Здравейте колеги,вчера ходих да ми пълнят климатика, при вакуумирането и пълненето , след като запалих и включих климатика, колата едва не угасна. Та хората констатираха , че нямам защита на климатика от претоварване май ( не разбрах много), от което много се шашнаха и се зачудиха как не е гръмнал още компресора .Yellow_Flash_Colorz_PDT_22  Също казаха че първата ми степен за включване на вентилатора изцяло липсва и ми показаха къде  се слага резисторчето за него. Въпроса ми е дали ако си купя еднно което намерих в axm-auto.com за 18 лв., нещата ще се оправят поне с първата степен на вентилатора ?? За климатика ми казаха да отида след седмица 2 и да не го включвам че било опасно .. и ще ми струва към 200 лв. . поправката с пълненето като не е сигурно дали ще се оправи .П.С.: Климатика разбрах че е слаган допълнително от сервиз , който разпозна колата че е била там точно с тази цел ..  Тея некадърници са за убиване явно .. Yellow_Flash_Colorz_PDT_21  Стърчаха някакви срязани кабели .. бог знае защо са го направили да изглежда, сякаш работи добре. От системата ми изпомпаха 10 грама !!Мерси за мненията !
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Резистор на вентилатора за браво 1.6 !
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ами до филтъра на климатика който се намира зад левия халоген, малко по нагоре имаше 3 срязани кабела. Та казаха че по принцип са свързани е климатика не трябва да работи без нея защита, защото има голяма вероятност да прегрее или да претовари системата. А в моя случай преди да го заредят тоест с 10 грама фреон падаше с 100 200 оборота при включване. След зареждането обаче колата на 2 пъти угасна (това на бензин) и казаха че много натоварвал системата, не бил О.К. , сигурно филтъра бил задръстен а и показваше че духа с 12 градуса, като под тази темп не падна ( бях чел че във форума един колега при отворена клапа ( като моята) е държал 7 градуса . А и тея хора май вкараха 980 грама ..Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
колега , ако са вкарали 980 гр. - загазил си го.670 е макс за бравото... по-добре смени сервизаB1keP_B0y написа:ами до филтъра на климатика който се намира зад левия халоген, малко по нагоре имаше 3 срязани кабела. Та казаха че по принцип са свързани е климатика не трябва да работи без нея защита, защото има голяма вероятност да прегрее или да претовари системата. А в моя случай преди да го заредят тоест с 10 грама фреон падаше с 100 200 оборота при включване. След зареждането обаче колата на 2 пъти угасна (това на бензин) и казаха че много натоварвал системата, не бил О.К. , сигурно филтъра бил задръстен а и показваше че духа с 12 градуса, като под тази темп не падна ( бях чел че във форума един колега при отворена клапа ( като моята) е държал 7 градуса . А и тея хора май вкараха 980 грама ..
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Къде си го пълнил, в Търново? 980 гр. фреон са твърде много за системата, най-добре отиди на СБА и където е сервиза на рено предпоследния гараж търси Митака, занимава се с климатици и електрониката по тях, има нова хубава машина за пълнене и си разбира от работата, тай може да ти каже какъв е проблема и със сигурност няма да ти вземе 200лв. за ремонт.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дано да е "МАЙ". А пък и на числовата клавиатура 6 и 9 са едно до друго, може да е сбъркал колегата като е писалB1keP_B0y написа:А и тея хора май вкараха 980 грама ..
"Филтър на климатика зад левия халоген и трите срязани кабела" - е те там е пресостата - датичка който подава вкл/изкл сигналите към компютъра. И от който зависи включването на перката, също.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ами колега за пръв път ходя на пълнене с фреон. Машинката я огледах хубаво защото съм си любознателен. Нямаше цифри а 3 червени и 2 сини копчета ( или 2 сини и 3 червени ) като преди самото пълнене задържаше един бутон като почва да пиука и зачестява като таимер на бомба докато стане монотонен звук. По едно време май показа 1220 1230 грама.. несъм сигурен, но мисля че си разбират от работата защото преди месец са пълнили на колегата ivan_dmx бравата, и аз от него разбрах да ходя там. Той ми ги препоръча. Човека няколко пъти изпразни системата и я пълни но тъй като бях в колата държах 2000 оборота и климатика вкл с 4 степен на духалката смо веднъж видях такива показания от 900 и нещо и 1200 и нещо . В системата ми е имало 10 грама и казаха че ще се опитат електричаря им да го оправи като ще отиде цял ден ... и 200 лв най много като предполагат че филтъра е задръстен. Но пак казвам че не разбирам никак от тоци и затова незнам на кого да имам доверие .. Според мен климатика си работи сега ( несъм го включвал) , но повтаряше че много се товари че бил 4 киловата че нямал защита и да не го включвам. Щеше да го спира някак си да не го вкл по грешка, но аз му казах да не го прави . За тая работа всичката ми взе 10 лв .. дано информацията ви помогне някак си да ме инструктирате какво да правя и дали е много сериозно положението. Мерси !ogi28b написа:Дано да е "МАЙ". А пък и на числовата клавиатура 6 и 9 са едно до друго, може да е сбъркал колегата като е писалB1keP_B0y написа:А и тея хора май вкараха 980 грама ..
"Филтър на климатика зад левия халоген и трите срязани кабела" - е те там е пресостата - датичка който подава вкл/изкл сигналите към компютъра. И от който зависи включването на перката, също.
							
						Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е така де, за него става въпрос, на него е монтиран пресостат, и в него влизат въпросните кабели. И понеже тоя пресостат подава основните сигнали, липсата му е ... как да кажа... абе не е добре да го няма или да не работи. трябва жичкаджия да ти свърже пресостата, и да пусне една паралелна верига към една от степените на перките, и пресостата трябва така да е вързан че да командва компресора, иначе губи смисъл. Та така - не включвай компресора, защото той като започне да помпа, помпа помпа помпа, и като няма пресостат да го спре, налягането стига 15 бара, на колкото се включва перката, подминава ги, стига 20 бара, подминава ги, е може и да не ги подмине, защото перката рано или късно ще се включи за да охлади антифриза, но като спре, компресора продължава да си помпа, налягането се повишава......
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
уфф .. добре че несъм го използвал тоя климатик откакто съм я взел колата ..
 Мерси за инфото , тези хора мисля че точно това ще правят. дано заработи като хората, иначе кел файда че имам клима , като ще ми гори компресора или ще ми гасне двигателя при включването му :/
							
						Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
мерси колега, но почнах работа във Варна и скоро няма да ме видите във ВТ ://van_dal написа:Къде си го пълнил, в Търново? 980 гр. фреон са твърде много за системата, най-добре отиди на СБА и където е сервиза на рено предпоследния гараж търси Митака, занимава се с климатици и електрониката по тях, има нова хубава машина за пълнене и си разбира от работата, тай може да ти каже какъв е проблема и със сигурност няма да ти вземе 200лв. за ремонт.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар