Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отопляване при Фиат Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отопляване при Фиат Браво 2

    Здравейте Колеги
    Горд собственик съм на Фиат Браво 2, 2011 г., Дизел Мултиджет 1.6 120 коня с навигация и климатик ( без климатроник ).
    Количката е супер и съм доста доволен от нея.

    Имам едно запитване към колегите с подобни автомобили.
    Колко време отнема, през зимата, радиатора да започне да духа топъл въздух?

    Нека използваме, като примерен градус, 0 градуса.
    А като време, времето в минути след като сте потеглили, след престой от ~3 минути на едно място след запалването.

    При мене лично отнема към 15-17 минути.

    Благодаря за вниманието

    Грешен раздел -> Преместена
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    По тт данни дизеловите Фиат Браво 2 след 2009г. Имат допълнително електрическо отопление. Аз съм с такъв 2007г само че 1,9 8 v и примерно за да достигне работна температура минавам към 11км в София иначе почва да духа топло към 4-5 км. Това е от студена,след престой 3 минути веднага почва да духа топло.
    Последна редакция от kiriluz1; 04.05.2022, 21:06.

    Коментар


      #3
      Аз не съм наясно с това електрическо отопление.Я ми разястни.Знам само за трите свещи на старото браво ,на новото няма.Тука има само шибания егр охладител който зимата работи да стопли антифриза по-бързо от газовете
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        Вътре в таблото където е питата на радиатора с антифриз има и електрическа пита която се управлява от електроника спрямо околната температура. Само не съм сигурен на 100% дали при тези които са с климатик а не климатроник имат,но в статията която четох пишеше че абсолютно всички дизелови Браво 2 след 2009г. имат , заради проблем с отоплението.Това представлява,има го и при Стило.
        Прикачени файлове
        Последна редакция от kiriluz1; 05.05.2022, 22:16.

        Коментар


          #5
          някой имат печка други имат нагревател https://webasto-russia.ru/doc-montag..._1.9_d_b_E.pdf
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Разгледах снимките.При мен няма нищо подобно.В десния калник имам въздушен филтър а в левия тръбата от кулера.Остава ел нагревателя ама нз дали се вижда от пасажерското място зад кората за филтъра на купето
            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

            Коментар


              #7
              https://youtu.be/3X2mrHUZOEk
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #8
                https://www.drive2.ru/l/549156031368791079/
                ето инсталиране.ако има желаещи и някой се справи да казва
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #9
                  Аз това където съм го дал е за печка има си и планки на колата
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Да.Имам на бмвто такова ама прецакано хаха.Ел вариянта ми допада доста .Нз дали няма да дърпа много ток обаче и да товари алтернатора.
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #11
                      Гледал съм на Ауди реотана с 40 амперов бушон.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                        Да.Имам на бмвто такова ама прецакано хаха.Ел вариянта ми допада доста .Нз дали няма да дърпа много ток обаче и да товари алтернатора.
                        Малко е все едно си на климатик,трябва малко повече газ на тръгване иначе гасне

                        Коментар


                          #13
                          Това от личен опит ли е.Я кажи как е зимата.Веднага ли е жега?Тва с гаста не е проблем,аз климатика не го гася.
                          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                          Коментар


                            #14
                            danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                            Това от личен опит ли е.Я кажи как е зимата.Веднага ли е жега?Тва с гаста не е проблем,аз климатика не го гася.
                            На брат ми Форд Галакси 2tdci 2009г. е с такъв отоплител,зимата на 4-5 минута духа топло,но ако не му подадеш малко повече газ на потегляне гасне Общо взето е кеф,като бензиновя кола е като време за стопляне. Размера на неговия електрически радиатор е почти същия и затова предполагам че консумацията е същата. Аз за съжаление нямам такъв. Моето Браво е 2007 г. 1,9 8 v. и стоплянето е сравнително бавно.
                            Последна редакция от kiriluz1; 06.05.2022, 22:27.

                            Коментар

                            Working...
                            X