Пратете ако ви се намира, че май тече.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Схема за радиатор парно Bravo 1.6 16V
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Схема за радиатор парно Bravo 1.6 16V
Ако е малък теча - препоръвам да ползваш едно препаратче за запушване на течове: на фирма LIQUI MOLY - взех го от ОМВ - метално флаконче - около 6 лв. - но за сега не искам да казвам че е спрял теча ... за да не чуе .... опитай и ти ....Georgi написа:Пратете ако ви се намира, че май тече.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ogi преди няколко седмици ходих да ми заредят климатика и момчето там (м.....му) след като примери с едно уредче ми каза че ми е спукан радиатора в купето и имам изтичане на фрион,отидох в друг сервиз и там повторих процидурата и се оказа че ми е спукан външния радиатор (дупката се виждаше) ,вчера го лепих с епокси пол и все още незнам дали има резултат.та мисълта ми е сигурен ли си че там ти е проблема.имам схема на захващане на таблото благодарение на един колега от форума,ако на някой му трябва да ми пише на SKYPEа.А за радиатора на парното,то трябва да тече ако е спукан.ogi28b написа:Има тема специално за целта - сваля се жабката и се работи от там. Темата е или в често задавани въпроси, или някъде там
 Преди няколко дни я четох, щото и аз имам съмнения, ама при мен проблема е в конденза от климатика.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да , сигурен съм че проблемът ми е свързан с оттичането на кондензиралата в/у изпарителя вода. Не знам дали се оттича някъде, или се трупа в известно количество и се задържа, и се образува мухъл, но когато е работел климатик, после изгася, и после пак като запаля - няма такава невъобразима воня в първите няколко секунди! Антифриза не е помръднал милиметър от както колата я имам, с изключение на едно доливане зимата, което беше по друга причина.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Темата за смяната на радиатора я четох имаще и снимки приложени много ми помогнаха благодаря на колегата който я е качил! Има един проблем обаче. махмах жабката стигнах до радиатора наистина е пробит беше омазано с антифриз навсякъде. Купих ново радиаторче взех си и пръстенчетата нови и го смених обаче като запалих колата и като загля е леко влажно на самата връзка където се стягат тръбите. В темата от която гледах как се сменя радиатора пише че ако няма течове слагаш жабката и другите пластмаси и си готов. А ако има течове????Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
О пръстените специално мойте бяха много малко по големи.Първо сложих новите о пристени набитах тръбите стегнах със скобата всичко точно но само така си мислех първите 3 мин.като запалих колата работи точно 3мин. и протече от едната тръба.После пак сваляй тръби сложих един нов о пръстен един стар и всичко заспа както се казва до днеска (да чукна на дърво).Това е от мен.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
То не е чак теч просто леко сълзи там. Даже не капе ама като опипам с пръст по фланеца и един път е влажно един път е сухо. Ще го мисля какво ще го правя. На първо време ще покарам малко така 1-2 седмици. Аз още не съм налял антифриз с вода съм ще изчакам да видя дали нама да спре да се овлажнява там и ако не престане ще трябва пак да го свалям и да мисля какви да ги върша.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар