от доста време мислех да пусна снимка на температурата на бравата какво показва и ето я и нея. значи стрелката седи така цяло лято в софия в задрустванията. под средата не пада и постоянно съм на перка но викам аиде сигурно си е ок нямал съм проблеми да качва повече. тия дни обаче като паднаха температурите с 7-8 градуса срелката пак си седи така от време на време спадне малко но пак е над средата и пак съм на перка
това дали е нормално? сега мсиля да взема антифриз да долея че май в казанчето има повечко вода :P дали може да е от това? а и този показател на какви градуси отговаря?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добре ли е термостата така?
Collapse
X
-
Да мерси за отговора! сега в хладното пада понякога точно до средата но в повечето време е като на снимката. ще изчакам да стане още малко по студено да видя какво ще стане. ще видя за маркуча кадето казвашSev написа:това са около 92 оСточно там се пуска първата степен на перкатапрез лятото е нормално да седи тамно сега в това хладно време - невиж при какво показание на уреда, започва да се стопля горния маркуч към радиатора
липсата на концентрат в казанчето дали има нещо общо?
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
по принцип водата има по-добри показатели и двигателя се охлажда по-добреобаче разликата е пренебрижима и почти незабележимаи моята кола работи по почти подобен начинлятото стрелката в града си стои там, където и твоятатова според мен не е много нормалноявно за нашите ширини термостат отварящ на 88 оС не е много подходящс нов качествен антифриз съм, системата е чиста и обезвъздушена...
Коментар
-
Нека стане 10гр и тогава ако е така проблем. иначе сега мсиля да си взема хубав антифриз и да сложа, така и така за зимата си трябва. ще пиша като има промяна в показанията. дано да имаSev написа:по принцип водата има по-добри показатели и двигателя се охлажда по-добреобаче разликата е пренебрижима и почти незабележимаи моята кола работи по почти подобен начинлятото стрелката в града си стои там, където и твоятатова според мен не е много нормалноявно за нашите ширини термостат отварящ на 88 оС не е много подходящс нов качествен антифриз съм, системата е чиста и обезвъздушена...
е днеска следобяд се прибирам паркирам пред блока, слизам и тръгвам към входа на спринт че студ а перката на колата още върти
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
виж сега, какъвто и антифриз да сложиш/като марка/ или дори да е чиста водичка проблема ти не е в това. имай предвид, че ако караш само на 1 и 2 по 5 метра и спираш е нормално, дори и зимата. затова се пробва на извънградско или на нормално градско- като караш с 50 без да спираш по светофари ако не върти перката нямаш грижи.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
така, колеги тези сутрини температурите паднаха до 6-7 градуса и проблема с показанията на температурата пак остават
и вече играта почна да загрубява. значи сутрин като тръгвам от вкъщи в 8 понякога навън е 6-7градуса. тръгвам от люлин и до центъра вс е наред. след това температурата се качва като на снимката горе и се включва перката това при около 10градуса навън и си седи така. пада примерно като хвана зелена вълна и се движа по продължително или на цариградско. на първия светофар след това положението пак е на перка. това почва да ме притеснява. като карам през деня и е около 20-25градуса положението същото
течност имам. даже забелязвам че като изгася колата и стрелката е над средата, след 2 мин като дам на контакт отива даже още по нагоре, и като запаля и потегля пада но пак е над средата и пак на перка. и последно: може и да си въобразявам но като поседи млко повече време на перка колата става по тромава, по бавно качва оборотите и все едно гаста омеква.дайте идеи, очерата се отбиване в бокса
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
колега на мен ми се струва че проблема е в главата ти
аз имах подобен въпреки че съм със дизел и се оказа че е там
нормално е като караш на 4-та или 5-та без да спираш и тръгваш през 2 мин...колата да ти показва нормална температура...както и е нормално когато я угасиш след 5-10 мин да ти покаже по вискока температура...тя си е гореща а когато я угасиш и водата се върти едва едва или изобщо не се върти е нормално да се загрее още...моята брава е по същия начин...вляза ли в задръствания перката духа сякаш ще литна...като си карам нормално извънградско или с постоянна скорост перката ми се включва много рядко...дори и лятото почти не се е случвало...а аз съм с антифриз
така че споко
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
xaxa явно главата трябва да ходи в бокса
това че като угасиш колата температурата се качва не го знаех, признавам си
а иначе просто по колите които съм карал или съм се возил съм забелязал че стрелката седи точно под средата където е нормално и че перката се вкл мн рядко и за това съм останал с впечатлението че вкл на перката и вдигането на темп е показател че на двигателя му е терсене, примерно при вкл климатик, баир, 40гр навънка и т.н. а не сутрин при 8гр
и като гледам бравата м ие странно
а иначе това не може да е от замина лтермостат нали
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
След 98-ма браво/ата са такива каквито описва колегата SevSev написа:даже има и такива ФИАТ-ипримерно от 80 до 95 оС стои в средата и шофьора е спокоен
Дори в ЖТД го дават от 80 до 100-101 стрелката да е все в една позиция. Нормално е когато изгасиш водата спира да се върти, и поема още топлина, и като запалиш показва повече.
Коментар
-
това ми е минавло през ума да сваля и промия радиатора. ще погледна дали има тема как се сваляRokambol написа:Ако сменяваш антифриза, свали радиатора и го промий (в двете посоки); почисти и всички боклуци между питите с този на климатика, ако имаш клима.P.S. Използвай нови скоби за съединенията.
а промиването с маркуч или под чешма нали?
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар