАВА на тези коли са им по 100 и нагоре лева термостати.Колега явно искаш да правиш тази процедура http://www.fiat-bg.org/Downloads/Boo....pdfмисля че там е описано висичко.Ако термостата ти е останал в отворено положение мисля че няма смисъл да го "изкормваш" желая ти успех в наченанието.
ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Термостат от рено 5
Здравейте Колеги, искам да споделя, че и аз "тунинговах" моя Бравел. Дай боже да е за добре
След 2 дни драми, ожулени ръце и мазоли ( е не е от мастурбация
)) ) и благодарения на великолепната идея и съдействие нa колегата mr, Nikoi, днес приключих с монтажа на термостата от рено 5. Всичко написано от колегата mr. Nikoi е съвсем точно и ясно, следвайки инструкциите с есправих, но както и той казва не е никак лесно. Като човек, минал по този път искам да споделя едно нещо, за да е по - лесно на коелги, които ще се престрашат да напарвят това.Когато започнете да набутвате термостата в маркуча, не ви съветвам да нагрявате маркуча заедно с термостата в съд с топла вода. Задалъжително намажете с нещо, но не затопляйте едновременно маркуча и термостата във вода. Моя съвет е да нагреете маркуча пред печка от тези "духалките"...ЗАЩО? Защото, когато нагрявате във вода, не забравяйте, че освен маркуча и желязото ( термостата) се разширяват по законите на физиката...се получва почти едно нищо. Когато нагрявате пред печка, вече натъпкания донякъде термостат по бавно се затопля и съответно по - малко се разширява, доакто маркуча си се загрява много, дори пари..използвайте ръкавици. Е това е от мен... след няколко дни като покарам, ще пиша за впечатления, засега само е монтиран и колата е обезвъздушена...като покарам малко ще видим...дано е за добро. Желая успех, късмет и здрави ръце на тези, които се решат да поставят термостат от рено 5, който всъщност се оказа и за ESPACE i CLIO i etc модели на RENAULT.
Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
-
Мислех да ви спомена за един евентуален проблем след време след набутването на този термостат във въпросното съединение.Като го гледам как се раздува след монтажа на термостата очаквайте след определен пробег спукване на този маркуч.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да, Колега много вероятно да се случи и това, но малко се съмнявам. При мен така или иначе маркуча беше леко пукнат в началото, точно под скобата от към термостата, но изрязах пукнатината. Много неща могат да с елсучат с подобни приспособения, но мисля, че няма да е скоро. Поне не и в следващите 20-30 000 км.Tornado написа:Мислех да ви спомена за един евентуален проблем след време след набутването на този термостат във въпросното съединение.Като го гледам как се раздува след монтажа на термостата очаквайте след определен пробег спукване на този маркуч.Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар