Колеги прочетох много теми!Преди време при даване на контак потракваше няколко секунди и спира.Така карах две години и преди два месеца тоя шум изчезна ей така и бях много щаслив.Тая сутрин къде ми бе акъла да бутна копчето за вътрешна циркулаия и о ужас пак същия шум!Въпроса-могали ако махна пластмасата под предното стъкло да я бутна тая клапа да се отвори напълно и да миряса или не мога да го направя!Много ме дразни.Явно след като съм бутнал копчето се е затворила и сега не може да се отвори напълно!Дайте идея че ще фана ще набия един чук и да се свърши...направо ме изкара извън нерви...да се таковам в идиота, з ако барам след като се оправи 
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Тая клапа за циркулация ми скъсва нервите!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не е от клапата, сега се прибирам от гаража.Обвинената от мен клапа се отваря и затваря перфектно!Само не ми е ясно какво е това дето издава шума "тък-тък-тък"и спира за секунди!Определоно се чува под жабката ама какво е нямам идея!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Пак тя де, мои да има някои изронен зъб вътре и за тва да цъка. Ама споко скоро ще се изцъка и вече ще чуваш само шума на моторчето. Ако толкова те дразни остави я в отворено положение и и откачи буксата тя също е там под жабката.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дори и да има счупен зъб, не би ли трябвало да го прави постоянно.А не да изчезва за няколко месеца и като бутна вътрешната циркулация да скапя всичко
Видях две букси, едната е на корпуса на моторчето на вентилатора, а другата е зад корпуса на вентилатора(хваната към купето в една кутийка)..за тази букса ли говориш.Виждам че е чест проблем без много случаи на решение, аз също бях свикнал с шума докато не изчезна и днес като бутам много пак взе да ме дразни
Ако "изцъка както казваш колега , ще имали някви лоши последици или неМерси 
п.с.Ако някой може да я  снима въпросната букса за да видя коя е ще съм му много благодарен!
							
						now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това го направих много отдавна!Ето как започна всичко, миналото лято връщайки се от път бутнах клапата да циркулира въздуха само вътре в купето.Като натиснах копчето да я отворя и почна да потраква.Преди известно време това изчезна "просто ей така" скоро пак ме ухапа и бутнах копчето на клапата и пак се почна.Клапата се отваря и затваря перфектно.Не заяжда движи се съвсем нормално.Поизчетох доста теми и май става дума за захранването на моторчето което движи тая клапа , счупена ос.......ама пък ако е счупена ос дали тая клапа въобще ще отваря и затваря притока
							
						now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар