Колеги, здравейте отново. Искам да направя лека консултация с вас. Когато тръгна сутрин на студен мотор за работа и всеки ден ми се случва едно й също явление. След 4-5км каране колата си загрява нормално и точно тогава за около 20 секунди ми се пуска перката и ми показва че колата е загряла(по таблото точно на средата) и след това спира и температурата рязко спада до към 50 градуса. Термостата е сменян ама май проблема е в него. Не ми пречи да си я карам така ама ме дразни това нещо. Дали термостата закъснява малко с отварянето или някъде другате да търся кусура?Благодаря предварително!  
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Странни явления при загряване на Браво
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не е термостат, явно е датчика на температурата, защото колкото и да е не може да падне на 50 гр. от напълно загряла кола само от перката. Предполагам, че показанието на температурата на таблото не е вярно.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
А и 4-5 км ми се виждат късо разстояние че и да загрее, че и да се включи чак перката на радиатора. То вярно, че зависи какво е карането, задръствания, ама... моята кола загрява нормално вече като стигна на работа, т.е. след 11 км, и то през лятото (без задръствания обаче).She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно това те питам - перката с датчик, навит на радиатора ли се управлява или с такъв на термостата?Shefy написа:Ами сутрин в 5 00 в Габрово няма задръствания
 А тоя датчик за температурата къде се намира, не е ли в термостата? Колата наистина не е прегряла за да се включи перката, просто някъде има кусурче :D
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар