Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отопляване при Фиат Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отопляване при Фиат Браво 2

    Здравейте Колеги
    Горд собственик съм на Фиат Браво 2, 2011 г., Дизел Мултиджет 1.6 120 коня с навигация и климатик ( без климатроник ).
    Количката е супер и съм доста доволен от нея.

    Имам едно запитване към колегите с подобни автомобили.
    Колко време отнема, през зимата, радиатора да започне да духа топъл въздух?

    Нека използваме, като примерен градус, 0 градуса.
    А като време, времето в минути след като сте потеглили, след престой от ~3 минути на едно място след запалването.

    При мене лично отнема към 15-17 минути.

    Благодаря за вниманието

    Грешен раздел -> Преместена
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    По тт данни дизеловите Фиат Браво 2 след 2009г. Имат допълнително електрическо отопление. Аз съм с такъв 2007г само че 1,9 8 v и примерно за да достигне работна температура минавам към 11км в София иначе почва да духа топло към 4-5 км. Това е от студена,след престой 3 минути веднага почва да духа топло.
    Последна редакция от kiriluz1; 04.05.2022, 21:06.

    Коментар


      #3
      Аз не съм наясно с това електрическо отопление.Я ми разястни.Знам само за трите свещи на старото браво ,на новото няма.Тука има само шибания егр охладител който зимата работи да стопли антифриза по-бързо от газовете
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        Вътре в таблото където е питата на радиатора с антифриз има и електрическа пита която се управлява от електроника спрямо околната температура. Само не съм сигурен на 100% дали при тези които са с климатик а не климатроник имат,но в статията която четох пишеше че абсолютно всички дизелови Браво 2 след 2009г. имат , заради проблем с отоплението.Това представлява,има го и при Стило.
        Прикачени файлове
        Последна редакция от kiriluz1; 05.05.2022, 22:16.

        Коментар


          #5
          някой имат печка други имат нагревател https://webasto-russia.ru/doc-montag..._1.9_d_b_E.pdf
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Разгледах снимките.При мен няма нищо подобно.В десния калник имам въздушен филтър а в левия тръбата от кулера.Остава ел нагревателя ама нз дали се вижда от пасажерското място зад кората за филтъра на купето
            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

            Коментар


              #7
              https://youtu.be/3X2mrHUZOEk
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #8
                https://www.drive2.ru/l/549156031368791079/
                ето инсталиране.ако има желаещи и някой се справи да казва
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #9
                  Аз това където съм го дал е за печка има си и планки на колата
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Да.Имам на бмвто такова ама прецакано хаха.Ел вариянта ми допада доста .Нз дали няма да дърпа много ток обаче и да товари алтернатора.
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #11
                      Гледал съм на Ауди реотана с 40 амперов бушон.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                        Да.Имам на бмвто такова ама прецакано хаха.Ел вариянта ми допада доста .Нз дали няма да дърпа много ток обаче и да товари алтернатора.
                        Малко е все едно си на климатик,трябва малко повече газ на тръгване иначе гасне

                        Коментар


                          #13
                          Това от личен опит ли е.Я кажи как е зимата.Веднага ли е жега?Тва с гаста не е проблем,аз климатика не го гася.
                          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                          Коментар


                            #14
                            danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                            Това от личен опит ли е.Я кажи как е зимата.Веднага ли е жега?Тва с гаста не е проблем,аз климатика не го гася.
                            На брат ми Форд Галакси 2tdci 2009г. е с такъв отоплител,зимата на 4-5 минута духа топло,но ако не му подадеш малко повече газ на потегляне гасне Общо взето е кеф,като бензиновя кола е като време за стопляне. Размера на неговия електрически радиатор е почти същия и затова предполагам че консумацията е същата. Аз за съжаление нямам такъв. Моето Браво е 2007 г. 1,9 8 v. и стоплянето е сравнително бавно.
                            Последна редакция от kiriluz1; 06.05.2022, 22:27.

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте колеги,

                              Сега чета тази тема, и се чудя дали някой е постигнал напредък? Аз се интересувам също от електрическата опция. Много практични материали сте цитирали във вашите коментари. Много ви благодаря. Особено видеото отговори на много от въпросите ми.

                              Аз си имам Браво 1.9 от края на 2007, и си отнема поне 5-7 минути, докато загрее. Преди това е фризер. Дали някой с модел след 2009 може да сподели колко бързо загрява с електрическия нагревател?

                              За сега намерих сайта по-долу, който обяснява логиката на работа на нагревателя.


                              Коментар

                              Working...
                              X