И при мен беше същото положение, извънградско всичко е наред, в града е ужас, изключва, връща влага, изобщо не може да се ползва. Проблема го реших като случайно намерих един сервиз за климатици. Там ми почистиха радиатора, и сега е като в Мерцедес 
. Явно си има тънкост при тази операция, защото го бях правил два пъти, с пароструйка, но резултата беше по-скоро плод на въображението ми 
. Преди това ми бяха казали, че компресора и износен, и аз директно ги питах дали могат да го оправят. Човека там го премери, и каза че е наред, виел е, защото не може да се охлажда добре и вдигал много налягането. Не беше от най-любезните, но определено си разбираше от работата. Мога да постна координати, ако някой има нужда. Аз останах доволен.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Скъсвам си нервите с този климатик!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
За всички, на които не им работят климите на място или при малка скорост - предполагам, че колите ви не са първа младост. Това предполага, че питите на радиаторите ви са се напълнили с всякакви прахоляци, умрели насекоми и т.н. Продухайте ги с някой як комресор, за предпочитане в посока от двигателя навън (защото сигурно има и набити камъчета, които в обратна посока могат да пробият някоя серпентина) и положението ще се оправи значително. При мен поне се оправи. Логиката е, че при затлачени пити радиаторите не се охлаждат качествено, а пък този на климатика си отделя доста топлина и на всичко отгоре между него и вентилатора е монтиран този за антифриза. По-големите коли са с отделни вентилатори за двата радиатора, поради тази причина. Естествено и вентилатора трябва да си работи на всички степени.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар