не ми работи перката на радиятора някой има ли схема има ли някакви предпазители, направих тестове не откривам напрежение подадох ток на моторчето директно от акумолатора все едно даде на късо, възможно ли е да съм го изгорил.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Не ми работи перката на радиатора на фиат браво 1.4
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не, моторчето не си го изгорял - най-вероятно си се уплашил от искрата, която се получава при допиране на захр. кабели. Консумацията на перката е голяма и при такъв опит хвърля искри. Колкото до схеми, въпросния проблем е достатъчно много коментиран във форума, ползвай търсачката и ще намериш решение
							
						
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: кола
това направих интересното е че като карам в града с включена перка дори пак загрява до две деления под червените чертички ,изван града карах без перка ако карам до 90 100 км стои на 90 градуса а с 140 на 100 а в града със включена перка загрява може би поради жегите незнам .kluchar написа:отиваш при Италянеца и си взимаш другоkokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: кола
Автомобила ти е с въздушно-водно охлаждане. Радиатора е за това - да отдава топлината на водата (антифриза) във въздуха. Колкото по-силна е струята - толкова по-добър топлообмена. Като караш бавно в града (спри-тръгни) и като нямаш работещ вентилатор (я, дори думата е корен на Вентилация) е нормално топлообмена да е по-некачествен, съответно да ти загрява повече. Вярно, жега си е, но и при 18 градуса пак така ще се държи.kokopati написа:това направих интересното е че като карам в града с включена перка дори пак загрява до две деления под червените чертички ,изван града карах без перка ако карам до 90 100 км стои на 90 градуса а с 140 на 100 а в града със включена перка загрява може би поради жегите незнам .kluchar написа:отиваш при Италянеца и си взимаш другоSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: кола
Смених вентилатора и пак загрява в града ,вентилатора върти та се къса това ме претеснява най вече след обед го прави това .jenshen73 написа:Автомобила ти е с въздушно-водно охлаждане. Радиатора е за това - да отдава топлината на водата (антифриза) във въздуха. Колкото по-силна е струята - толкова по-добър топлообмена. Като караш бавно в града (спри-тръгни) и като нямаш работещ вентилатор (я, дори думата е корен на Вентилация) е нормално топлообмена да е по-некачествен, съответно да ти загрява повече. Вярно, жега си е, но и при 18 градуса пак така ще се държи.kokopati написа:това направих интересното е че като карам в града с включена перка дори пак загрява до две деления под червените чертички ,изван града карах без перка ако карам до 90 100 км стои на 90 градуса а с 140 на 100 а в града със включена перка загрява може би поради жегите незнам .kluchar написа:отиваш при Италянеца и си взимаш другоkokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
извън града стои на 90 градуса по магестралата най много 100 да стигне и перката ми не рабитеше тогава 96 година е колата ,сомо в града загрява такаogi28b написа:Колега, един основен въпрос: Когато караш, колата загрява ли ти ПОВЕЧЕ от 2 чертички преди червеното, или не? Втори въпрос: Коя година е колата?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Повтарям, явно не съм написал разбираемо първия път, ще го напиша с главни букви: КОЛАТА ЗАГРЯВА ЛИ ПОВЕЧЕ OT 2 ЧЕРТИЧКИ ПРЕДИ ЧЕРВЕНОТО? (а не "Къде ти стои в града и извън града?" )Само да ти кажа кратичко - като загрее до 2 черти преди червеното, тръгва силната перка, ако И ТОГАВА не може да изстине, има проблем, ако изстива - нормално е. В колите след 98-ма нещата са малко по-разлини - там стрелката кове средата.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар