на мойта съм забелязал че докато се движи стрелката пада до 1/4 (от скалата). иначе стига и до 1/2... та колко трябва да сочи и има ли някакъв проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко градуса трябва да ми е двигателя докато работи...
Collapse
X
-
и аз това се чудя1/2 е добре, но 1/4 е май малко по-ниско от нормалната температурачудя се 1/4 на колко отговаря, но мисля че не е 70 градуса, а повече - може би 80първата черта би трябвало да е 50, а крайната 130и според мен стойностите (защото на нашите уреди не е разграфено) сигурно са като на тази снимка:http://mariobg.hit.bg/200+.jpg
-
Re: колко градуса трябва да ми е двигателя докато работи...
Звучи ми като за смяна на термостат, а е възможно и неработещ датчик. Аз смених термостата и сега пак ми играе стрелката.Mazgarev написа:на мойта съм забелязал че докато се движи стрелката пада до 1/4 (от скалата). иначе стига и до 1/2... та колко трябва да сочи и има ли някакъв проблем?
Коментар
-
Re: колко градуса трябва да ми е двигателя докато работи...
Стрелката трябва да стои на средата на скалата (така е при всички марки и модели коли, на които съм се качвал), което пък означава че температурата на двигателя е около 90 градуса. За моят модел на термостата пише, че отваря на 92 и затваря на 87 градуса, съответно в тези граници е нормално да работи двигателя. Забелязал съм, че при мен стрелката се колебае половин чертичка наляво, съответно половин надясно. Е като зацикля на обиколното в София в петък вечер - включва се перката и показва една чертичка в повече от 90 градуса.Всичко друго говори за повреда на термостата (по всяка вероятност) или датчика. При мен беше повреден първия, като купих колата и загряваше само до 60-70 градуса.Mazgarev написа:на мойта съм забелязал че докато се движи стрелката пада до 1/4 (от скалата). иначе стига и до 1/2... та колко трябва да сочи и има ли някакъв проблем?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
При мен преди смяната на термостата стрелката не мърдаше от долно положение, а сега - при извънградско е две деления под средата, на средата идва само по светофарите. За Браво 1.4 12V беше 45 лв, за Пунто - 1.1 15 лв.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
не е чак толкова страшно ама без парно зимата не си е работаMazgarev написа:а ако не го сменя веднага... лошо ли е за двигателя? освен че ми вдига разхода? имам предвид има ли по-голямо триене нещо такова... износва ли се повече?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Хм при мен стрелката не иска да стигне средата, една две черти под средата седи, обаче парното си е 6. Дали имам проблем с термостата?stef написа:не е чак толкова страшно ама без парно зимата не си е работаMazgarev написа:а ако не го сменя веднага... лошо ли е за двигателя? освен че ми вдига разхода? имам предвид има ли по-голямо триене нещо такова... износва ли се повече?FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар